Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 65
Prvotny efekt padnutej sanky z grafiky a ziveho mesta postupne opadava repetitivnostou vedlajsich questov a castym opakovanim sa. Nepotesi ani saving ala GTA, kedy v pripade smrti treba cely dlhy proces opakovat. Ku koncu nehratelne, kedze obtiaznost isla nahor a save pointy bol redsie a redsie..Snad dvojka nie je takato blamaz..
+8 +11 −3
  • PC 60
Pamatuju si, když se o Assassin's Creed mluvilo jako o jedné z nejlepších her toho roku. Tak se mi také zakonzervovala v hlavě, a když jsem přemýšlel, co hrát, byla jednou z prvních možností, která mě pro rok 2008 napadla. Okamžitě jsem tedy neváhal a hru zapnul.

První pocity každopádně byly dost zvláštní. Příběh je zajímavý, originální, atypický, ale rozhodně ne kdovíjak chytlavý. Bylo pro mě otázkou, proč se autoři rozhodli pro takový průběh a během hry mě to štvalo. Když jsem ale zjistil, že hra je pořád na jedno brdo, přestal jsem ho řešit, což je vlastně další problém samotné hry.

Hra nedokáže zaujmout příběhem, i když se snaží. Příběh jako takový totiž neobsahuje vůbec, ale vůbec nic zajímavého. Celá hra se odehrává v onom koloběhu. Dorazíte do města - vylezete si na věže, prohlédnete, kde jsou úkoly - děláte úkoly - dostanete se k hlavnímu bossovi města - posunete se do dalšího města. A tak to prakticky funguje celou hru až do samého konce. Samozřejmě vše ve skvostné grafice, kterou ale oceníte jen ve chvíli, kdy se dostanete k městu, popř. se podíváte na okolí z věže. Ona Vám to hra také nabídne, v tu chvíli zpomalí záběr a Vy si tu krásu opravdu budete moci vychutnat. To je sice hezké, ale trošku nucené. Tenkrát tvůrci dokázali stvořit grafiku jenom v kostičkách a taky jsme jim za to děkovali, takže proč takové technologické pokroky? Ale nevadí, nemá smysl takové věci kritizovat.

Assassin's Creed v tomto ohledu je velice promakanou hrou, a skákat z jedné střechy na druhou je učiněná radost. Škoda jen, a to se blížím k dalšímu problému, že ovládání jako takové není zrovna jedno z těch jednodušších (nebo už herně stárnu, ale na druhou stranu bych Vás mlaďochy chtěl vidět, jak byste si v současnosti poradili se stařičkými Lemmings) No nicméně právě ovládání byla věc, která mě hru neuvěřitelně kazila. Pravidelně jsem na klávesnici mačkal miliardu tlačítek, abych se dostal k vysněné kombinaci. Chtělo to skutečně čas, než jsem si zvykl.

Nicméně i tady platí klasická fráze: "V jednoduchosti je krása".

A i když se tato hra tváří kdovíjak hezky, je přesným příkladem toho, že libivost v dnešní době herního světa není všecko. Že hra kromě odzbrojující grafiky potřebuje i perfektní hratelnost podpořenou smysluplným ovládáním, které této hře chybí. A ano, krapet originálnějším dějem, který tvůrci v tomto případě nádherným způsobem odflákli.

Pro: Hudba. Design a živost měst. Skoky ze střechy na střechu.

Proti: Jedno z nejsložitějších ovládání ve hrách, které jsem kdy zažil. Stereotyp a příběhová polívka na tisícátý způsob.

+8 +10 −2
  • PC 80
Z heldiska "kulturního dojmu" je tato hra perfektní jednotlivé mšsta evokují rozdílné pocity a struktura některých staveb je opravdu překrásná , když k tomu příčtete překrásná panoramata dostáváme spíše umělecké dílo než hru. Ale samozřejmě se jedná o hru a bohužel už ne tak dobrou. Struktura misí se neustále opakuje, a tak začne být hraní po chvíli nudné a klichovité.

Pro: umělecký dojem, příběh

Proti: neustále se opakující struktura misí, vcelku nedotažená hratelnost

+7 +8 −1
  • PC 65
Ze začátku úžasná hra, která se ale rychle okouká a má hodně špatně řešeno menu. Hezká grafika a simulace vraha, ale vše je tak za hodinu dvě pryč a je to repepetivní.

Pro: Grafika, simulace vraha

Proti: Zdlouhavost, časté opakování toho samého

+6 +8 −2
  • PC 75
To co předvedla tato hra bylo zpočátku úžasné, ale postupem času se hra propadla do až trestuhodně jednotvárné formy, které nepomáhalo ani tak skvěle provedená volnost po lokacích. Někdy mi vývojáři přišli až drzí že si tak usnadnili práci a dalo by se říct že ty mise, ani nevim kolikratá, zkopírovali. Co mě dále zaráželo je nepochopitelné zakomponování hry do budouctnosti. Opravdu mě nebavilo chodit od postele k tomu terminálu(sry už sem zapoměl jak tomu řikali) a nazpátek, to proložené rádoby vysvětlováním příběhu. Dále sem nesnášel v davu se nacházející blázny, kteří jen do Altaira strkají a kvůli kterým sem musel pár misí opakovat znova, protože se strážm nelíbilo že se na někoho upad. Fakt demence. No u této hry by se krásně dalo vytýkat a nadávat :), ale musím jí přiznat i nemálo výborných a skvěle provedených věcí. Jasně grafika, animace, provedení davu to už bylo zmíněno, ale dále mě zaujmuli souboje, které se vyvedli, celková stylizace, kde každé město zaujmulo svou architekturou, lidé, kteří krásně vytvářeli celek davu, a pár dalších maličkostí. Ale musím uznat že sklamání nad touto hrou krouží jak sup nad mršinou.

Pro: Animace, grafika, souboje, stylizace všeho, dav.

Proti: Budouctnost, zkopírování misí a některých částí lokací, neskutečně promarněný potenciál.

+6
  • PC 80
Co se týče grafiky a hratelnosti není této hře co vytknout. I příběh je velice slibný, avšak kámen úrazu udělali vývojáři v naprostém stereotypu, kterého u her takového formátu nenajdete. Rozdílné mise jsou snad jen situace, kdy jdete zabít "bosse" a ani ty nejsou bůhvíjaké. I přes tyto chyby je Assassins Creed naprosto úžasnou hrou, kterou stojí za to si zahrát, ikdyž možná uní nevydržíte až dokonce.

Pro: grafika, velká škála možností

Proti: stereotyp

+6 +7 −1
  • PC 80
K této hře jsem se dostal úplnou náhodou, a to přes mého kamaráda. Ze hry byl nadšený, tak jsem si řekl, proč ji nezkusit. Hned ze začátku mě překvapilo, že Assassin's Creed svým způsoběm není ve středověku, ale v blízké budoucnosti. Ve středověku se odehrávají pouze vzpomínky Desmonda na svého předka Altaira, za kterého ve hře hrajete. Nápad zajímavý, ale když jsem dál postupoval hrou, příběh se úplně vytratil. Co se mi ovšem líbilo, byla rozlehlost měst a volný pohyb po nich. Ve městech se dají plnit různé ukoly, u kterých mě ovšem zarazilo, že většinou se jednalo stále o to samé. Někoho zabít, někomu něco ukrást, dostat se do cílového místa v určeném čase, atd. Ze začátku fajn, ale po čase se dostaví stereotyp, který obvláště u této hry docela zamrzí. Soubojový systém je skvělý, pohyby plynulé a animace skvělé. Ovšem každý souboj je víceméně stejný, a co je horší, strašně jednoduchý. Stačí se jenom krýt, když nepřítel útočí, rychle jít do protiútoku a je to. Můžete používat několik zbraní, od skryté čepele, přes měč, až po házecí nožíky. Atmosféra je skvělá, hlavně když procházíte živoucím městem, jehož ulice jsou plné lidí. Můžete využívat i různé skrýše, jako třeba kupky sena, dav mnichů (nebo co to je) a nebo lavičky. To se hodí hlavně uprostřed honiček s městskou stráží, která vás může pronásledovat dokonce i po střechách. Blížím se ke konci a na mě je, abych shrnul celkový dojem ze hry. Na jedné straně stojí výborná atmosféram hratelnost, grafika a volnost, na straně druhé nevyužitý potenciál příběhu, jednoduchost a stereotyp. Je tedy na vás, jestli se do této hry pustíte, ale já osobně rozhodně nelituji toho, že jsem si jí tehdy zahrál.

Pro: rozlehlost, atmosféra, grafika (na tu dobu), hratelnost

Proti: téměř žádný příběh, stereotyp, pro někoho jednoduché

+6 +7 −1
  • PC 80
Zpočátku jsem byl unesen, jak krásně vypadá prostředí. A to jsem byl unešen opravdu na začátku. Když jsem se dostal do prvního většího města, tak mi chtěly oči vyskočit z důlků. Dokonce se mi i líbilo, jak si ve hře vysvětlili scifi/fantasy a proč všichni mluvěj arabskou angličtinou. Když si ochočíte ovládání (na gamepadu líp než na klávesnici :b ), tak jste zase pyšní, jak krásně mezi těma střechama skáčete a jak dokážete ukombovat 10 stráží najednou. Jenže v polovině hry (u některých mnohem dřív) na vás udeří zmiňovaná repetetivnost a už záleží jen na vás, jestli jí tvůrcům odpustíte nebo ne. Já jim to odpustil za to vyvedené pobíhání po střechách. :)

Pro: grafika, parkour, souboje, příběh (trošku), po určitou dobu je to prostě zábava

Proti: stereotyp

+5
  • PC 65
Hitman z 12. století. To jsem o hře slyšel a četl. Bohužel první zklamání přišlo hned, jak jsem zjistil, že hlavní hrdina je napojen na jakýsi počítač a pátrají po myšlenkách jeho předků... už to mi vadilo, ale dobře řekl jsem si, tak to nechám plavat. Po pár misích mi již hra přišla příšerně repetivní a pochopil jsem, že to tak je a pokud člověk nebude hledat praporky a rozhledny v lokacích mimo město dohraje ji za hodně krátkou dobu. Na vybraný cíl stačí zaútočit bodákem a pak držet kombinaci W+RMB+SPACE a utíkat před vojáky, kteří vás po prozrazení pronásledují... Hru jsem měl možnost hrát pouze s CZ dabingem a musím říct, že se mi zdál povedený. V hlavní roli Martin Stránský (např. Dr. House), jemuž sekunduje dalších pár více i méně známých filmových, televizních či dabingových herců.

Doufám, že pokud se objeví Assasin's Creed 2 bude to již opravdový Hitman nebo Splinter Cell v době křižáků.

Pro: animace a grafika vůbec, český dabing

Proti: jednoduchost, repetetivnost, monotónost, stereotyp, repetivnost, stereotyp, monotó.....

+5
  • PC 90
Při prvních vlezech mé osoby do hry mi hra okamžitě nabídla nepřeberné možnosti v podobě zdolávání rozhleden, sbírání praporků, osvobozování obyvatel, kontaktování informátorů a konečnou eliminaci cíle to vše za doprovodu altairova pohybového nadání a já byl ohromen ovšem po eliminaci druhého cíle jsem si uvědomil že hra už nic nového nenabídne a já objevil její jedinou ale za to obrovskou slabinu a tou je stereotyp, kterému šlo snadno předejít postupným dávkováním těchto lahůdek, ale i tak je to hra kvalitní s dobrým příběhem a spoustou možností dosud nevídaných, kterou nemohu jinak než doporučit :-)

Pro: Možnosti pohybu, nápad, celkový vizuál, hudba

Proti: Stereotyp

+5 +7 −2
  • PC 60
Ze začátku zaujme skvělou volností pohybu a dlouhou dobu strávíte nadšeni skákáním z budovy na budovu. Hra brzo ale spadne do nudného stereotypu a brzy vás přestane bavit.

Pro: Skvěle zpracovaný pohyb hlavního hrdiny, relativní volnost

Proti: Stereotypnost, nudné příběhové prostřihy

+4 +6 −2
  • PC 80
Typický příklad jak se nevyužil velký potenciál hry. Na Assassins Creed jsem se těšil hned od prvního traileru co jsem viděl a čím víc se blížil datum vydání, tím víc jsem se těšil. Když hra konečně vyšla, tak jsem prvních pár dní, co jsem hru hrál byl nadšen. Ale po těch několika dnech už mě hra přestavala bavit a jidiné co mě motivovalo hrát dál byla zvědavost jak hra dopadne. Boužel jsem se nedostal přes předposlední vraždu.:(

Pro: grafika, ovladaní, hratelnost, volný běh, asasinace

Proti: stereotyp, konverze z konzole

+4
  • PC 80
Mozna nova vlajkova lod Ubisoftu, zcela urcite nova herni serie, ktera bude Ubisoftu hezky vydelavat. Vyborna grafika a velka rozhlehlost detailne vytvorenych mest, zajimavy sci-fi pribeh, skvela akrobacie a mnoho dalsiho. Tak proc tahle hra nedostava vyssi hodnoceni? Stereotyp..., stereotyp o kterem zde kazdy pise je nejvetsi chybou hry. V podstate od zacatku hry az do konce plnite stale stejne ukoly. Nechapu, proc autori nevymysleli pro kazde mesto jine ukoly, nebo trochu jiny system vysetrovani (ala Hitman)? No uvidime, jak si s tim hosi poradi a muzeme jen doufat, ze druhy dil bude lepsi!

Pro: grafika, desing, pribeh, akrobacie, nova herni saga

Proti: stereotyp ukolu, konzolove ovladani, male rozdily mezi DX9 a DX10

+2 +3 −1
  • PC 80
Tak já vám nevim lidi. Ano Assassin je stereotypní, obrovská reklamní kampaň ve výsledku sráží celou hru, protože to co slíbili, tak tam buď neni a nebo tam je jenom z části.

Assasssin´s Creed je hra se slušným potenciálem, na který si člověk musí chvilku zvykat, stejně jako na ovládání atp. I když mi kamarádi řikali, že je to nuda a všude děláš to samí, tak mě to kupodivu bavilo, možná taky tim, že jsem to hrál v max detailech a DX10 a to už pak je skutečně něco, ale myslim si, že kdyby hra měla ještě víc možností, větší interaktivitu města (neřikám, že teď je špatná) a možná i prvky RPG (prosím aspoň malinko!) byl by to klenot, který by se zapsal zlatym písmem do historie počítačových her.

Pro: Grafika, animace, interaktivita okolí, obrovká ale opravdu obrovská svoboda pohybu, Altair je prostě frajer! :-)

Proti: Příběh, stereotyp, občas dost splašená kamera...

+1 +4 −3
  • PC --
Ano...problém je v podstatě pouze v opakujících se úkolech(což je nepochopitelný jev)..a snad...co si budem povídat...i když můžete jít všude, hra má nulovou interakci( tak ne. Má 0.1% interakce - pro šťourali:-D).., ale to je minimální problém...potenciál Top ten hry všech dob zůstal trestuhodně nevyužit..

Pro: Vše kromě úkolů

Proti: Nic kromě úkolů

-1 +3 −4
  • PC --
Hrál jsem do provedení první vraždy,potom mě hra začala až neuvěřitelně nudit.Vůbec nevím proč.Určitě si to skusím ještě jednou,ale dám tomu nějaký čas odpočinout.Hra vypadá výborně,všechno se dobře hýbe,krásně se na to kouká,příběh je zajímavý,sci-fi prvky mě mile překvapily,ALE co mě hrozně štve je OVLÁDÁNÍ!!!Je to prostě děláno na konzole a je to cítit při každé akci.To mě tak neuvěřitelně frustrovalo,že jsem toho nechal.Ovládání má být intuitivní a ne že budu pořád přemýšlet co zmáčknout teď a co potom.Fakt děs.Byla by škoda to nedohrát,ale chce to čas.Pak sem napíšu,co si myslím až to dohraju.
-1 +3 −4
  • PC 75
Co říct, příběh nic moc, je to dost velký stereotyp. Jediné co vás žene dopředu jsou krásné výhledy a dobrý pocit z dobře zpracovaného zabíjení. Zní to trochu úchylně, ale je to prostě zábava :-)

Pro: Krásné prostředí, zabíjení, šplhání.

Proti: Ovládání, bugy, vyladěnost není 100%, jednotvárnost příběhu.

-1 +4 −5
  • PC 70
Ano. První díl AC. Dobrý výsledek. Závidím všem co tuhle hru dohrály. Ale i když tu hru mám koupenou tak je zabugovaná jak pr*se. Došel jsem jenom do bodu kde mám zabít Roberta,ale hra mě dál nepustila....... Proč ? vždy když začne souboj tak já odletím mimo mapu hodí to cíl ztracen.......... Nevím budu teda jenom hodnotit přibližně 98 procent hry :D

Pro: Animace, Období odehrávání se příběhu

Proti: Parkour ( neumí se ani zachytit při nějakých skokech ) AI.

-1 +4 −5
  • PC 30
Jak se dá absolutně zkazit geniální nápad. Takhle se dá nazvat AC. Nudný příběh v roli Desmonda je protkán středověkým, předvídatelným od samého začátku. Nesympatický hlavní hrdina je absolutní blbec to platí i pro Desmonda. Hra si navíc příšerným způsobem nadržuje (např. když vám během důležitého souboje najednou začnou všichni prorážet krytí) a snaží se tak vyvážit dementní AI. Kladů mnoho není. Hlavní (a jediný větší) je pěkná grafika. Hraní je nudné, stereotypní a prostě nudné.

Pro: Grafika, nápad

Proti: Strašná hratelnost,, AI, hlavní hrdinové, hra si nadržuje, účelovost, ovládání

-3 +8 −11
  • PC 80
zo zaciatku super, postupne vsak pribuda stereotyp a nezachrani to ani vacsi pocet sekundarnych misii v PC verzii, vo vysledku ale zalezitost vhodna zahrania

Pro: prezentacia a celkove spracovanie

Proti: mala roznorodost

-5