Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Akrasia

03.09.2008
46
7 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
freeware
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Akrasia je abstraktní hra, která je založená na konceptu drogové závislosti. Hra se odehrává v bludišti, které reprezentuje mysl. Do tohoto bludiště se hráč dostává ve chvíli, kdy je nucen si v úvodu vzít pilulku - drogu.

V mysli samotné se nacházejí další pilulky - drogy a je jen na vás, kdy se jim rozhodnete postavit, žádnou další si nevezmete a z "drogového bludiště" utečete. Díky tomu hra nabízí několik různých zakončení.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
Akrasia je krátká arkáda s neokoukaným vizuálem, ve které jsem měl za úkol dostat se s potvůrkou z bludiště. Na začátku mi bylo vysvětleno jednoduché ovládání (v podstatě jen šipky) a mohl jsem se vrhnout na věc.

Potvůrka je na prášcích a mohu se rozhodnout, jestli jí naláduji dalšími, abych v tom duhově barevném světě zůstal co nejdéle (než dojde k předávkování) anebo naleznu východ z tohoto drogového bludiště. A to je vlastně celý princip této tříminutovky. Netradiční, ale bohužel až příliš krátké.

Pro: vizuální stránka, potvůrka, více konců

Proti: krátké

+10
  • PC 55
Plusy:
-skvělá vizuální stránka
-zajímavý nápad
-téma drog (které je zde zpracováno v "hlubším" smyslu, nejen jako legrace, či cool doplňek)
-hra má takový umělecký nádech

Mínusy:
-náplň hry ( nic moc toho nenabízí, nebýt výborného vizuálna, tak by se hra v hodnocení jen těžko přehoupla přes 10%)
-délka hry (jen jeden level/bludiště, cože?!)
-nulový systém bonusů a dalších podobných věcí, které jsou u tohoto typu her očekávány, za což může to, že má hra pouze jeden level.


Co by to chtělo:
Určitě více levelů, aspoň deset. V průběhu hry nějaké změny, jiné typy drog s jinými účinky apod.

Jak jsem to pochopil: Asi nějak takto, člověk si vzal drogu a vy hrajete za něco jako jeho vědomí, či zdravý rozum, duši. Prostě tak něco.

Pokud v mysli naleznete exit, jste v pohodě a užíváte si svůj "stav". Taky ale můžete brát další drogy, což vede k předávkování a smrti. Abyste našli exit, tak musíte chytit stíhu, ve které exit uvidíte (jinak vidět nelze), jenže ona stíha vás taky může odrovnat a přehodí vám ovládání. Abyste se stihomamu zbavili, musíte si vzít dávku, která vás hodí do normálního stavu.

Za hru 5%
Za zpracování a nápad 50%
+8