Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Bloodline Champions

13.01.2011
71
3 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Online multiplayerová free to play arénová týmová hra určená primárně hráčům, kteří chtějí porovnat svůj skill s ostatními. Jenže tady slovo skill znamená opravdu všechno - Žádné kritikály, žádný auto attack, ale pouze váš aim (přesnost míření), uhýbání a chytré využití dovedností vaší postavy je jediným klíčem k vítězství.

Ve hře si můžete vybrat mezi zatím 26 postavami (časem přibývají další), rozdělených do 4 tříd - tank, healer, ranged damage a melee damage. Každá postava má svou sadu pěti normálních abilit a jednu ultimátní, kterou můžete použít až po čase a je nejsilnější. Každá abilita má svůj cooldown a místo toho, aby vyžadovala nějakou energii k použití, vám energii přidává za úspěšný zásah. Poté, co jste "nabití" 100% energií můžete použít ultimátní abilitu, počemž se vaše energie vyčerpá a musíte ji znova dobít. Navíc některé ability (u každé postavy dvě) mají sekundární druh použití, který stojí 40 % energie - většinou je to vylepšení normálního použití (rychlejší aktivace, vyšší poškození).

Mezi herní módy patří Team Deathmath, Conquest a Capture the Artifact (CtA). Hra je to týmová, což znamená, že každý souboj je rozdělený na červený a modrý tým, kde si můžete nastavit libovolný počet hráčů od 1-5 (např. 5v5, 1v1 nebo 2v3, jak chcete). Samozřejmostí a nejdůležitějším prvkem jsou Rated hry (jen Team Deathmatch), kde si s kamarády založíte tým (2v2 a 3v3) nebo random 3v3. Dále se můžete účastnit turnajů, které jsou zdarma. Získáváte za ně turnajové mince, za které pak nakoupíte kosmetické věci (tituly, avatary, outfity nebo vzhled zbraně).


Poslední diskuzní příspěvek

Někdo by nás měl rozsoudit. Jedna recenze z pohledu profíka, druhá z pohledu nooba dostatečně naivního aby zkusil tuhle hru :-)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Hra: Takže, nováčku, musíme tě naučit ovládání.

Já: No, to jsem očekával...

Hra: WASD - chození

Já: No to je snad jasné...

Hra: Levé tlačítko myši - střela, která udělí malé poškození

Já: Ok...

Hra: Pravé tlačítko myši: zaměřená střela. Vystřelí 3 střely po sobě, které udělí malé poškození a zpomalí soupeře

Já: Jo, to jde...

Hra: Mezerník - rychlé přemístění.

Já: No, to zatím jde...

Hra: Q - sopka. Sešle se na zem, výbuch působí nepřátelům velké poškození.

Já: No, snad si to zapama---

Hra: E - střela co odhodí soupeře, způsobí střední poškození a zpomalí soupeře

Já: Tohle si nemám ša---

Hra: R - štít, činí tě nezranitelným po 3s, po skončení odhodí blízké soupeře

Já: Hej nevím co si o mě myslíte ale---

Hra: F - super útok, působí v rozlehlé oblasti vysoké poškození, musí se nabít

Já: DOST!!!

Hra: Y - vylepšená verze útoku na pravém tlačítku. Spotřebuje 40% energie na super
útok. Omráčí soupeře.

Já: STAČÍ!!!

Hra: X - vylepšená verze útoku na E. Znemožní soupeři používat schopnosti. Spotřebuje 40% super energie.

Já: TOHLE SNAD NEMYSLÍTE VÁŽNĚ!!!

Hra: ...

Já: ... to je všechno. Uff.
* Hraju tutorial *
Já: Jo, super, už to docela zvládám, takže můžu začít...

Hra: 2. kolo tutorialu... Teď jsi healer, ten má na levém tlačítku útok co dává malé poškození, ale zpomaluje soupeře. Na pravém tlačítku malá léčivá střela. Na tlačítku Q speciální útok, který omráčí soupeře po dobu...

(...)

*Poslušně dohraji tutorial*
*Zapínám hru*
Já: Tak co si vyberu?

Hra: Na výběr máš mezi těmito třídami. Je jich jen 27... Zatím...


No, musím se přiznat, že s dalšími postavami je to už o něco lepší v tom, že umístění hlavního útoku, sekundárního útoku, hromadného, silného, super útoku a štítu je u všech postav stejné. Navzdory podobnostem ale většinou mívají velmi odlišné účinky a vedlejší efekty, nehledě na to, že u každé postavy speciální útoky na Y, X a F dělají něco kompletně odlišného...

A jak vypadá taková hra? Klasický souboj 3vs3 bez respawnů - normálka. Problém je ten, že hra trvá jen asi 3 minuty. Což by nebyl problém, kdybyste na ni nečekali 5 minut!

Pak tu máme CTF, Control Points... Netřeba vysvětlovat.

Hra je F2P, archiv má okolo 350 MB (jinak bych se tak nehrnul do vyzkoušení úplně neznámé hry). F2P systém vás ale hodně otravuje. Samé bannery, samé nabídky, musíte ukončit 3 pop-upy vždy když hru zapnete! Humus. Jděte se poučit od Tribes: Ascend, sakra.

Takže to by bylo všechno. Podle textu na stránce autorů se pokoušeli o originální hru založenou na skillu. To se jim... moc nepovedlo. Pokud skillem nemyslíte fakt výbornou paměť na tlačítka.

Pokud chcete online hru o skillu, zkuste raději Tribes: Ascend.
Pokud chcete online hru s kouzly a souboji, zkuste nějakou MMO Diablovku.
Pokud chcete zkusit přijít na chuť této hře, nevadí vám čekání, máte dobrou paměť, dobrý postřeh, slilné nervy a titanovou klávesnici (až do ní budete mlátit vzteky), jen do toho. Bránit vám nebudu. Ale pomodlím se za vaši duši.

PS: (Doplnění k popisu) Ne "červený a modrý tým", doslova "studený a teplý tým"... V angličtině ten dvojsmysl asi není...

Pro: Velký výběr tříd, pokus o inovativnost.

Proti: Pokus o inovativnost selhal. (Stává se.) Neúměrná čekací doba na zápasy. Nezapomatovatelné schopnosti, pokud nehrajete jen za 1 postavu... F2P everywhere. Buy this, buy that, cool outfit, pro pack, XP boost, bleee

+8 +9 −1
  • PC 90
Na "bladlajnech" se mi nejvíc líbí, že jsou opravdu o skillu - tedy jak člověk umí ovládat klávesnici, myš, jak rychle reaguje na hru, sleduje všechno, co se děje kolem něj, sleduje spoluhráče i nepřátele, kteří jsou mimo dostřel. Všichni jsou si rovni a nikdo nemá žádné výhody a nevýhody, stačí jen co nejlépe ovládnout svou vybranou postavu. Zkrátka, osobně jsem víc adrenalinu při hře ještě nezažil. Pravda, není to pro každého - pro někoho to může být zcela nehratelné. Ovšem ti, co milují akci a rychlost, něco, kde se dá vyřádit o sto šest, si přijdou na své.

Každý souboj trvá kolem tří minut, a sledovat se musí opravdu celá obrazovka, jde doslova o milisekundy. Problémem je, že matchmaking systém zde není zrovna nejdokonalejší a už ve vaší první hře si s velkou pravděpodobností zahrajete s někým, kdo už to docela umí - Ze začátku si tedy moc neškrtnete, což mnoho lidí bohužel odradí (Mě na to přivedl kámoš a trénovali jsme spolu v duelech, což je asi nejlepší tréning pro začátečníky) Když už to ale člověk umí, čeká ho opravdu tuna zábavy!

Někdo si možná řekne, že jde vesměs pořád dokola o to samé - malé mapy, pořád stejné skilly a hrdinové. Ano, je to tak, ale každá hra je pokaždé zcela jiná, vždy se to vyvine rozdílně a jde o nervy. Nejlepší moment je, když už jste sám, všichni z vašeho týmu mrtví a teď to máte vyhrát. Na první pohled se zdá, že už to je jasné, člověk vidí komenty typu "nezrácej čas prcháním", "gg (už je všem jasné, že je konec)" a ejhle, vy si ty dva nebo tři nakonec opravdu vyndáte a ostatní jen nechápou. Tohle je na hře super, že sám můžete dát i všechny 3 protivníky naráz - neexistuje tu tedy myšlenka, že už nemáte šanci.

Docela nevýhoda bladlajnů je žádná propagace a reklama. Opravdu moc lidí je nezná, nehraje a je běžné, že každý den potkáte některé stejné hráče. Na druhou stranu se tam člověk s hodně lidmi zná a vzniká tím určitá komunita. Osobně řadím bladlajny jako jednu z dvou nejlepších pvpček, které jsem hrál (ta druhá je Zdoom, neboli doom multiplayer)

Vyhovuje mi, že hra trvá tak málo. Kdykoliv když nemáte moc času, tak si ji můžete na chvíli zapařit. Nemusíte si tedy chystat hodinu, kdy pomalu nemůžete odejít od klávesnice, jako je to v LoL nebo Dotě. Mimochodem, jak někdo říká, že hru hledáte 5 minut, tak za ty 2 roky, co bladlajny hraju, se mi to ještě nestalo. Průměrně čekám kolem 40 vteřin. někdy to cinkne okamžitě. Maximálně jsem čekal kolem 4 minut, ale to se opravdu často nestává, pokud tedy nehrajete třeba ve 3 ráno, že. Je ale možné, že začátečníkům to vyhledává dýl - hra se vám totiž snaží najít taky začátečníky a většina komunity jsou právě hráči spíše s vyššími Grady.

Pro: Řežba na pár minu; stále se můžete zdokonalovat; sem tam turnaje o reálné peníze; balance mezi skilly a postavami

Proti: vysoká obtížnost; špatný matchmaking; potřeba herní myši; trvá to čas, než se do toho člověk dostane (individuální)

+6