Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak DLC Beat Hazard - Shadow Operations Unit mě bavilo, byť je to lehce grind, naštěstí platí, že pokud jste zvyklí hrát na těžší obtížnosti, progres je mnohem rychlejší. Nový lodě jsou taky vtipný, jedna se ovládá jak lejno na ledu a další připomíná drezínu s railgunem.
Tak tomu se říká smůla... Naopak, ten druhý má dost kliku. Je to pro něj už třetí výhra.
Dal jsem BH druhou šanci a musím uznat, že na tom opravdu něco zábavného je. Přeci jen mě hra přinutila čumět skoro dvě hodiny na blikající obrazovku :)
Možná mám štěstí na písničky ale mně se zdá že nepřátelé hudbu reflektují. Hlavně bossové vždy chodí v nejintenzivnějších částech... které jsou pak často střídány těmi pomalejšími, takže když to nestihnete, jste v háji :)
Ano, nešťastné je imho to, že muzika ovlivňuje všeho všudy pouze tu střelbu. Nepřátelé chodí neustále stejně. Testoval jsem pomalejší písničky od The doors a bylo to velmi drsné. Stejně tak O fortuna, i když u ní to v těch dunivějších částech stálo opravdu za to. :)
NateLogan: JJ, jednou se mi stalo, že jsem nestihl sejmout bosse během "intenzivního" úseku... hudba ztratila tempo, zbraně pomalu přestaly střílet přede mnou boss a do toho přiletí 4 vlny nových nepřátel... když není po ruce bomba tak člověk nemá šanci, maximálně tak vykličkovat dokud hudba zase nezrychlí, což je občas skoro nemožné...
Já se ne a ne dostat přes 100k :). Trochu mě štve, že se nepřátelské vlny nepřizpůsobují hudbě... Aneb občas se stane, že střílím s kadencí bbčkovky na 4 bosse.
Akhera: Žádné přestat střílet, prostě zatnu zuby a jedu... oči jsou stejně přeceňovaná záležitost :-D

Ale stejně je to mazec, včera když jsem to hrál poprvé, tak jsem dával v Survivalu tak maximálně 10k a dnes už jsem na 5mega a achiev ve Steam treasure huntu dávám levou zadní :-)

Dokonce mě překvapilo, že se to dobře hraje na AC/DC :-)
Přeháníte. A když nic nevidíte, tak prostě na chvíli přestaňte střílet :)
Po 98 minutách:

1) Jsem si naprosto jist, že včera jsem ještě epilepsií netrpěl.

2) Bylo by hezké, aby obtížnost hry spočívala v nějakém herním systému, nikoliv v tom, že přes vlastní mohutné a blikající střely pořádně nic nevidím.