Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Druhá Castlevania pro GameBoy je mnohem povedenější záležitost. Hlavní zásluhu na tom má vyváženější obtížnost. Hra není jednoduchá, ale průchod je mnohem plynulejší. Pár problematičtějších míst se najde, ale celek je přiměřenou výzvou. Příjemnou pomocí je i přítomnost sekundárních zbraní jako v hlavních dílech. Není jich sice takové množství, ale i tak jde o vítanou pomoc a osvěžení bojů. Bossové také docela jdou, nejhorší jsou asi poslední dva. Přesto nic tak hrozného jako ve velkých dílech.

Pozitivní je také větší rozsah hry. Tentokrát vás čeká sedm úrovní, z toho první čtyři jde hrát v libovolném pořadí. Poslední je téměř jen závěrečný souboj, takže spíše šest plnohodnotných. Design úrovní je povedený, stejně jako v prvním díle, ale zde je přívětivější. Zákeřností hra obsahuje minimum. Technicky se nic zásadního nezměnilo a hra se dobře ovládá. Hudba je také o něco povedenější. Celkově je tak druhý díl prostě lepší, autoři se poučili z chyb a hraní mohu rozhodně doporučit.
+21
  • PC 65
Druhá Castlevania pro GameBoye ze série Castlevania Anniversary Collection přináší o něco delší zážitek, než díl první. Současně nabízí i několik vylepšení, díky kterým je hraní zase o něco zábavnější. 

Předně je to plynulejší pohyb hlavní postavy než u prvního dílu. Také mi přišlo že postava lépe a přesněji reaguje na mé stisky tlačítek, takže mé skoky byly daleko přesnější. Do hry se také vrací sekundární zbraně, i když jen v podobě kladiva nebo svěcené vody, které se hodily především na boss fighty. 

Design levelů byl také o něco vylepšený. Zaujala mě nutnost využívat lana pavouků pro překonávání propastí, pohybující se lana a taky tma vyskytující se v jedné úrovni, která nastávala pouze pokud jsem ničil svíčky se srdíčky. To mi přišlo svým způsobem skvěle navržené, protože se musím rozhodnout, jestli má cenu získat srdíčko za cenu horší viditelnosti a tím pádem i těžšího průchodu dané oblasti. Až se divím, že se tento koncept neobjevil i v jiných dílech.

Nepřátelé jsou zde především staří známí, kde mi nejvíce problémů nadělala ta zatracená hlava střílející ohnivé koule. Co se bossů týče, nejvíce mi zavařil obří had útočící v dlouhé chodbě a ve finále opět Drákula, ale to bylo asi hlavně tím, že jsem měl méně životů z předchozího souboje.

Celkově mi přijde, že tento díl předčí svého předchůdce snad po všech stranách. Průchod hrou jsem si opět skvěle užil.
+14