Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Battle Isle Battle Isle Battle Isle Battle Isle Battle Isle
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
PC
1991
PC
1991
PC
1991
PC
1991
PCAmiga
1991
Battle Isle Battle Isle Battle Isle Battle Isle Battle Isle
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.

Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základy (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.

Map pro jednoho hráče vs počítač je 18, pro hráč vs hráč jen 16.

Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.

Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.

Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.

Hra se dočkala dvou datadisků, Data Disk 1 a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.

Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázy, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.

Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.

Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.

Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.

Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.

Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.
Umělá inteligence Skynett-Titan se urvala ze řetězu a pokouší se pobít zbytek Drulů, obyvatel planety Chromos a jejích stvořitelů. Hráč, jako jeden z posledních generálů, se staví na marný odpor proti nemilosrdnému a silnějšímu nepříteli.

Battle Isle je synonymem pro tahovou strategii, obrazovka je rozdělena na dvě poloviny, každou z nich ovládá jeden hráč a to klidně i současně. Jeden tah se skládá ze dvou fází - pohybovou a akční. Když je první hráč v pohybové fázi, druhý je v akční a po požadavku ke změně fáze se veškeré rozkazy vyhodnotí. Boj končí zajetím nepřátelské základny (za pomocí mech-pěchoty) nebo zničením všech nepřátelských jednotek. Kromě základen jsou na mapách i obsaditelné sklady, které svému aktuálnímu držiteli zpřístupní jejich aktuální obsah. Jednotky v průběhu mise levelují (za každý zničený stroj nepřítele) a jejich úroveň stejně jako obklíčení nepřítele, tak i terén mají značný vliv na sílu úderu.

Map pro hru jednoho hráče proti počítači je 18 a pro hru hráče proti hráči jen 16.

Hra se dočkala dvou datadisků, Battle Isle: Data Disk I a Battle Isle '93 - The Moon of Chromos, jednoho spinoffu History Line: 1914-1918, který opustil scifi svět BI a věnoval se první světové válce, několika pokračování ve stejném duchu - Battle Isle 2200 a Battle Isle 2220: Shadow of the Emperor, ale i žánrově poněkud odlišnějších - Incubation: Battle Isle Phase Four a Battle Isle: The Andosia War.