Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 95
Je tomu opravdu dávno, kdy má hráčská ruka naposled řídila osud hlavního protagonisty,ale vím zcela jednoznačně, že Bioshock Infinite je hrou hluboce zarytou v mém srdci. Určitě máte seznam titulů, které považujete za osudové, něčím si je budete pamatovat a patří do Vašeho zlatého fondu. Výjimečnost je dána pocitem, že Vás hraní obohatilo a to se stalo mě v případě Biohsocku.

Vždy jsem propagoval příběh. Žádné jednoduché, tisíckrát ohrané kostry, ale propracovaný, zamotaný, složitý a nápaditý scénář, který Vás utvrdí v tom, že něco podobného byste jen tak nestvořili. Ten pocit, co nastane po dohrání takového příběhu (nebo shlédnutí filmu), je neopakovatelný a obohacující. Pokud je péče při tvorbě hlavní dějové linie taková, že si jí dovedete představit jako zajímavý filmový počin, všechna čest. K tomu musím připočítat (zároveň se přiznat), že jsem po dohrání hry vyhledal stručný popis děje celého titulu, abych se ujistil, zda jsem to pochopil správně... a to mě dostalo.

Mám rád mysteriózní filmy, časové roviny i trhliny a tudíž si mé srdce pošušňávalo. Nebudu podrobně hodnotit herní mechanismy, principy a ostatní prvky, které tvoří samotné hraní, to je totiž z celého díla to nejprůměrnější. Chci vyzdvihnout pocitovou stránku, příběh a kouzlo světa. Málokdy chodím pomalinku s kochavým nutkáním lokacemi a vlastně ani nechci, aby se něco stalo, chci jen nasávat prostředí a meditovat. Pamatuji si na moment, kdy poprvé otevřelo své brány nebeské město a já oněměl. Stejně tak se mi vryla do paměti pláž u moře a to to jsou ty momenty, které vyjímají hru ze všednosti dneška a zasazují jí tam, kam sama vstoupila, do nebe. Elizabeth je jednoznačně jedna z nejcharismatějších ženských postav v herních titulech a jako průvodce posouvá vyprávění o kus výše.

Závěrem jen připomenu, že rozšíření hry (DLC, datadisk), bylo pro mne jedno z nejpovedenějších a konkurovat mu může jen Zaklínač 3. Pokud toužíte po světě virtuální originality v uměleckém grafickém skvostu a taky si tak trochu zastřílet, doporučuji zaměřit hráčské oko na tento cíl.
+6 +8 −2
  • PC 40
Dlouho jsem váhal jestli napíšu tuto recenzi jelikož jak jde vidět mám na hru totálně odlišný názor než ostatní..ale ono je to snad i tak dobře.

Ve hře se vžijeme do role detektiva Bookra DeWitta který je vyslán aby zachránil Elizabeth.
Hned na začátek musím říct že ve hrách si často potrpím na postavy a tady sem si k Bookrovi za celé hodiny hraní nevypěstoval žádný vztah a bral sem ho prostě jako postavičku co za mě drží zbraň což podle mě není určitě moc dobrá věc ale ostatní charaktery musím hodnotit na jedničku.
Hra se odehrává ve městě nad našimi hlavami a to v Columbii která je na začátku dělaná strašně živě a zajímavě že sem se místy zastavil a jen tak jí pozoroval. Opravdu město je na začátku udělané velmi krásně,živě a hlavně zajímavě bohužel tato zajímavost se po hodině hraní ztrácí a utápí ve stereotypu ale k tomu až zachvíly.,
Po nějaké té hodině průchodem městem se konečně dostaví první akce a vy svým Sky-Hookem konečně rozdrtíte hlavu prvního chudáka který se vám před Hook dostane.
A začíná už pořádná akce..zbraní ve hře máte opravdu hodně. Poté tu máme VIgory které ipravdu nudné přestřelky zachraňují....počkat..nudné ?

Ano i když tato hra má zajímavý a poutavý příběh je v jádru silně stereotypní a 3 po hodinách už sem měl totální nechuť hru hrát..ano sice vás žene příběh do předu ale hrát to na úkor tak otravných,stereotypních přestřelek ? To fakt ne divím se že jsem hru vůbec dohrál.

Další věc co musím hře přičíst k dobru je Sky-Hook se kterým se přiháknete na plošiny vzdušné které vám slouží k přepravě je to zábavný prvek.

Takže shrnuto...Infinite je zajímavá hra s mdlou a nezáživnou hlavní postavou
a dobrým příběh,vigory apod. Bohužel všechny dobré aspekty hry se potápí ve vlně silného stereotypu..který už hlavně ke konci jsem nemohl snést a tato hra se řadí pro mě k podprůměrným střílečkám.

Pro: Vigory,Sky-Hook,Příběh,

Proti: Booker,silný stereotyp,v průběhu hry jsou přestřelky doslovna otravné.

-1 +10 −11
  • PC 95
Bioshock som sa zo začiatku bál, nakoľko ma nebo a celkovo táto atmosféra hry moc nebrala. Nakoniec som to prekusol a hra ma prekvapila príjemnou horrorovou atmosférou, ktorá sa za celkovou atmosférou skrýva. A čo koniec tejto hry? Koniec je presne rovnaký ako napovedá jej názov - Infinite. Trochu sa mi ale nepáčilo nakupovanie v hre. Ono mal som pocit, že práve zbrane ktoré najviac používam, nemôžem upgradeovať. Či to bola náhoda, alebo vlastnosť hry neviem, ale mierne ma to frustrovalo. Bioshock je rozhodne jedna z najlepších hororových FPS vôbec a ľutujem, že som sa k nej nedostal skôr.

Pro: Grafika aj po rokoch, atmosféra, veľa veľa textu

Proti: Nakupovanie a upgradovanie zbraní, posledný boj je skutočne zložitý narozdiel od ostatných súbojov

-5 +6 −11
  • PC 95
Nemůžu souhlasit s názorem že příběh je "rozpačitý" je akorát složitý a nelehký na pochopení a mnohdy matoucí.Každopádně až na pár sci-fi pakáren je vhodné vysvětlení.
Někteří lidi si stěžují na neustálé předměty jako například malý obnos peněz co občas Elisabeth najde a že je to otravné ... doporučuji si zahrát na těžší obtížnost a poté si jejich šperháků a peněz co najde budete vážit dvojnásobně!
Není to žádná střelecká galerie ze které pochodujete jen sem a tam bez emocí jako z Japonského filmu.Celá hra na mě působí živě a Elisabeth tomu přidává jisté kouzlo,jaké v jiných hrách z roku 2013 nenajdete!Já sám za sebe můžu říct,že celkově cca 30 odehraných hodin na více obtížnostech jsem si opravdu užil : zábavu i hněv ... radost i smutek ... rozhořčení a spokojenost.Tak jak je třeba u dobré hry.
Bioshock Infinitum si právoplatně zasloužil svůj titul Hra Roku,nehledě na to jak o ní tady mluvíte.

Pro: Chytré AI Elisabeth,Relativně otevřený krásný svět,Motivující průběh hry,Těžší obtížnost je opravdová výzva!

Proti: Normální obtížnost není výzva,Zbraně jsou nemastné neslané,Žádný Multyplayer!

-6 +5 −11