Mladá reportérka Anna cestuje lodí do Portugalska, když dojde k nehodě a loď, na které se plaví, se potopí. V ledové vodě a vyčerpaná, ale živá, a společně s ní si zachrání život jeden z pasažérů jménem Lex. Když kolem nich náhodou proplouvá plachetnice, volají o pomoc, ale z paluby nepřichází žádná odpověď. Když se dostanou na loď, zjišťují, že její paluba je liduprázdná. Annu začínají sužovat děsivé a bizarní představy. Co mají společné stránky deníku, které nachází na palubě a Fiona z Anniných vizí? Podaří se jí a Lexovi odhalit temné tajemství lodi duchů?
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, který začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně lehké, které souvisí především s prací s inventářem. Tvůrci vsadili především na tajemný příběh a atmosféru, kterou vytvořili na liduprázdné staré a vrzající lodi.
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, který začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně lehké, které souvisí především s prací s inventářem. Tvůrci vsadili především na tajemný příběh a atmosféru, kterou vytvořili na liduprázdné staré a vrzající lodi.
Když mladá reportérka Anna cestuje lodí do Portugalska, aby zde připravila svoji další reportáž, dochází ke katastrofě a loď, na které se plaví, se potápí do hlubin Atlantiku. V ledové vodě a s vyčerpanou, ale živou Annou si zachrání holý život jeden z dalších pasažérů jménem Lex. Když kolem zničehonic proplouvá plachetnice, oba volají ze všech sil o pomoc. Odpovědí je jim jen šplouchání vln, šustění plachet a vrzání lanoví. Oběma se podaří zachytit a dostat se na palubu, ale nenaleznou zde ani živou duši. Annu začínají sužovat děsivé a bizarní představy. Co mají společného stránky deníku, které nachází na palubě a tajemná Fiona z Anniných vizí? Podaří se oběma nedobrovolným zajatcům odhalit temné tajemství lodi duchů?
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.
Když mladá reportérka Anna cestuje lodí do Portugalska, aby zde připravila svoji další reportáž, dochází ke katastrofě a loď, na které se plaví, se potápí do hlubin Atlantiku. V ledové vodě a s vyčerpanou, ale živou Annou si zachrání holý život jeden z dalších pasažérů jménem Lex. Když kolem zničehonic proplouvá plachetnice, oba volají ze všech sil o pomoc. Odpovědí je jim jen šplouchání vln, šustění plachet a vrzání lanoví. Oběma se podaří zachytit a dostat se na palubu, ale nenaleznou zde ani živou duši. Annu začínají sužovat děsivé a bizarní představy. Co mají společného stránky deníku, které nachází na palubě a tajemná Fiona z Anniných vizí? Podaří se oběma nedobrovolným zajatcům odhalit temné tajemství lodi duchů?
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.
Když mladá reportérka Anna cestuje lodí do Portugalska, aby zde připravila svoji další reportáž, dochází ke katastrofě a loď, na které se plaví, se potápí do hlubin Atlantiku. V ledové vodě a s vyčerpanou, ale živou Annou si zachrání holý život jeden z dalších pasažérů jménem Lex. Když kolem zničehonic proplouvá plachetnice, oba volají ze všech sil o pomoc. Odpovědí je jim jen šplouchání vln, šustění plachet a vrzání lanoví. Oběma se podaří zachytit a dostat se na palubu, ale nenaleznou zde ani živou duši. Annu začínají sužovat děsivé a bizarní představy. Co mají společného stránky deníku, které nachází na palubě a tajemná Fiona z Anniných vizí? Podaří se oběma nedobrovolným zajatcům odhalit temné tajemství lodi duchů?
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.
Vývojáři DECK13 Interactive zůstávají věrni svému stylu, se kterým začali už ve svých nejznámějších hrách Ankh a Jack Keane. Ve hře upoutá především příjemné grafické i zvukové zpracování a jednoduché a lehce ovladatelné rozhraní. Hádanky jsou spíše středně těžké a většina z nich souvisí převážně s prací s inventářem. Tvůrci zde vsadili na tajemný příběh a atmosféru liduprázdné plachetnice na její noční plavbě.