@
pipboy (21.07.2024 01:19): hmm, dialogy mě naopak baví (Sladeovo sarkasmy, popkulturní narážky a idiomy versus Talanská nechápavost a ztraceno v překladu), stutter struggle se u mě neděje a cutscény mě vlastně příjemně překvapily, od low budget hry jsem čekal horší. Akorát je opruz že běží v 30fps (nebo tak působí) což vedle gameplaye bije do očí. Jak příběh pasuje na jedničku ani po 16 hodinách úplně nevim, co si pamatuju tak ta skončila smrtí Marion a návratem Sladea na zemi, že měl dceru si ani nepamatuju, tak jsem zvědavej jak se to tady rozklíčuje.
Co bych kromě tebou zmíněných ještě tedy vypointoval za pozitiva - naprosto skvělej jetpack traversal, svoboda pohybu a ohromná vertikalita světa, dobrá ekonomika odemykání skillů kdy každej působí užitečně a dělání těch vedlejšáků poskytuje motivaci.
Dám ti za pravdu v tom, že Outcast 2 je mnohem víc "modern open world game" než jednička, takže už si tady se sejvováním nehrajou na GAMSAAV a Slade má k dispozici klasickou minimapu místo nutnosti se doptávat na cestu. Ale zas ten svět je o tolik větší a členitější, že mě to nepřekvapuje.