Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mno. Dneska jsem celou session přemýšlel, proč to vlastně dělám.
...
Tak jsem to smazal.
@pipboy (22.07.2024 00:31): přijde mi že sidequestů tady moc není, většina věcí je součástí main questu a vedlejšáky jsou tu ty oryn trails, základny a tak. Takže jestli tě ty dialogy tak moc bolí, tak přeju obrnit se trpělivostí. Je to psaný s nadhledem, mě baví (i když ne každej joke nutně funguje), ale beru že to je subjektivní. Game director je btw stejnej člověk co založil původní Appeal (Yves Grolet).
@Paul (21.07.2024 10:34): soryjako, ale ty Sladeovo sarkasmy, Talanská nechápavost a kdesi cosi, to je všechno jen něčí pokus napodobit styl OC1, aniž by opravdu věděl, co dělá. Proto zdejší Cutter nevydrží 2 věty bez utroušení dementní poznámky a proto zdejší Talani nejsou ani tak lehce quirky jako spíš vyloženě natvrdlí olol idioti. Není v tom špetka citu, je to dovedený ad absurdum, celý to je jak špatná parodie.

Nevim... tohle fakt docela bolí hrát... no zkusim se pro začátek vysrat na side questy, jestli to půjde.
@pipboy (21.07.2024 01:19): hmm, dialogy mě naopak baví (Sladeovo sarkasmy, popkulturní narážky a idiomy versus Talanská nechápavost a ztraceno v překladu), stutter struggle se u mě neděje a cutscény mě vlastně příjemně překvapily, od low budget hry jsem čekal horší. Akorát je opruz že běží v 30fps (nebo tak působí) což vedle gameplaye bije do očí. Jak příběh pasuje na jedničku ani po 16 hodinách úplně nevim, co si pamatuju tak ta skončila smrtí Marion a návratem Sladea na zemi, že měl dceru si ani nepamatuju, tak jsem zvědavej jak se to tady rozklíčuje.

Co bych kromě tebou zmíněných ještě tedy vypointoval za pozitiva - naprosto skvělej jetpack traversal, svoboda pohybu a ohromná vertikalita světa, dobrá ekonomika odemykání skillů kdy každej působí užitečně a dělání těch vedlejšáků poskytuje motivaci.

Dám ti za pravdu v tom, že Outcast 2 je mnohem víc "modern open world game" než jednička, takže už si tady se sejvováním nehrajou na GAMSAAV a Slade má k dispozici klasickou minimapu místo nutnosti se doptávat na cestu. Ale zas ten svět je o tolik větší a členitější, že mě to nepřekvapuje.
Nuže ok, prostředí po umělecký stránce super, hudba špičková. Akce... no zatím jsem jí moc neviděl, ale dá se.

Příběhově... zatím nejsem nadšenej, možná to bude pozdějš všechno dávat smysl, ale optimista nejsem - dialogy specificky kdokoliv psal by si fakt měl najít nějakou jinou práci, protože něco takhle dementního jsem nehrál snad od Fallout Resurrection a teď ještě FoRes možná křivdím. Pokusy o humor ála OC1 většinou nedopadnou nejlíp, ale to mě nesere zdaleka tolik, jako že chování a motivace postav prostě nedává smysl a ty jejich pindy by bylo asi pro psychiku bezpečnější přeskakovat, jenže kvůli lore to hraju sakra.

Po technický stránce je to... poprvé zažívám #stutterstruggle, na kameru při cutscénách si tězko zvykám a obecně cutscény na mě působěj docela odfláknutě, tím spíš že v úvodu byla cutscéna na kdejakou blbost a ještě se snažej působit filmově. Mechanismy, questing, mapa, všechno je tak otřesně formuloidní a naprostej opak toho, co byla jednička...

Na jednu stranu bych rád věděl jak příběh pasuje na OC1, na druhou stranu - podle toho co jsem zatím viděl, budu asi brutálně zklamanej. Větší otázka je, jestli to bude horší, jak scénář TLoY.
@pipboy (14.07.2024 21:51): nějaký první dojmy? Mám v tom 7 hodin a sice tu některý cool aspekty prvního Outcastu chybí (nutnost se ptát talanů na cestu a absence quest markerů), ale užívám si to. Třeba oproti ubisoftímu Avataru je to mnohem lepší, writing, explorace i gameplay.
Mám v tom hodinu a musím říci, že nová hudba Lennie Moora v kombinaci s těmito vizuály a Cutterovým dry smyslem pro humor je fakt kombo které mi náramně sedne.
A zatím mě přijemně překvapil i combat, který ve videích vypadal dost humpolácky eurojankově, ale při hraní má dost dobrý feel.
Kdyby měl někdo chuť, tak na wingamestore za pětikilo.
teď jsem vůbec zaznamenal, že to je :-)
hrozně mě potěšilo, že " Music Composer Lennie Moore"

mám rád, když se nezapomíná na skladatele a že tvoří významnou část identity díla :-)