Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejednoho z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na sdílené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží stejného zasazení končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry, a jejíž odemčení vyžaduje zvládnout záludný dungeon s hrdinou Elfí trilogie jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejednoho z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na sdílené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží stejného zasazení končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry, a jejíž odemčení vyžaduje zvládnout záludný dungeon s hrdinou Elfí trilogie jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejednoho z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na sdílené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží stejného zasazení končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry, a jejíž odemčení vyžaduje zvládnout záludný dungeon s hrdinou Elfí trilogie jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí už zradil nejednoho z příchozích a výjimkou nebudete ani vy, až po úderu do týla složíte hlavu na chladné dlažbě namísto polštáře v hostinci. Smrti z rukou zlotřilců ujdete jen díky včasnému zásahu městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na sdílené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží stejného zasazení končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry, a jejíž odemčení vyžaduje zvládnout záludný dungeon s hrdinou Elfí trilogie jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Forget all that has gone before.
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).
Se západem slunce ve dne rušné Baldur's Gate tichne a místních poměrů neznalí poutníci mohou vně jeho bran snadno přijít o život. Pocit zdánlivého bezpečí zradil i vás, když jste po úderu do týla složili hlavu na chladné dlažbě místo na polštář v místním hostinci. Smrti z rukou zlotřilců zamezil jen včasný příchod městské stráže, jež se kupodivu nacházela ve správný čas na správném místě. Nic nemáte a nikoho neznáte. V reálu nezáviděníhodná situace, ve světě Dungeons & Dragons recept na dobrodružství!
Příběh o třech aktech je zasazen na poloostrov Faerûn vykreslený do detailu v kampani Forgotten Realms třetího vydání AD&D pravidel (2001), jimiž se hra řídí. V úvodu rozhodnete, zda se vaším hrdinou stane lidský lučištník Vahn, elfí čarodějka Adrianna či trpasličí bojovník Kromlech. První dějství se odehrává v přístavním Baldur's Gate, druhé vás zavede do pohoří Rozbřesku, odkud dospějete až do močálů prince Chelimbera. V případě všech tří verzí lze Dark Alliance dokončit ve dvou na rozdělené obrazovce.
Levelovat s vámi budou předměty i příšery, tím však podobnost původní 2D série s touto 3D odnoží končí. Boje probíhají v reálném čase a akce svým spádem připomíná Gauntlet, zatímco přímočařejší stavba úrovní spolu s všudypřítomnou kořistí zase Diablo. Výběr ze čtyř obtížností začíná lehkou a končí extrémní, která je hratelná pouze s nalevelovaným charakterem z již dokončené hry. Odemčení nejvyšší obtížnosti vyžaduje zdolat záludný dungeon s hrdinou knižní The Dark Elf Trilogy jménem Drizzt Do'Urden.
K návratu na Mečové pobřeží dojde v Baldur's Gate: Dark Alliance II (2004).