Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jako každý simulátor od DI (vrtulníkový nebo letecký, to je jedno) je obtížnost v některých misích pekelně náročná. Jsem si tak dnes v noci letěl doprovodit 3 Black Hawky s dalšími 3 Apache na misi kde jsme měli vysvobodit zajatce. Start na vrtulníkové výsadkové lodi, pak dlouhý let k cíli, asi tak 20 min, neustále u země, okolo trasy samé Shilky a SAMy, o BVP ani nemluvě.

Doletím pracně k cíli, skupinu mám neustále na dohled. U cíle se snažím seč můžu ale nestačí to. Nakonec letím zpět sám, už jsem po 15 min skoro u pobřeží, když tu se na chvíli ve výšce okolo 25 metrů zadívám na budíky a v tem moment napálím s Apache do země.

Debriefing: outstanding - destroyed targets, 3x Black Hawk + 4x Apache destroyed, mise failed. :)

Ten samý problém mám v DI Hindu. Když už splním úspěšně misi, tak se pro změnu rozbiji u přistání.
V rámci nostalgické vlny a festivalu Stay At Home and Play jsem ze sklepa vytáhl staré železo s Windows XP a snad poprvé v životě spustil DI Apache Longbow, který mě stejně jako další DI hry tak trochu v kariéře virtuální pilota minul.

Do zajímavostí jsem přidal jak rozjet z CD verzi DI Apache pod 32 bit verzí Windows XP včetně 3Dfx.

Už jsem také dořešil spouštění misí v DI simulátorech: tzn již zmíněném Apache + HIND: The Russian Combat Helicopter Simulation + F-16 Fighting Falcon. Nyní lze na 3Dfx spustit libovolnou training misi, důležité je aby mise bylo spuštěna (take off) až poté co instruktor domluví psaný text a ozve se hudba. Teprve pak dejte Take Off. Detaily v zajímavostech.

Apache lítá hrozně snadno, při startu na Realistic Flight Model zde není žádný rotor movement, takže prakticky nejsou na rozdíl od HINDu nutné použít pedály ačkoliv by měly. Graficky je ze všech tří výše jmenovaných her na tom nejhůře, jednak 3D model samotného Apache je slabý a u letadel na zemi není vidět podvozek, prostě stojí ve vzduchu, Oproti HINDovi se s tím léta mnohem snáze ale přistání dokáže tradičně potrápit.

V neposlední řadě se mi u všech DI simulátorů vůbec nelíbí výbuchy, objekt prostě vybuchne a zmizí. Tohle je dost slabé. Tradičně budovy a objekty jsou dost mizerně zpracované.