Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Beat Saber je hudební rytmická hra, vyvinutá speciálně pro virtuální realitu. Vaším cílem je rozsekávat kostky, které se k vám řítí v rytmu hudby (většinou odpovídající výrazným basům), s pomocí světelných mečů (ve stylu Star Wars) držených v rukou. Pozice kostek není z hudby generována automaticky, ale je pro konkrétní skladby vytvářena ručně, takže mnohem lépe odpovídá stylu hudby.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.
Při rozsekávání kostek je třeba používat odpovídající typ meče (červený/modrý) a držet se požadovaného směru rozseknutí. Hráč se u hry musí pohybovat a zvláště na vyšších obtížnostech hra připomíná tančení s mečem. Na hráče čekají i záludnosti, jako jsou potřeba uhýbat či skrčit se před stěnou, nebo se vyhýbat bombám. K dispozici jsou různé modifikace hry, jako např. hra pouze s jedním mečem, či možnost sekat kostky v libovolném směru.