Burnout 2: Point of Impact je pokračováním předchozího titulu Burnout a v pořadí druhým dílem v kultovní sérii arkádových, závodních simulací. Vydaní hry zajistila společnost Acclaim Entertainment.
Při prvním spuštění hráč nejprve absolvuje tutoriál pod názvem Offensive Driving 101, kde se naučí formou autoškoly všechny zásadní herní mechaniky. Hlavním herním módem je pak Championship, kde se výhrami v jednotlivých závodech nebo jejich sériích odemykají nové tratě a vozidla. Samotné závody se dělí do několika typů. Prvním je klasický závod s checkpointy, dalším Face Off, tedy sprint s jedním soupeřem, dále Pursuit, kde hráč v roli policisty závodníky naopak zastavuje, a Crash, kde je úkolem způsobit co největší škodu. Dalšími módy jsou Single Race, tedy trénink jednotlivých závodů, a Time Attack pro překonávání rychlostních rekordů. Jako v dalších dílech, ani zde nechybí boost, který se získává nebezpečnými kousky, jako je jízda v protisměru či skoky.
Druhý Burnout nabízí celkem patnáct tratí, které je možno projet v obou směrech a jsou situovány do různých prostředí, jako jsou města či hory. Každá z tratí má také vlastní povětrnostní podmínky. Hudbu pro hru složil Stephen Root a dynamicky reaguje na situaci ve hře. Každá z deseti skladeb pak hraje pouze v určitém závodě. Verze pro Xbox nese podtitul Developer's Cut a obsahuje navíc přes dvacet nových vzhledů pro automobily, patnáct tratí pro mód Crash a drobné grafické úpravy. Multiplayer je rozdělen na tři módy a to Race, Crash a Pursuit.
Hm, tahle hra je koukám pěkně pod radarem. Brzo zde napíšu komentář, jedná se o výbornou závodní hru.
Pro: Jízdní model, dynamickej a unikátní soundtrack, variace tratí, návykové, výborná zvuková stránka, "Burnout systém"
Proti: Hodně krátké, nulová umělá inteligence