@Isair (02.12.2024 00:20): No Warcraft 2 datadisk som nedohral, lebo mi prišiel práve až moc dementne OP :-D.
Diskuze
@mazar1234 (01.12.2024 23:28): Ty jo, tak to těžko říct. Asi ani nic tak rozsáhlého a složitého jako série Wizardry nebo Fate nebo třeba Grimoire jsem ani nehrál. A vyloženě cíleně na nějaké brutality typu "zkusím to dohrát s jednou postavou/nehratelným povoláním/whatever" taky nejsem. Snažím se hrát většinou na hard, pokud je to možné (a není to nehratelné) s ne nutně overpowered partou (v EoB i jiných RPG si třeba nemodifikuju statistiky, ale prostě standardně nahazuju, když mám klíčové statistiky kolem 16, jsem spokojen, čili nenahazuju zbytečně dlouho :)). Ale vyloženě nic brutálního si asi nevybavím.
Tehdy mi třeba přišel dost hardcore Albion bez návodu, ale ten už jsem dohrál od té doby tolikrát, že to těžko posoudím (navíc jsem byl tehdy v podstatě RPG nováček) :). Vím, že jsem to i jednou zkoušel hrát bez těch overpowered mágů (Sira, Melthas) v partě, že to jako může být složitější, ale díky critical hitům u bojovníků, byly boje v druhé polovině hry (+ Harrietino všezničující kouzlo) v podstatě stejná zívačka (jen o fous zdlouhavější a nudnější :().
Z ostatních žánrů mi takhle z hlavy nejvíc frustrující přišel asi Warcraft II: Beyond the Dark Portal , ale zase ne tolik, abych ho nedohrál asi 3x. Ale můj RTS skill vždy otestoval solidně :), byť se stále nejedná o žádný extrém. Ale z jeho dohrání mám vždycky velký pocit zadostiučinění :).
Tehdy mi třeba přišel dost hardcore Albion bez návodu, ale ten už jsem dohrál od té doby tolikrát, že to těžko posoudím (navíc jsem byl tehdy v podstatě RPG nováček) :). Vím, že jsem to i jednou zkoušel hrát bez těch overpowered mágů (Sira, Melthas) v partě, že to jako může být složitější, ale díky critical hitům u bojovníků, byly boje v druhé polovině hry (+ Harrietino všezničující kouzlo) v podstatě stejná zívačka (jen o fous zdlouhavější a nudnější :().
Z ostatních žánrů mi takhle z hlavy nejvíc frustrující přišel asi Warcraft II: Beyond the Dark Portal , ale zase ne tolik, abych ho nedohrál asi 3x. Ale můj RTS skill vždy otestoval solidně :), byť se stále nejedná o žádný extrém. Ale z jeho dohrání mám vždycky velký pocit zadostiučinění :).
@Isair (01.12.2024 18:42): Ale upgradlo do One-click funkcie "All Attack1" to aj druhá rada niečo dokáže bez kúzlenia. No to vieš, to je ten vývoj, ja nie som radikál (všetko radikálne je apriori zlé, biozelené či hnedé the same shit).
Skôr sa hanbím, že som už 10 rokov nedohral Turricany, to ma skôr serie než čo iné a áno hanbím sa za to - ale tak treba si udržiavať nejakú kondičku.
BTW, čo je podľa teba najbrutálnejší ahciev, čo si dal?
Za mňa asi Wizardry 6-7-8 s jednou importovanou patou, ale ty si dohral tie nehrateľné pakárne, ale možno je to single pakáreň Fate:GOD, kto vie čo je viac "Horšie", aj keď v tomto je FGOD je dosť unikát, lebo záverečný BOSS Fight je iba spustenie animácie ak si splnil čo bolo treba, a je tam zainteresovaná aj "žena bez oblečenia"... zlaté 90-siate roky.
Skôr sa hanbím, že som už 10 rokov nedohral Turricany, to ma skôr serie než čo iné a áno hanbím sa za to - ale tak treba si udržiavať nejakú kondičku.
BTW, čo je podľa teba najbrutálnejší ahciev, čo si dal?
Za mňa asi Wizardry 6-7-8 s jednou importovanou patou, ale ty si dohral tie nehrateľné pakárne, ale možno je to single pakáreň Fate:GOD, kto vie čo je viac "Horšie", aj keď v tomto je FGOD je dosť unikát, lebo záverečný BOSS Fight je iba spustenie animácie ak si splnil čo bolo treba, a je tam zainteresovaná aj "žena bez oblečenia"... zlaté 90-siate roky.
@mazar1234 (01.12.2024 18:17): Díky, kdyžtak prvně zkusím normálně tu Hoborgovu verzi a kdyby byly problémy, tak dám vědět. Ale věřím, že by měla být v pohodě, z toho co jsem našel na netu to vypadá, že není vyšší verze než ta 1,8, takže ta by asi měla být maximálně fixnutá :).
Ale ještě to asi beztak bude nějaký čas trvat, než se k tomuhle dostanu, aktuálně bojuju s EoB 3 a All seeing eye :), ale už jsem to tak nějak zprovoznil (jakkoliv to chvíli trvalo), tak v noci se do toho pustím :).
Ale teda ty zvuky v trojce jsou občas fakt děs :).
Ale ještě to asi beztak bude nějaký čas trvat, než se k tomuhle dostanu, aktuálně bojuju s EoB 3 a All seeing eye :), ale už jsem to tak nějak zprovoznil (jakkoliv to chvíli trvalo), tak v noci se do toho pustím :).
Ale teda ty zvuky v trojce jsou občas fakt děs :).
@Isair (28.11.2024 07:02): Ja som to v tom 2012 prešiel, a asi som hral tú verziu ale v úplne inej verzii :-D
Mne vtedy dal user "Laco Wolf" upgrade do WinUAE a to konkrétne mountnutú simuláciu HDD ištalácii hier ktoré to podporovali, lebo nie každá hra na Amige sa dala natívne nainštalovať na HDD cez !MENU!, WHD Load práve iba simuloval HDD z Diskiet, ale nebola to reálna HDD inštalácia hry.
Bolo to asi v čase keď som hral FATE: GOD a vtedy bol ešte WHDLoad platený, ale spustením toho Amiga OS a simuláciou reálnej inštalácie hier na HDD (čo nie všetky mali natívne z installu) to obyšlo tú simuláciu diskiet a save tak bol free.
Mám stále nejaký IMAGE toho adresára, takže keď tak ho môžem niekam uploadnúť - s dobrou vierou, že s tým Laco súhlasí, ale nemyslím, že by bol taký bigotný aby mu to vadilo, keď tak nech mi napíše a bolo tam viac hier okrem Evilsdoom, Ftae, asi ešte tak 2-3-7 nejakých.
Mne vtedy dal user "Laco Wolf" upgrade do WinUAE a to konkrétne mountnutú simuláciu HDD ištalácii hier ktoré to podporovali, lebo nie každá hra na Amige sa dala natívne nainštalovať na HDD cez !MENU!, WHD Load práve iba simuloval HDD z Diskiet, ale nebola to reálna HDD inštalácia hry.
Bolo to asi v čase keď som hral FATE: GOD a vtedy bol ešte WHDLoad platený, ale spustením toho Amiga OS a simuláciou reálnej inštalácie hier na HDD (čo nie všetky mali natívne z installu) to obyšlo tú simuláciu diskiet a save tak bol free.
Mám stále nejaký IMAGE toho adresára, takže keď tak ho môžem niekam uploadnúť - s dobrou vierou, že s tým Laco súhlasí, ale nemyslím, že by bol taký bigotný aby mu to vadilo, keď tak nech mi napíše a bolo tam viac hier okrem Evilsdoom, Ftae, asi ešte tak 2-3-7 nejakých.
@Phoenix (27.11.2024 23:36): Tak to velmi rád slyším :), díky za info.
Dohrál jsem verzi 1.8 od Hoborga a nevybavuji si zásadnější problémy. Nevím o tom, že by existovala jakákoli novější verze.
@Ringo (26.11.2024 22:02): Jojo, vím, EoB 1 a 2 jedu Amiga HWA verze :) (kvůli automappingu, trojku pak pojedu z GoGu asi s All seeing eye). U EoB 2 se mi párkrát stalo, že mi spadla po uložení, ale naštěstí jsem o save ještě nepřišel (ani při klasickém vypínaní, byť EoB 1 občas vypsala chybu, ale i tak jsem to raději pak vypínal hvězdičkou). Black Crypt mám dojem jsem tehdy ale celou dobu vypínal klasicky a bez problémů. Ale nejspíš s tím mají problém jen některé konkrétní hry (třeba u toho EoB 1 bych to raději neriskoval, sice jsem o savy nepřišel nikdy, ale ten error při klasickém vypínaní tak nějak napovídal, že to asi nebude úplně košér :)).
@Isair (26.11.2024 21:43): Jo, mělo by. U Hoborgových balíčků akorát pak nezapomeň hru při vypínání po uložení pozice ukončovat klávesou * , jinak se uložené pozice neuloží na disk. Občas tam s tím u Amiga her z Hoborgových balíčků bojuji, že když hra spadne, neuloží se mi pozice, a tak občas účelově hru vypínám hvězdičkou a pak znovu spouštím, abych se ujistil, že po hodině hraní budu mít uložený save. Poslední dobou jsem to řešil i savestatem, což není sice košér uložení hry, ale lepší než přijít o postup ve hře.
@Ringo (26.11.2024 21:37): Jo, k Lands to bude mít asi blíže.
Btw, koukám, že v diskuzi na DJ stránkách to Laco Wolf podrobněji popisuje " A tak ja som tam figuroval hlavne ako taky organizator, co otravoval ostatnych :) Cele to zacalo, ked sme sa niekedy v roku '97 dostali s kamosom Milanom k (samozrejme prudko neorigiginalnym) disketam s nic nehovoriacim nazvom Evil's Doom. Hra sa nam zapacila, len nas velmi iritovali dve veci. Blikajuca grafika, ktoru som opravili prostrednictvom utility ModePro, ktora ju tak nejak usposobi na bezne pouzitie a to, ze hra vzdy po starte resetla Amigu a kvoli pamatovej narocnosti nabehla z takzvaneho RAD: disku. To je taka specialitka Amigy, niekedy sa k tomu vratim. Toto odstranil Milan zasahom do startovacieho suboru a uzivatelia s vacsou RAMkou tak mali moznost spustit hru priamo. Neskor sme prisli na to, ze v hre je jeden drsny bug, ktory znemoznuje dokoncenie. Pred jednymi dverami stala stena :) Na nete (skolskom dial-upe, na ktory sa zapisovalo do poradovnika) sme nasli navod na hexeditaciu save, ktory posunul druzinu o dva kroky vpred, za stenu. Cestou naspat bolo treba postup zopakovat... Toto vyriesil pred par rokmi -meynaf-, za co mu patri moja vdaka a neskonaly obdiv. Jedine co zostavalo, bolo dat to cele nejak dokopy. Toho som sa ujal ja a poposuval som vsetky zdroje s instrukciami na pouzitie Hoborgovi, ktory pripravil balicek ".
Čili ta Hoborgova verze by měla být to samé, čili fixnutá.
Btw, koukám, že v diskuzi na DJ stránkách to Laco Wolf podrobněji popisuje " A tak ja som tam figuroval hlavne ako taky organizator, co otravoval ostatnych :) Cele to zacalo, ked sme sa niekedy v roku '97 dostali s kamosom Milanom k (samozrejme prudko neorigiginalnym) disketam s nic nehovoriacim nazvom Evil's Doom. Hra sa nam zapacila, len nas velmi iritovali dve veci. Blikajuca grafika, ktoru som opravili prostrednictvom utility ModePro, ktora ju tak nejak usposobi na bezne pouzitie a to, ze hra vzdy po starte resetla Amigu a kvoli pamatovej narocnosti nabehla z takzvaneho RAD: disku. To je taka specialitka Amigy, niekedy sa k tomu vratim. Toto odstranil Milan zasahom do startovacieho suboru a uzivatelia s vacsou RAMkou tak mali moznost spustit hru priamo. Neskor sme prisli na to, ze v hre je jeden drsny bug, ktory znemoznuje dokoncenie. Pred jednymi dverami stala stena :) Na nete (skolskom dial-upe, na ktory sa zapisovalo do poradovnika) sme nasli navod na hexeditaciu save, ktory posunul druzinu o dva kroky vpred, za stenu. Cestou naspat bolo treba postup zopakovat... Toto vyriesil pred par rokmi -meynaf-, za co mu patri moja vdaka a neskonaly obdiv. Jedine co zostavalo, bolo dat to cele nejak dokopy. Toho som sa ujal ja a poposuval som vsetky zdroje s instrukciami na pouzitie Hoborgovi, ktory pripravil balicek ".
Čili ta Hoborgova verze by měla být to samé, čili fixnutá.
@Isair (26.11.2024 21:35): Jsou tam NPC, ty rozhovory tam vypadaly tak zvláštně složitě. Spíše bych to přirovnal k Lands of Lore.
@Ringo (26.11.2024 21:32): Jj vím, to byl právě důvod, proč jsem to takovou dobu přehlížel, protože jinak to vypadá fakt parádně. Je celkem škoda, že to nikdy nevyšlo, ta stylizace se mi hrozně líbí, doufejme, že gameplay bude alespoň z poloviny tak solidní :) (ale tak vypadá to na takovou Black Crypt like klasiku).
@Isair (26.11.2024 21:20): Ono to právě vlastně ani oficiálně nevyšlo, nebylo to dokončené a dodělal to po autorech myslím až někdo jiný, právě v té verzi 1.8.
@Ringo (26.11.2024 21:17): Jo o té jsem právě slyšel že byla hodně špatná, mizely či nedropovaly klíče a snad ani nešel zabít hlavní boss nebo tak něco.
@Isair (26.11.2024 21:15): Viz ten link, co jsem ještě editnul do toho postu před tím. Jako 1.8. by asi měla být všude snad plně funkční, já hrál kdysi starší verzi, která ani snad nebyla autory dodělaná do konce.
@Ringo (26.11.2024 21:11): Aha.
Jako já už to zaznamenal kdysi, ale tím, že jsem o tom slyšel že je to v podstatě oficiálně nevydaná hra, jsem se o to více nezajímal. No teď jsem si zase procházel všelijaké dungeony, které bych mohl hrát, tak jsem si řekl, že si o tom zjistím více a koukám, že to někdo dokonce fixnul a na youtube je i nějaký kompletní let's play a vypadá to parádně :). Jako ještě mě čeká dohrání EoB 2 a 3 a pak možná ještě pár kousků, ale tohle bych rád v brzké době taky střihnul :).
Jinak ta z toho odkazu by měla být asi stejná jako u Hoborga, ne? Co jsem koukal, ten tam má taky 1.8, která byla vydána ve 2010.
Jako já už to zaznamenal kdysi, ale tím, že jsem o tom slyšel že je to v podstatě oficiálně nevydaná hra, jsem se o to více nezajímal. No teď jsem si zase procházel všelijaké dungeony, které bych mohl hrát, tak jsem si řekl, že si o tom zjistím více a koukám, že to někdo dokonce fixnul a na youtube je i nějaký kompletní let's play a vypadá to parádně :). Jako ještě mě čeká dohrání EoB 2 a 3 a pak možná ještě pár kousků, ale tohle bych rád v brzké době taky střihnul :).
Jinak ta z toho odkazu by měla být asi stejná jako u Hoborga, ne? Co jsem koukal, ten tam má taky 1.8, která byla vydána ve 2010.
@Isair (26.11.2024 21:07): Kdysi jsem to hrál přes WinUAE z Hoborgova balíčku a mělo to hrozně chyb, rozpadal se i obraz, daleko jsem se tak nedostal. Ta Fixnutá verze by měla být už dodělaná, zřejmě i u Hoborga. Taky to na mě čeká, že se k tomu vrátím, jak se k tomu dostanu přes hodně napěchované pořadí :-)
Já mám na to v záloze pro jistotu ještě tenhle link: https://thecompany.pl/game/Evil's+Doom+1.8
Já mám na to v záloze pro jistotu ještě tenhle link: https://thecompany.pl/game/Evil's+Doom+1.8
Sakra, tohle vypadá hodně dobře. Jak moc je to (do)hratelné v té fixnuté verzi? Objevují se tam stále nějaké menší/větší či dokonce fatální bugy? A jakou verzi doporučujete? Na DJoldgames koukám, že je ta standardní 1.8 fixed z HOBRingovo stránek a pak nějaká druhá s popisem " Patched / Bug fixed by -meynaf- Released by -Wolfus- ".
@Ringo (21.01.2019 18:05): Přesně tak. Ale samozřejmě, na kvalitu hry to jistě výsledek nemá.
@Drolin (21.01.2019 17:58): Vybledlý vizuál? Myslíš to světle okamínkovaní menu?
@Ringo (21.01.2019 17:42): Takto když to napíšeš, tak vypadá Crystal Dragon lákavě. Ale nikdy jsem ani nespustil, takže žádnou reálnou zkušenost nemám. Ale popravdě ten "vybledlý" vizuál mě trochu irituje (co jsem koukl na videa). S Anvil máš pravdu, ale je to trochu ošklivé :).
Ale díky za tipy. Postupně něco vyberu. Dungeony mě (po letech) nějak zase velmi baví. Nyní se ale vrátím po LoL k rozehrané Symphony of the Night.
Ale díky za tipy. Postupně něco vyberu. Dungeony mě (po letech) nějak zase velmi baví. Nyní se ale vrátím po LoL k rozehrané Symphony of the Night.
@Drolin (21.01.2019 17:31):
Z tvých položek "nezajímá mě" je podle mě chybou minout právě Crystal Dragon, jeden z nejstísněnějších dungeonů (což oceňuješ na EoB a chybí ti u LoL) a ohledně puzzlů snad obsahuje všechny typy + přidává finty do té doby asi nevídané, graficky nádherný (Legend of Grimrock 1 mi přijde oproti CD naprosto hnusný)
Velkou chybou je rovněž oželet Anvil of Dawn. V podstatě jde o současníka a nevím, jestli i systémově v podstatě nepřímého předchůdce Stonekeepu. Je to takový fajn luxusnický dungeon, pěkná grafika (ale až po vybrání postav a vstupu do akce v prvním dungeonu), ty úvodní zdi v úvodní story jsou divné a dokáží odradit. NA tomto dungeonu asi nejvíce oceňuji rozmanitost lokací.
World of Xeen - naprosto klíčová zásadní záležitost, mám tak nějak vžito, že kdo nedohrál MM III, IV a V je houby fanda této série, nebo-li, všechny díly této série lze oželet jen tyhle tři ne :-)
Ty ostatní zmíněné hdy v kategorii "nezajímá mě" klidně oželet můžeš, Yendorian, jestli se dobře vzpomínám, je jakási nezávislá kopie M&M IV, Knightmare je fakt akční maso pro masochisty, Bards Tale je asi i na mě už takový nedomrle oldschool, Dungeon Hack je NetHack v beholderovské grafice.
Z tvých položek "nezajímá mě" je podle mě chybou minout právě Crystal Dragon, jeden z nejstísněnějších dungeonů (což oceňuješ na EoB a chybí ti u LoL) a ohledně puzzlů snad obsahuje všechny typy + přidává finty do té doby asi nevídané, graficky nádherný (Legend of Grimrock 1 mi přijde oproti CD naprosto hnusný)
Velkou chybou je rovněž oželet Anvil of Dawn. V podstatě jde o současníka a nevím, jestli i systémově v podstatě nepřímého předchůdce Stonekeepu. Je to takový fajn luxusnický dungeon, pěkná grafika (ale až po vybrání postav a vstupu do akce v prvním dungeonu), ty úvodní zdi v úvodní story jsou divné a dokáží odradit. NA tomto dungeonu asi nejvíce oceňuji rozmanitost lokací.
World of Xeen - naprosto klíčová zásadní záležitost, mám tak nějak vžito, že kdo nedohrál MM III, IV a V je houby fanda této série, nebo-li, všechny díly této série lze oželet jen tyhle tři ne :-)
Ty ostatní zmíněné hdy v kategorii "nezajímá mě" klidně oželet můžeš, Yendorian, jestli se dobře vzpomínám, je jakási nezávislá kopie M&M IV, Knightmare je fakt akční maso pro masochisty, Bards Tale je asi i na mě už takový nedomrle oldschool, Dungeon Hack je NetHack v beholderovské grafice.
@Ringo (21.01.2019 16:47): Já jsem bohužel v tomto vybíravý, většinu jsem již hrál a vícero jich posléze zavrh :)). Plus určitě nějaký kobkař nejsem, a začínal jsem na izometrických RPG.
Dohráno nebo více hráno (nad 1/2):
Albion (dohráno, rád bych někdy zopakoval)
Wizadry 8 (bohužel nedohráno, ale uložené pozice mám)
Dungeon Master (nutné někdy dohrát)
Dungeon Master II (dohráno)
Stonekeep (přechod na jiné PC, ale dostal jsem se daleko - ale již asi nedohraji)
Eye of the Beholder (dohráno)
Lands of Lore (dohráno)
Odloženo:
Ishar I a II (to již ne, zastaralé)
Ultima Underworld I a II (rád bych, ale moc 3D)
Ravenloft I a II (to samé jako UU, ale druhý díl se mi zasazením líbil)
MaM VI a VII (také asi již nic pro mě, ale samozřejmě bych rád dohrál)
Realms of Arkania III: Shadow over Riva (podivné souboje, ale super hudba)
The Elder Scrolls:Daggerfall (to mě před lety uchvátilo, ale ztratil jsem se v jednom z větších dungeonů)
Black Crypt (rád ještě zkusím znovu)
A nejvíce mě láká:
Wizardry VII (úžasná atmosféra - rád bych pokračoval)
EotB II a III (určitě v plánu)
Ambermoon (asi největší rest mé "herní kariéry", určitě desítková hra)
MaM X (to bude skvělé)
Grimoire (koupeno, mám v plánu tomu dát větší šanci)
Aeon (zkusil jsem hodinku, zábavné a vizuálně skvělé)
LoG II (super, rád bych rozjel znovu a dokončil)
The Dark Spire (hodně zajímavé, NDS)
A nezajímá mě (vzhledem ke konkurenci v žánru):
Anvil of Dawn
Abandoned Places
Crystal Dragon (ale sleduji tvůj průchod :)
starší díly Wiz a MaM (ačkliv třetí díl MaM byl vůbec první dungeon co jsem vyzkoušel - plná hra u Score 120 a pak následně v DosBoxu na mobilu - Symbian).
Knightmare (ale minimálně někdy spustím)
Dungeon Hack
The Bard’s Tale (možná jen remake?)
Yendorian Tales
Brány Skeldalu (více jsem zkoušel, ale nechytlo mě)
A mimo soutěž bych více rád vyzkoušel Elviry, WaxWorks, The Legacy a podobné "dungeon-adventury". Nicméně času je samozřejmě málo, takže reálně to vidím tento rok jen na pár dungeonů (s Evil’s Doom máš samozřejmě pravdu, ale právě takovéto "hidden gem" tituly mám vůbec nejraději).
Dohráno nebo více hráno (nad 1/2):
Albion (dohráno, rád bych někdy zopakoval)
Wizadry 8 (bohužel nedohráno, ale uložené pozice mám)
Dungeon Master (nutné někdy dohrát)
Dungeon Master II (dohráno)
Stonekeep (přechod na jiné PC, ale dostal jsem se daleko - ale již asi nedohraji)
Eye of the Beholder (dohráno)
Lands of Lore (dohráno)
Odloženo:
Ishar I a II (to již ne, zastaralé)
Ultima Underworld I a II (rád bych, ale moc 3D)
Ravenloft I a II (to samé jako UU, ale druhý díl se mi zasazením líbil)
MaM VI a VII (také asi již nic pro mě, ale samozřejmě bych rád dohrál)
Realms of Arkania III: Shadow over Riva (podivné souboje, ale super hudba)
The Elder Scrolls:Daggerfall (to mě před lety uchvátilo, ale ztratil jsem se v jednom z větších dungeonů)
Black Crypt (rád ještě zkusím znovu)
A nejvíce mě láká:
Wizardry VII (úžasná atmosféra - rád bych pokračoval)
EotB II a III (určitě v plánu)
Ambermoon (asi největší rest mé "herní kariéry", určitě desítková hra)
MaM X (to bude skvělé)
Grimoire (koupeno, mám v plánu tomu dát větší šanci)
Aeon (zkusil jsem hodinku, zábavné a vizuálně skvělé)
LoG II (super, rád bych rozjel znovu a dokončil)
The Dark Spire (hodně zajímavé, NDS)
A nezajímá mě (vzhledem ke konkurenci v žánru):
Anvil of Dawn
Abandoned Places
Crystal Dragon (ale sleduji tvůj průchod :)
starší díly Wiz a MaM (ačkliv třetí díl MaM byl vůbec první dungeon co jsem vyzkoušel - plná hra u Score 120 a pak následně v DosBoxu na mobilu - Symbian).
Knightmare (ale minimálně někdy spustím)
Dungeon Hack
The Bard’s Tale (možná jen remake?)
Yendorian Tales
Brány Skeldalu (více jsem zkoušel, ale nechytlo mě)
A mimo soutěž bych více rád vyzkoušel Elviry, WaxWorks, The Legacy a podobné "dungeon-adventury". Nicméně času je samozřejmě málo, takže reálně to vidím tento rok jen na pár dungeonů (s Evil’s Doom máš samozřejmě pravdu, ale právě takovéto "hidden gem" tituly mám vůbec nejraději).
@Drolin (21.01.2019 13:14): Tenhle si nech v rámci poznávání dungeonů fakt někde nakonec. Určitě seznam máš a znáš, ale nedá mi to, abych ti nenapsal, čemu dát přednost, než se pustíš do pokusů zkoušet řekněme i na tehdejší dobu indie věci s různými neduhy :-)
Eye of the Beholder (dohrál jsi)
Eye of the Beholder II
Eye of the Beholder III
Black Crypt
Lands of Lore (dohrál jsi)
Dungeon Master
Dungeon Master II
Anvil of Dawn
Stonekeep (dohrál jsi jestli se nepletu)
Ishar I
Ishar II
Ishar III
Ultima Underworld
Ultima Underworld II
Ravenloft
Ravenloft II: Stone Prophet
Might and Magic III
Might and Magic IV + V (v kompilaci World of Xeen)
Crystal Dragon
Abandoned Places II
Might and Magic VI
Might and Magic VII
Might and Magic VIII
Might and Magic X (!!!)
Wizardry VII
Wizardry VIII
Amberstar
Ambermoon
Albion
Realms of Arkania: Blade of Destiny
Realms of Arkania II: Star Trail
Realms of Arkania III: Shadow over Riva
The Elder Scrolls:Arena
The Elder Scrolls:Daggerfall (ten máš pak do konce života, až dohraješ vše předešlé :-)
Eye of the Beholder (dohrál jsi)
Eye of the Beholder II
Eye of the Beholder III
Black Crypt
Lands of Lore (dohrál jsi)
Dungeon Master
Dungeon Master II
Anvil of Dawn
Stonekeep (dohrál jsi jestli se nepletu)
Ishar I
Ishar II
Ishar III
Ultima Underworld
Ultima Underworld II
Ravenloft
Ravenloft II: Stone Prophet
Might and Magic III
Might and Magic IV + V (v kompilaci World of Xeen)
Crystal Dragon
Abandoned Places II
Might and Magic VI
Might and Magic VII
Might and Magic VIII
Might and Magic X (!!!)
Wizardry VII
Wizardry VIII
Amberstar
Ambermoon
Albion
Realms of Arkania: Blade of Destiny
Realms of Arkania II: Star Trail
Realms of Arkania III: Shadow over Riva
The Elder Scrolls:Arena
The Elder Scrolls:Daggerfall (ten máš pak do konce života, až dohraješ vše předešlé :-)
Vypadá to skvěle, ale nějak se to pomaleji hýbe (myš) a asi po 20 minutách přišel pád s nutností restartu PC. Tato verze. Asi si nechám na později, ale potenciál tam myslím je.
@Ringo (21.11.2018 20:14): Dostupna ENG verzia mala viacero (a to znamych) bugov (vratane overridov tychto bugov) a spustu textu mala stale v nemcine.
Az nejakych zopar rokov dozadu niekto este urobil update/patch a odstranil tusim vsetky fatalne bugy a asi aj poopravoval texty.
Ja som onehda dohral este tu povodnu ENG verziu a vsetko toto som tam videl a zaznamenal.
Az nejakych zopar rokov dozadu niekto este urobil update/patch a odstranil tusim vsetky fatalne bugy a asi aj poopravoval texty.
Ja som onehda dohral este tu povodnu ENG verziu a vsetko toto som tam videl a zaznamenal.
@mazar1234 (21.11.2018 19:54): Anglický Ambermoon jsem dohrál, nebyly tam viditelné nedodělávky, co jsem trochu zaznamenal byla změna grafiky hry, která ke konci v izometrickém pohledu byla už hodně blízká Albionu, jakoby se autoři hry ocitli na přelomu drobného grafického pokroku.
@Ringo (21.11.2018 18:47): Skutocne ju realne nedokoncili a ani preto nebola nikdy oficialne vydana do predaja, ale mne sa to celkom pacilo a svojho casu sme to na DJoldgames hrali viaceri a celkom sme boli spokojni.
Tusim, ze podobne je na tom aj Anglicka verzia Ambermoonu.
Tusim, ze podobne je na tom aj Anglicka verzia Ambermoonu.
@Ringo (21.11.2018 18:47): Jeden Francouz to nakonec opravil do použitelného stavu stran bugů (i když jde na konci jistá nedodělanost vidět, není to nic fatálního a hra jde dohrát).
Tohle jsem chvíli hrál, ale nějak mi ten herní systém nepřišel úplně 100% funkční a kdysi jsem projížděl nějaké diskuse a ta hra snad ani není pořádně dodělaná do konce. Ale grafika super.
Tak, další dungeon zde :).
Někdy ještě Knighmare, Perihelion - The Prophecy a Crystal Dragon.
Někdy ještě Knighmare, Perihelion - The Prophecy a Crystal Dragon.