Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

2400 A.D.

1987
1988
85
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

V daleké budoucnosti lidstvo obývá řadu galaxií, kde se již životní podmínky zlepšily natolik, aby si tam lidé mohli vystavět reprezentativní sídla. Jedna do výše se hrdě tyčících metropolí v roce 2213 vyrostla také na těžební planetě XK-120. O bezmála sto let později město dobyla mimozemská rasa Tzorgů a zavedla zde nové pořádky. Před svým odletem instalovali v dobytém městě armádu robotů, dusících jakýkoliv náznak vzpoury. Protože se život pod tzorgským dohledem ukázal být přibližně stejně mizerný, jako před invazí, lidé brzy od myšlenek na povstání upustili. Odpor se tak stal záležitostí malé skupinky lidských vlastenců.

Píše se rok 2400 a povstalci z metropole vědí, že bez pomoci zvenčí se jim Tzorgy nikdy svrhnout nepodaří. Ta ovšem přilétá v podobě ostříleného protitzorgského bojovníka, který se vetřel do transportu s náhradními horníky pro planetární doly. Plán zní jednoduše. Odbojáři chtějí vniknout do ústředního terminálu, odkud všechny roboty prostě vypnou. Tato mise však vyžaduje od hráče náležitou přípravu, což je také hlavní náplní tohoto izometrického RPG, s hratelností podobnou sérii Ultima.

Hráč postupně prozkoumává rozlehlé město, rozdělené do pěti čtvrtí. Jeho charakter má pět primárních vlastností (energy, dexterity, IQ, affinity) a během hry můžou mezi ně rozdělit až 99 získaných bodů. S různými NPC komunikuje přes klasická dialogová okna a získává tak zajímavé informace a zadání jednotlivých misí. Opsáním klíčového slova se rozhovory posouvají dál. Pohyb se může uskutečňovat i „automatizovanou chůzí“. Krom toho má metropole rozvinutou síť metra. Zásoby hráč doplňuje od obchodníků a energii do zbraní dobíjí z energetických uzlů.

Tzorgové však toto jasně zakázali, takže se na místo nelegálního odběru ihned vypraví roboti. Ti také hlídkují na hranicích jednotlivých čtvrtí a pokud u hráče naleznou zbraně, je zle. To ale neznamená, že se jim hráč nemůže postavit na odpor. Boj probíhá v reálném čase a jde zapauzovat. V případě, že je hráč roboty poražen, přijde o všechny věci a po propuštění z nemocnice si na něj robotí policie vede složku, což znamená, že se musí pravidelně hlásit na stanici. Z každého poraženého robota naopak získává cenný loot.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.