Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Akhera (26.04.2012 22:16): Podle tvých statů to vypadá spíš na tu haluz, no offense ;)

Jo a pro Hamstera...

Victory!
Battle: Prokhorovka 26. dubna 2012 22:58:25
Vehicle: T-50-2
Experience received: 2 470 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 28 016
Repairs: Vehicle T-50-2 repaired successfully. You have spent credits: 5 782
Purchased: The ammunition on vehicle T-50-2 resupplied successfully. You have spent credits: 1 288

Bez premka.
@Say (26.04.2012 22:08): Takhle se s ním ale nehraje. S ním se musí hrát stejně jako s AMX-13 - podporovat spojence a jakmile na tebe nepřítel otočí kanón, tak zmizet. Má na to správně rychlopalnej průraznej za jízdy přesnej rychle zaměřující kanón :) Tak jsem dosáhla svého rekordu.
@Akhera (26.04.2012 22:04): Sem tam si skočím na kamošův účet ;) A na bojišti se rozhodně bojím víc T-50-2, než Chaffeeho. K arty většinou nedojede a aby mě ukroutil, to bych musel mít fakt smůlu.
@Say (26.04.2012 21:48): Jakto že ve tvém profilu nevidím, že bys s ním hrál, přestože ho soudíš? :) Já od něj nic moc nečekala, ale jakmile jsem s ním odjela pár bitev (s plnými upgrady samozřejmě), ukázalo se jak je skvělej. Je to především o tom, že na rozdíl od T-50-2 dokáže taky něco poškodit.
Hehe=)

Btw, prý chtějí T-50-2 nahradit jiným tankem. Je moc OP. Ale to si můžou strčit do řiti. Beztak to udělat nemůžou, hodně hráčů by si na*rali.
Kurvadrát!
Nervydrásající finiš kdy jsem zůstal sám z půlky poškozený proti třem tankům, a skončí to tím, že na konci před vypršením limitu dvakrát dingnu o mezi baráčky se schovávající KV-5, kterému zbývá jedno procento života.

Draw
Battle: Province 25. dubna 2012 17:18:56
Vehicle: IS-3
Experience received: 690
Credits received: 29 281
Battle Achievements: Reaper, Sharpshooter, Boelter's Medal, Sniper, Top Gun
8 fragů
@Say (25.04.2012 16:13): Mě T49 bavila dost, chtěl jsem si ji nechat i vyexpenou, jen tak pro srandu, ale byly potřeba prachy jinde. Ono ježdění čistě s IS-3kou příliš výnosná činnost není :/
@Javor (25.04.2012 15:01): M10 je prča, nechápu co tolik lidí na tyhle amíky nadává. Sluggera v tom případě určitě doporučuji, páč to je prostě upgrade. (ačkoliv včera na Sluggera skončila 50% sleva, takže pokud ho nemáš, tak jsi to celkem prosral)
@Javor (25.04.2012 15:58): T49 je děs. Zajímalo by mě, co určuje jeho třídu TDček. Zřejmě oželím i lemru línou T28 a pořídím raději GWT. Uvažoval jsem o 212, ale po zkušenostech s S-51 sem si to velice rychle rozmyslel.
@Javor (24.04.2012 10:10): Tohle je z 22.3., ale čert ví, kdy by to výhledově mohlo být implementováno. Mluvíme tu koneckonců o WG.

Q: "Hi! Did you think of adding a hardcore combat mode, close to a simulator? When there’s increased profitability in experience and credits, no highlighting of a vehicle, absence of reticle, real shell ballistics, and etc. Thanks for reply in advance."

A: " Frankly speaking, we had an idea of a hardcore mode, but in a different way, other than you depicted. For the time being, even if we remove over target markers and vehicle highlighting, there will still be a chance for cheating. As far as the shell ballistics matter is concerned, I assure that it is currently very close to the real one.
Currently in normal game mode you have to hit a vehicle from one to x times with a shell, which has a certain amount of damage, in any place you want. The main goal is just to reduce vehicles HP to 0. Module damaging chance on hit is something like 20%. This means that all modules have some kind of chance of not getting damaged after they are hit by a projectile or explosion damage.
In our opinion the future hardcore mode could consist of the following features:
* Remove critical hits on tanks.
* Vehicle is destroyed only when all crew is out of service, or all modules are destroyed, or ammunition rack has exploded.
* Remove consumables and equipment
* Remove crew skills effect.
In hardcore mode there will be no need to reduce HP. Instead you will have either to damage or destroy all modules, except for the Ammo Rack (destroying Ammo Rack will result in immediate tank destruction) or wound all crew members. The chance of damaging a module on hit will be raised to 100% regardless of the scenario. This game mode would be much more difficult and require good tank knowledge.
This is only a draft of the mode and it is not a final version."
Tak to dopadá, když tankům dáte HP, zatímco kanóny a pancíře se snažíte zakládat na reálných předlohách. Teoreticky jde z některých strojů udělat cedníky, aniž by to mělo výrazný vliv na jejich funkci (ač chlapi uvnitř by z toho radost neměli). Samozřejmě pokud se bavíme o AP munici.
@Hamster (22.04.2012 16:48): Sem tam jedou za čas nějaký průstřel tankem skrz na skrz, který vyřadí motor (nebo jen selže munice), ale nic nepoškodí by ještě akceptovatelný byl (s čímž by se mohlo pojit i prostřelování více tanků najednou), ale když je to fakt průměrně 3x za bitvu, tak je to divné. A to nemluvím o možnosti rozstřílet tank na cucky pomocí poklopu (ale to bych tam nechal, využívám toho celkem často) =)
Já s tím třeba v posledních dnech měl problém skutečně jen příležitostně, takže je možné, že míra je stejná a jen jste měli mizernou kliku.

Už by ale mohlo být fakt na čase, aby tenhle blábol nějak vyřešili.
@RedDwarf_Cz (22.04.2012 14:45): Tak že by to nebyl jen můj subjektivní pocit? Já s tím měl problémy především včera. Se 704 či JT jsem kritoval za 0 dmg klidně i SU-152, Pattona, nebo 6x za sebou IS7 z boku. Připadal jsem si jako debil.
Ta hra je nějaká rozesraná. Velmi často se mi stává, že dám penetraci a neuberu ani jeden HP. Dříve se mi to stávalo zřídka, ale dnes mám s tím celkem problémy.
@Akhera (21.04.2012 12:57): panejo. :)

Jinak, pokud to někdo minul, tak T49 (nový americký tier 5 TD) stojí v téhle verzi pouze 2,3k xp (stejně jako předchozí tier), což má teď být v 7.3 opraveno, takže pokud máte výhledově zálusk na Hellcat, tak není zlý nápad co nejdřív vypláznout hrst free expů.
@Say (18.04.2012 11:23): jo jo na tohle je IS7 dobrá :) Posledně v CW jsem si ze 140HP rozestřílel E100 z 1400HP a on mi taky nějak z 10 ran neprostřělil a rozebral jsem si ho ;)
@nia3 (18.04.2012 10:37): Já tu mám replay ze včerejška, kde jsem se 300HP rozstřílel E-75 s 1500HP a to jen díky tomu, že to byl hňup schopný neprostřelit mě 10x za sebou! A navíc mi stál bokem. Při představě, že tohle mám ve svém týmu si raději zůstanu hovět v garáži.
@Say (18.04.2012 10:34): Aha tak to pak jo :) To pro mě to je hlavní tank do CW a do randonu chodim jen když jsou 5X apodobě a to ještě v četě abych zmenšil pravděpodobnost že budu mít totálně vypatlanej tým :D
Jinak v randonu když hraju v četě se mi sním daří posledně jsem si zabil 5 tanků 3 nastřílel a jediný co mě vzali (HP) bylo 6HP který jsem si ubral tim že jsem zramoval tank :D
@nia3 (18.04.2012 10:08): Tank je to naprosto luxusní (a to heavy tanky opravdu nesnáším a nejezdím), protože je pohyblivý a dokáže předním pancířem odrazit úplně všechno. Ale bohužel WoT principy mu nejsou dělané. Do randomu s ním chodit je naprostá blbost a CW už nejezdím, takže pro mě v té garáži trošku zbytečný=(
@Say (18.04.2012 00:29): Jo takhle, tak to slepý jsi. :)

Substitution of IS-4 with IS-8
...
Case 2. IS-4 is in the garage at substitution.
...
1. IS-4 as tier 9 heavy is substituted with IS-8 as tier 9 heavy;
...
8. Players get the IS-4 of tier 10 with available and mounted 122mm “M-62-T2” gun without additional modules or consumables;

EDIT: bastarde!
@Say (18.04.2012 00:29): Jsi slepý.

"IS-4 as tier 9 heavy is substituted with IS-8 as tier 9 heavy;
Players get one slot for the vehicle for free in garage;
Players get the IS-4 of tier 10"
Ok, asi jsme slepý... Když budu mít IS-4 v garáži, stane se z něj tier 10. A dostanu navíc IS-8 (tier 9)? Podobně jako teď u T30?
@AlieN (15.04.2012 23:19): Stejně tak v nastavení se zbavíš toho prachu z pásů... Najdi "Graphic" a zruš fajku u "Enable tracks effects".

Jo a mód se jmenuje OverTargetMarker (OTM), i když tento je z XVM (ale takové nastavení nenajdeš nikde, to zatím testuju a upravuju pro sebe).
Už mně to začíná ale nezkutečně srát. Proč musím být stále ten nejhorší tank ve hře?
Udělal jsem video z té včerejší bitvy. Kdyžtak prosím o strpení až do konce, tam až to stojí za to=)

Zároveň ukázka moddingu...