Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (01.03.2021 18:00): Taktéž jsem si všiml :) Našel jsem jednu bednu, která vždy spawnula dva kousky a zkusil jsem je pomocí reloadů farmit, ale ať jsem dělal, co jsem dělal, jeden z nich vždy utekl, než začalo druhé kolo. Takže se mi to vždy daří jen s jedním. Ale ta odměna moc vysoká není, i co se job pointů týče, tak mě to zklamalo :D
@Charllize (01.03.2021 17:12): To je fajn, a není na itemy lepší kradení od Thiefa? Na beastmastera se chystám později, ale docela se těším. V Octopathu mi během jedné části hodně pomohl.
Jsem ochoten to Revovi odpustit :)
@Tainaru (01.03.2021 15:16): Ja zrovna zabil Shirley.Jako bestmaster jsem pochytal v pouštních ruinách takový ty obří bílo červený ghuly a vypustil v závěru čtyři po sobě, dávali damage 1800 až 2700 a bylo vyřešeno. Bard pomohl proti te její ruleta svými buffy.Kouzleni je slabší, jeho výhodu vidím ze jde zaměřovat na víc cílů. Uvidím, pořad mi ta hard obtížnost přijde OK, i když se souboj občas díky tomu umí natáhnout.
Ten obleček od Shirley se bude hodit 10 procent na drop je fajn, 40 když budou mít všichni, na farmeni perma stat itemu.

Zase nejde v tyhle hře nahrát video, asi autorsky práva, tipuju Revo a jeho hudba. Achjo
@Charllize (01.03.2021 08:34): To je dost dobrý :) Čím víc postupuju dál, tím víc potkávám karbaníky, u nichž musím víc přemýšlet. Ale baví mě to a daří se mi to, takže fajn. Včera jsem s těmi kartami strávil spoustu času :D Shirley je potvora no, první karetní souboj jsem prohrál, ale pak už jsem si ji podal. Akorát teda hraju na normál, takže to mám jednodušší. Teď jsem se zasekl u bosse, kterýho tipuju na Red mage. Štve mě, že spousta těch potvor má nějaký counter attack, což mi znepříjemňuje souboje.
@Tainaru (28.02.2021 17:47): Tak ohledně těch karet. Docela dobrý, hlavně ze tam je sbírka, to je důležitý. Jinak to triple triad moc podobný není, to zas měli recenzenti vlci mlhu, nebo triple triad nehráli.Obcas prohraju ani nevím proč, soupeř obrací třeba osm policek jedním tahem a koukám na to jak puk. Každopádně Shirley je proste devka, ne jen ze není snadné ji porazit ale pak následující souboj, protože neumí prohrát, je na lvl 15 dost těžký a člověk ji zas musí znova porazit v kartách, když souboj neda. Když s ni prohraju karty je rovnou game over. To je teda prasarnicka, asi aby se děti odnaucily gambleni. Nechám si ji na později,a doufám ze ji pak půjde minimálně šlápnout do obličeje :)
@Charllize (28.02.2021 16:47): Naštěstí jdou dema ze switche vymazat, možná tam zůstane jen záznam o tom, že sis to někdy zahrál.

Tak snad ti to vydrží :) Pamatuju si z prvních dvou dílů na jednoho superbosse a ten mi dal zabrat i na snadnou obtížnost. To by mě zajímalo, jestli tu taky někde bude.
Jinak docela mě baví i ty karetní minihry.
@Tainaru (28.02.2021 16:34): Já dema vůbec nehraju, stejně většinu her z oblasti mého zájmu koupím, a často se spokojim s youtubem. Navic mi vadí ze dema zasiraji účet, mas to pak jakoby navěky v knihovně a tak.

Jo, mají víc HP a jsou rychlejší. Jako já často hraju na nejvyšší obtížnosti ale taky nejsem sebevrah, občas to bývá nad rámec toho co snesu, v BD II mi to zatím přijde přijatelné.
@Charllize (28.02.2021 16:23): Já jsem si dal normál, v předchozích hrách byl v rámci obtížnosti rozdíl jen v počtu HP nepřátel, pokud si pamatuju, a na hard už to šlo do dost vysokých čísel, což mě nelákalo.

Já se přiznám, že mě demo málokdy navnadí na hru, zejména v jrpg. Hlavně je tam často nějaký úsek z pokročilejší části hry a nechci si ho předem odkrývat. Lepší jsou imo ta dema, kde začínáš od začátku a pak si můžeš save přenést do hry.
Ale jo, v Bravely je asi dobré si o tom něco předem zjistit :)
@Tainaru (28.02.2021 16:02): Na jakou hraješ obtížnost. Já si dal hard, zatím to nijak extrémně těžké není, ale nepochybuji ze dal bude.
Škoda ze chybí nějaký quest log, sice úkoly jsou číslované ale to se nedá zapamatovat jestli mi nějaké číslo chybí.
Ta hra je hodně podobná Alliance Alive, i když systém je trochu jiný, ale jinak podoba velká.


@Dunemaster (28.02.2021 15:52): Demo si zkus, ale dávat za to 1500 bych neriskoval, leda ze by te demo uchvátilo :) Přeci jen když jrpg nehrajes mohlo by se stát ze te to bavit nebude, i když jde o kvalitní hru.
@Dunemaster (28.02.2021 15:52): Já myslím, že jestli potřebuješ nějakou ukázku, tak stačí mrknout na gameplay nebo podobně... jinak hra ti všechno celkem jednoduše vysvětlí, lepší je ta osobní zkušenost. Podle mě není třeba otálet :)
@Charllize (28.02.2021 12:06): Zatím jsem v podstatě na začátku hry, takže nedokážu odhadnout využitelnost těch povolání, ale možná budu chtít některé pasivy z maximálního levelu dvou-tří plus nějaké další podle toho, jak se budou objevovat. Nejspíš je budu chtít mít aspoň na dvou postavách a jednu z nich možná na všech postavách kvůli nějakým bonusům a podle potřeby je budu kombinovat. Ty potřeby, myslím, časem někde vyvstanou, soudě podle toho, co znám z předchozích dílů, zejména v soubojích s bossy, které někdy vytvářely až absurdně individuální taktiku. A někdy to pomáhá, když je moc malý level skupinky, díky správné kombinaci schopností se může i vytvořit jakási kompenzace toho nedostatku expů. A nebo to řešit moc nemusíš a prostě jenom můžeš grindovat expy. Ale jak říkám, nevím, co si na mě hra přichystá, takže to nedokážu ještě zhodnotit.
Edit: no a ty kumulované body... nevím, já to docela využívám. Pravda, většinou jen u bossů nebo když chci něco vyzkoušet.
@Tainaru (28.02.2021 11:55): Jde o to ze to proste nějakou mírou snižuje životnost konzole, asi to třeba nebude extrémně zásadní, ale mě to vadí.

Jinak ke hře. Povolání bude hodně, ale zatím moc nechápu k čemu mi to bude když aktivní mužů mít jen dvě a z ostatních si jde vzít omezené množství pasivu. Střídání povolání asi vliv na růst statu nemá tak moc zatím nevím k čemu to je dobre. Výběru si pak stejně jen dvě, osm celkem pro všechny postavy a nějakých 16 bude ležet ladem. Ale třeba mi něco uniká.
Pak ty příkazy brave a default, taky mi to nepřijde nijak zvlášť dobre. Když dávám default kumuluju body ale postava nic nedělá, jen se bráni, podle mě je lepší útočit než nabrat 3 body, tři kola čekat a pak útočit 3x. Možná na nějaké dotažení bosse se to hodí?
Nevím zatím mi ten proklamovany úžasný systém povolání a soubojaku tak úžasný nepřijde, ale možná mi něco uniká :)
Teď jsem taky zjistil ze z te první lokace se dá jít nejen do pouště kam vede příběh ale ještě do další mapy. Spojnice je opět dungeon ale už teď tam nepřátele přede mnou utíkají. To mi taky nepřijde moc dobre vymyšlené, jelikož počítám ze mě tam hra pošle později ale už teď ten dungeon nemá smysl když utíkají a nic moc z nej nebude.
Sorry za to remcani, ono mě to samo baví, ale..
@Charllize (28.02.2021 11:50): no když mám rozehranou hru, tak switch obvykle jenom uspím. Jsou hry, kde se nějakou dobu třeba ani nedostanu k savu. Tak jsem si navykl switch jenom uspat i během hry. Mám to vyzkoušené i během animací nebo cutscén, hra po probuzení plynule jede dál. O docku nic nevím, ten jsem nikdy nepoužíval.
@Tainaru (28.02.2021 11:13): Já chápu jak to funguje, jen mě štve ze Switch ve sleep módu vzasade běží, hra musí být spuštěna,tudíž minimálně paměť přístroje a procesor běží. Nemam tyhle věci rad, mám zkušenost ze to těm přístrojům nedělá moc dobre. V tomhle případě jde vzasade o to ze mi ten Switch poběží třeba měsíc v kuse, když bych tu funkci využíval. Což se mi nelíbí. Dělám to tak ze když hraju a třeba si odskočim nebo na chvíli dělám něco jiného tak tu hru schodim.
Mám asi 12 hodin odehráno a loď má dvě hodiny, tak snad trochu vyuziju. Ale přes noc nebo když sem v práci to fakt zaply mít nemíním.
@Charllize (28.02.2021 09:33): Mně to přijde fajn, samozřejmě to nemusíš používat, když ti to nevoní :) A zkoušel jsi to už? Vlezeš k bábě, která ti počítá čas a nalezené itemy na moři. Pak vypneš obrazovku switche (ten čudlík vedle volume) a můžeš jít spát. Musíš to mít předtím připojené, to je jediná nevýhoda. Naopak se zapnutou obrazovkou mi to nefungovalo, ale nedal jsem tomu moc času, tak si nejsem jistý. Pokud vím, tak čas se ti nezapočítává do odehrané doby. Určitě ne v počítadle samotné hry a jestli systém switche, to zjistím později. Na moři už jsem strávil cca 20 hodin, ale ve hře mám zatím odehráno kolem 15 (reálně trochu víc, protože jsem měl pár battle failů) :)
Jinak plavbu můžeš přerušit kdykoliv, nemusíš tam tvrdnout celých 12 hodin. Ale po 12 hodinách už nebudeš nalézat další předměty. Nicméně bych doporučil je syslit, protože těch povolání je tam hromada a jejich využití je široké, proto se hodí jich mít namaxováno co nejvíc s každou postavou, aby šlo dobře kombinovat, a to normálním způsobem do konce hry asi nestihneš.

Jinak v minulých obou dílech tam byla stavba zničené vesnice a základny, ale to byl trošku jiný systém a využíval i street passu a setkání jiných hráčů přes internet, což se někdy docela hodilo.
Ta mechanika s lodi která funguje jen když je hra spuštěna a Switch ve sleep módu je dost pitomá. To si jako fakt mysli ze budu mít 12 hodin suspendnutou hru aby to fungovalo? Jako ono to je stejně takové cheatovani, pac loď pak vozí expy, job pointy a permanentní itemy na zvýšení statu, ale jednou za 12 hodin by to nevadilo, ale tím stylem jakým to funguje to odmítám používat. Chápu ze když někdo cestuje a v přestavkach třeba v dopravě nebo letadle hraje ze suspend hry dává smysl, ale při hraní v docku doma to je fakt pitomost, Chápu i smysl, Seth je námořník a když za nej hraju nemůže jezdit lodi, takže se ji věnuje když ho nevodim po světě. :) Taky to bude přicitat odehrány čas který bude pak nepřesný a obludne velký, nepletu se?
Myslím ze něco podobného bylo už v díle predtim s vylepšováním nějaké vesnice?
To to zas tady nikdo nehraje? Krome mne a mistra pokemonu? To je bida :)

Zatim jedine co bych hre vytknul ze nevypada moc dobre na velke 4K TV. Ne ze by grafika byla spatna, ale rozliseni je zase nekde v roce 2010. Taky je videt ze Switch toho ma plne brejle to utahnout.
Ale jinak zatim to je moc fajn, vzasade nemam co bych tomu nejak zasadne vytknul. Je to ale spis old school nez new school, takze nektere dnesni herni fifleny by mohly narazit :)
@Tainaru (25.02.2021 12:18): Já moc komunitní úpravy rad nemam, trosku pak mám pocit ze nehraju vizi tvůrců ale nějaký mnohohlasny světový hybrid. Navíc lidi dost často dneska chtějí věci které já nechci :)
Ale tak dost remcani a měl bych se těšit :)
@Charllize (25.02.2021 12:12): Ale líbí se mi teď ten jejich přístup ve stylu "vydali jsme demo a vy si řekněte, co chcete změnit, pak už si nestěžujte."
:D

Nevím, jestli se k tomu dostanu úplně hned, ale určitě tomu dám přednost. Nic nového jsem tenhle měsíc kvůli BDII nezačínal.
@Tainaru (25.02.2021 11:54): Jo, ale to si volis sám, to je prave to.
Já co hraju ty různý uchylarny s holcickama od compile heart a podobně tak tam to je tak ze to přeskakování vypadá tak za se nikdo nehýbe a jen lítají čísla, šle možnost cele combat animace tam je, obvzlast když člověk začíná hru hrát, rad se na to koukne.
@Charllize (25.02.2021 11:49): Já se přiznám, že tohle v tahovkách už delší dobu ojebávám taky a když to jde, tak ty combat animace úplně přeskakuju :D To je návyk z pokémoních her, které se kvůli animacím příšerně natahovaly.
Ale tak ber to pozitivně; aspoň u té hry nezestárneš víc, než je nutné :)
@Tainaru (25.02.2021 11:42): Taky se mi moc nelíbí ze při soubojích postavy a nepřátele nechodí k sobě při úderech a lenive ty údery teleportuji přes bojiště. Tohle se dělalo kdysi u starších FF třeba, u hry z roku 2021 bych čekal ze si s tímhle daji práci. Ale ony ty chibi postavičky k takovýmhle ojebavkam svádějí a pro netrpělive hráče to rychleji odsypa.
@Tainaru (25.02.2021 11:27): No myslím jako když probíhají někde venku tak je pohled jakoby hodně ze šikmá a je docela vidět co je před nima, ale není to nikdy tak ze by to byl přímý výhled do dálky. Ta kamera je taková, hmm, proste hodně šikmá:)
Ne ze by mi to vadilo ale jen mi to přijde nezvykle.
@Charllize (25.02.2021 11:03): Myslíš to, jak se kamera skloní na úroveň postav a je vidět na obzor? Všiml jsem si, že zadní plán obrazu se vždy halí do mlhy nebo se rozostří, čímž asi chtějí měnit důraz a změny v hloubce scén. Podobně to měli i v Octopath Traveler a přijde mi, že se z něj něčím trošku inspirovali. Ale možná máš na mysli něco jiného.
@Tainaru (25.02.2021 10:45): Já to budu ještě zkoušet. Mě se třeba líbí to 3D zobrazení, což je taky divny:)
Každopádně to ze Switch jde připojit k TV je pro mě dar z nebes, doufám ze další jejich konzole to bude podporovat taky.
Jinak co jsem koukal na nějaké gameplay videa z BDII všimnul jsem si ze hra využívá takový zvláštní výhled, jakoby to není ani izometrie ani plné 3D kdy je vidět do dálky. Nevím jestli to má upravitelnou kameru, spis asi ne. Ale vypadá to pěkne jinak, nepůsobí to jako nějaký budget.
@Charllize (25.02.2021 10:29): To nevím, co ti poradit... možná detox TV :) Pro mě je 3DS vcelku intuitivní, pokud se nejedná o hry v 3D prostoru, protože tam se mi paradoxně nedaří správně odhadovat hloubka prostoru. Hrát takhle Zeldu bylo pro mě vyloženě (a bohužel) utrpení, takže chápu, že je to opruz, když nejde ovládání. Ostatní hry mi nedělají problém.
BD má ve zvyku mít celkem dlouhé hry (resp. aspoň pro mě), takže BDII by nemusela být jiná.
@Tainaru (25.02.2021 10:20): To je dobre, tedy pro mě.
Já nevím, sice to 3DS mám ale hrát na něm mi moc nejde. Jak jsem zvyklý na hraní přes televizi tak mi to přijde na tom 3DS jako když nehraju a vzasade mě ti nebaví a prudí. Štve mě to a nevím co s tím, takových fajn a důležitých her tam je.
Doufám ze te BDII bude delší hra a ne na 20 hodin.
Tak zítra to je venku. Jsem na to zvědav. Zase po delší době velký kvalitnější tahovy jrpg.
Je tam nějaká návaznost na předchozí díly? Já je moc nehrál,protože 3DS.
@Charllize (19.02.2021 09:23): Vypadá to, že ne. Ale UK pre-order má přibalené samolepky, plakát a pohlednice. Nic lepšího zdá se není. Dokonce už mají i pre-order na limitovaný soundtrack, takže ho hádam neplánují dávat k nějakým sběratelkám v budoucnu.

Trochu zvláštní u tak velké hry, když dnes má nějakou limitku/sběratelku kdejaký japonský budget. Překvapuje mě ale, že na Amazonu je to aktuálně top seller ve Switch kategorii a mají vyprodáno.
Neví někdo jestli k tomu bude nějaká limitovaná edice nebo tak něco? Co jsem hledal tak to vypadá ze nebude, což mi přijde zvláštní,