Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základy (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro jednoho hráče vs počítač je 18, pro hráč vs hráč jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základy (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro jednoho hráče vs počítač je 18, pro hráč vs hráč jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.
Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.
Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.