Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Battlepaths

62
5 hodnocení Platformy
Žánr:
RPG > nezařazeno *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
02.06.2012 X360
28.10.2012 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://key17.com/games/about-battlepaths/
Battlepaths je 2D RPG viděné shora. V kůži hrdiny jménem Rick vstupujete do světa plného monster (orkové, goblini, pavouci, zombie a mnoho dalších). Systém hry hodně připomíná Diablo 2, protože používá stejné mechaniky. Ty ale zjednodušuje "až na kost", takže snižuje počet předmětů, které si lze obléct, neobsahuje skillové stromy a ani drahokamy ke zvyšování síly předmětů. Postava zabíjením získává zkušenosti, zvyšuje si statistiky, sbírá předměty s magickými vlastnostmi a plní úkoly, které zní většinou "zabij velitele monster v oblasti".

I když je grafika laděná do komiksového stylu, rozhodně nejde o jednoduchou procházku růžovou zahradou. Je totiž nutné počítat s tím, že každé monstrum je jiné a pokud máte slabinu, dříve či později kvůli ní zemřete. Smrt naštěstí není velkým trestem, protože se vždy zrodíte znovu na začátku stejné lokace, ve které jste zemřeli a můžete hned zkusit útok zopakovat.

Jedna akce vaší postavy trvá určitý počet akčních bodů a pokud je monstrum rychlé, může zaútočit i dvakrát za sebou. Na obzvlášť silné příšery je možné použít speciální lektvary (výbušný, bleskový, vyvolávající spolubojovníka), které lze najít nebo nakoupit u alchymisty. Obchodovat lze pak už jen s kovářem, který prodává všechno ostatní.


Poslední diskuzní příspěvek

Tak mám rozehráno a zatim mě to baví :) Jen nevim jak poznám kolik hp maj ty nepřátelský potvory :)

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Nikdy bych nevěřil, že mě zaujme taková "blbinka", jako je tahle hra. Už z traileru jsem měl pocit, že by to mohla být moje krevní skupina. Hra, která neohromuje technickou stránkou, ale hratelností. A ono jo.

Jestli se dá tahle hra nějak stručně popsat, tak je to "instantní Diablo 2". Autoři jsou pravděpodobně velcí fanoušci téhle hry, protože jinak si nedovedu vysvětlit ty neustálé náznaky a převzaté detaily. Během chvilky jsem se musel začít smát, jak je to očividné. Fakt jsem čekal, že přijdu k alchymistovi a on mi dědula řekně "Stay awhile and listen". A ono to není na škodu, protože autoři převzali funkční věci, takže mě nenutili si zvykat na něco nového. A po každém boji se všude válí spousta předmětů, které čekají na sebrání.

I když jsou ve hře jen 3 akty, strávil jsem v ní celkem 12 hodin. Proč tolik? Hodně jsem umíral. Můj nabušenec, který byl zvyklý na souboje na blízko a předchozí lokaci vykostil s jedním prstem v nose a s druhým v ******, vlezl do nového prostředí, naběhli range mágové a už jsem se válel ve vlastní krvi. Na tyto změny je nutné reagovat změnou vybavení, takže opravdu velká truhla přijde vhod. A než jsem na to postupně přišel, tak jsem umřel opravdu mockrát (tipuju celkem tak 100x).

Grafika je jednoduchá, ale hezká a funkční. Hudba je taky dobrá (ať mi nikdo nevykládá, že to není vykradený "Town theme" z Tristramu), ale je jí docela málo a rychle se oposlouchá. Zvuky jsou minimalistické, ale splní svůj účel.

Bavil jsem se královsky. Moc se mi líbilo používání skillů v boji. Dokud umíte jen jeden, je to trochu jednotvárné, ale střídat dva nebo tři už je celkem prča. Škoda jen, že není možné používat jakékoliv range útoky a všechno se musí řešit na blízko. A trošku škoda, že mě poslední boss zabil jen jednou :)

Opakovaně jsem musel vyzabíjet pár lokací kvůli levelu, ale nebylo to často (asi 4x?). Postup vpřed je lineární, ale přesto máte občas malou možnost volby (doleva nebo doprava). A po dohrání je možné ještě absolvovat Hard a Brutal challenge a tam se zatím můj maník na levelu 28 nechytá, i když Medium dá i se zavřenýma očima.

Zatímco v "kampani" dávají monstra maximálně 50-80 damage, v Brutal challenge je ultraboss, který dává i 400+ na jednu ránu. Matematika je pak jednoduchá - 1900 životů max, 170 maximální léčení za jeden tah a 400+ obdržený damage od bosse za jeden tah. Umíral jsem. Hodně. Ale povedlo se :)

Pro: Spousta věci převzatých z Diabla 2 a zjednodušených, povedené uživatelské rozhraní, nutnost měnit taktiku, hodně herního obsahu

Proti: Hudba se oposlouchá, časté návraty do města s plným báglem mohou být otravné, hra opakovaně padala při načítání nového aktu

+7