Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Blood West: Dead Man’s Promise

18.12.2024
75
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

Blood West: Dead Man’s Promise je rozšířením původní hry Blood West, které přináší nový příběhový obsah v podobě stealth-akčního FPS zasazeného do temného westernového prostředí. Hráči se ujímají role šamana, otce Twena, který musí splatit svůj dluh bohu smrti tím, že loví ztracené duše pro jeho posla.

Jako šaman mají hráči k dispozici novou oblast k prozkoumání, schopnosti a nástroje, včetně magických holí, které umožňují útočit na nepřátele magickými projektily nebo přivolávat služebníky, aby bojovali po jejich boku. Kromě toho mohou hráči využívat nové střelné zbraně k eliminaci nepřátel. Noví protivníci představují hrozby, které mohou napadat jak fyzicky, tak psychicky, což vyžaduje od hráčů přizpůsobení jejich herního stylu a strategie.


Poslední diskuzní příspěvek

@Garret (06.08.2025 15:56): Tak niekedy to píšu pod tlakom, no. Ale teraz chápem, keď si napísal ten pomer 25 vs 15. Ono je trochu nešťastné, čo som sa bavil s pár ľuďmi, ktorí robili alebo robia v známejších zahraničných štúdiach, tak ak nerátame AAA produkciu, tak sa podstreľuje cena základnej hry so snahou vykryť to budúcimi DLC.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Moje nejvíc nejlepší hra minulého roku dostala DLC a těžko byste ve střední Evropě hledali někoho, kdo si ho přidal do wishlistu rychleji.

Nová bažinatá kapitola se hodně podobá druhé kapitole původní hry, která byla ale zároveň nejslabší ze všech tří. Od mokvavé močálové močky je možno si odpočinout v místním (tři patra hlubokém) dole, popř. v krátkých démonických částech, ale nápaditost a zábavnost DLC je spíše horší. Svým rozsahem (cca 8hod) je navíc herní doba pod průměrem původních kapitol (cca 10hod každá), přestože cena tomu neodpovídala.

Seznam novinek je hodně rozporuplný a největším plusem je postava šamana, namluvená Reddem Pepperem - pokud byste jeho přebassovaný projev neznali ze ShadowMana, tak vám pravděpodobně už někdy rozvibroval kladívko, kovadlinku a snad i třmínek v nějakém filmovém traileru.

Šaman má vlastní strom dovedností a nové zbraně, jako např. flusačka, voodoo panenka, oštěpy nebo magické hole. Osobně jsem se ale velmi rychle uchýlil zpět k palným zbraním, se kterými jsou nebezpečnější nepřátelé menším rizikem. Experimentování a zkoušení různých mumbo jumbo kombinací většinou vedlo k mé rychlé smrti, kterých bylo spíše více než méně. Novinkou je sbírání duší padlých nepřátel, za které si potom lze nakupovat u jedné (jediné) obchodnice cetky. Její výběr je ale tak omezený a malý, že mi celá implementace nového platidla přijde zbytečná.

Finále je pak kamenem úrazu celého přídavku a důvodem, proč ho nemůžu doporučit. Bossfight vystřelí křivku obtížnosti k nebeské bráně, je zdlouhavé jej odstartovat a připravit se na něj a s každou smrtí mě vrací zpět s úbytkem zdrojů (munice, léčení, chlast pro buffy...). Nasraně jsem s tím chtěl praštit a DLC nedohrát, ale omylem se mi podařilo najít místo, odkud na mě boss nemohl. Nebyl to žádný glitch, nebyl jsem zapasovaný v textuře ani nebylo potřeba se krýt někde za neviditelnou cihlou... a to jsem se nasral podruhé, protože tohle přehlédnout při betatestu je tragická fušeřina.
+6