Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tainaru (22.06.2021 17:58): V Disgae jsou na začátku boje jednotky v chlívku a odsad je jakoby vyndavas a vždycky mají při tom vyndani několik policek kolem toho chlívku kam je postavit, ale i tak se posunovani vyhnout nejde. Ale kolikrát třeba dalekonosne útoky jdou použit hned odsad kam je po vyndani postavis, záleží jak je velká mapa. Kolikrát si pro posledního pokurujiciho debila na mapě musíš proste dojít :)
Vůbec by mi nevadilo, kdyby se přišlo s nějakou vychytávkou, co by to dokázala nějak řešit. Třeba že by hrdina dokázal jedno monstrum instantně teleportovat na určené místo na mapě, ale na jeden-dva tahy by měla sníženou sílu, nebo tak něco.
Nevím jak je to přesně tady, ale o problému postupu jednotek obecně jsem trochu přemýšlel (třeba nedávno u Signus: The Artefact Wars) a asi by mělo jít zvolit nějakou pozice a formace na mapě, ke kterým se má postupovat) Jednoduše by se jednotky zřadily na začátku do formací a potom podle nejpomalejší jednotky se začaly přesouvat do daných pozic. Ještě by se mohl ideálně předdefinovat nějaké obecné strategie postupu, které by se dynamicky přizpůsobovaly situaci a v přišcházely upozornění, že hrozí, že se jednotka XY může v příštím tahu dostat do dostřelu. Určitě v tahových her je tohle nejotravnější část obecně, v signusu to bylo extrémní, že všechno je postavené na dělostřelectvu a tak mnoho tahů hejbáte jenom s ním, abyste dohonili ostatní jednotky.
Jsem na to docela zvědav. Líbí se mi ten art a ze to nepůsobí detinsky. Původní ps1 verze mě minula a bez velkého zkoumání bych si tipnul ze v Evropě nevyšla. Hra mi přijde až příští týden tak pak napisu víc. A dík za přidání obou tří dilu. Mňau !