@Stapu (13.07.2026 20:50): To je top ovšem, tohle bych si zahrál. :D
Diskuze
@Drolin (13.07.2026 20:43): Říkal někdo demake? Persona 3 Dual ZDE
@Drolin (13.07.2026 16:26): Kvůli hudbě?! Spíš ne, moc anime pro divnolidi a podobné úchyly!
@Fritol (13.07.2026 15:40): Bude to stát za zahrání?!
Tak dle tohohle traileru střelba do hlavy zůstala i Tartarus :)
https://m.youtube.com/watch?v=VsMvSZeiKm ... YSAzIHJlbG9hZCBtZWV0
Hmm, působí to dobře..
https://m.youtube.com/watch?v=VsMvSZeiKm ... YSAzIHJlbG9hZCBtZWV0
Hmm, působí to dobře..
@Charllize (23.08.2023 11:01): Nová trojka bude hra pro fanoušky P5. Třeba si nedokážu představit, že by tam nebyla větev Social Links pro pánskou část spolubojovníků, jako v původní P3. To by jim hráči nikdy neodpustili :)
@Charllize (23.08.2023 11:08): Nebyl bych ohledně SMT6 tak pesimistický, když je pětka nejprodávanější díl série. Kor jestli ji ještě vydají pro PC a PS. Dávám tomu tak 5 let max. :)
@Fritol (23.08.2023 11:06): Jo už jsem si to tam taky dopsal mezitím co jsi psal :)
Hmm, jestlipak se budou vyvolávat Persony střelením se do hlavy :)
Jinak Ja před par dny hrál chvíli FES verzi a pripoměl jsem si jak moc je ta hra depresivní a taková dark. To totiž ještě pořad měli za to ze to musí mít ten SMT vibe a brali to čiste jako ten spinoff. Až čtyřka zacla klestit tu cestu k samostatnosti. Ono to je pro Personu dobre, podle mně by v tom SMT stylu takový úspěch nikdy neměla akorát je skoda že se díky ni dost kašle na SMT jako takový. Si tak říkám kdy vydají SMT6, za 15 let třeba? :)
Hmm, jestlipak se budou vyvolávat Persony střelením se do hlavy :)
Jinak Ja před par dny hrál chvíli FES verzi a pripoměl jsem si jak moc je ta hra depresivní a taková dark. To totiž ještě pořad měli za to ze to musí mít ten SMT vibe a brali to čiste jako ten spinoff. Až čtyřka zacla klestit tu cestu k samostatnosti. Ono to je pro Personu dobre, podle mně by v tom SMT stylu takový úspěch nikdy neměla akorát je skoda že se díky ni dost kašle na SMT jako takový. Si tak říkám kdy vydají SMT6, za 15 let třeba? :)
@Charllize (23.08.2023 11:01): Však on to je remake, nikoliv remaster. Je jasné, že to nebude úplně 1:1. Navíc pro to ani není důvod, protože trojka Portable vyšla na moderní platformy nedávno docela. By byli sami proti sobě vydávat dvě stejné hry, jen jednu v lepší grafice. Určitě to bude dost předělané celkově.
Tohle z popisu hry mi prijde dost zásadní .
Persona 3 Reload is a captivating reimagining of the genre-defining RPG, reborn for the modern era.
To zas spiš vypada na něco jako byl FF7 Remake.
Taky bych se nedivil kdyby úplně vyhodili Tartarus dungeon a dali tam dungeony ve stylu pozdějších dílu. Nebo ho nějak překopali. Přeci jen Tartarus sral plno lidi :)
No proste si myslím ze to bude úplně jiná hra než original, což by i dávalo smysl, proč dělat další P3 když nedávno vysla ta portable verze.
Persona 3 Reload is a captivating reimagining of the genre-defining RPG, reborn for the modern era.
To zas spiš vypada na něco jako byl FF7 Remake.
Taky bych se nedivil kdyby úplně vyhodili Tartarus dungeon a dali tam dungeony ve stylu pozdějších dílu. Nebo ho nějak překopali. Přeci jen Tartarus sral plno lidi :)
No proste si myslím ze to bude úplně jiná hra než original, což by i dávalo smysl, proč dělat další P3 když nedávno vysla ta portable verze.
@jones1240 (14.06.2023 16:44): Ale zas to bude mít tady svůj profil, zdejší normalizační komise tohle neobhaji jako sloučeninu :)
Taky je sranda jak na FES a jeji přídavek Answer plno lidi nadávalo ze stojí za hovno a najednou jakoze co si to dovoluji to teď nezařadit :) Protože to je taky možnost proč není. Atlus měl za to ze se to nelíbilo tak to proste vyřadil a zařadil zřejmě jiné konce hry. To je ta internetová kritika kde lidi nemyslí dopředu :) A FemMC? Však nedávno vydali remaster portable verze, tak přece ho Reoladem nevyřadí z oblasti zájmu případných kupujících v budoucích letech. Takhle ta portable verze bude pořad zajímavá :)
Taky je sranda jak na FES a jeji přídavek Answer plno lidi nadávalo ze stojí za hovno a najednou jakoze co si to dovoluji to teď nezařadit :) Protože to je taky možnost proč není. Atlus měl za to ze se to nelíbilo tak to proste vyřadil a zařadil zřejmě jiné konce hry. To je ta internetová kritika kde lidi nemyslí dopředu :) A FemMC? Však nedávno vydali remaster portable verze, tak přece ho Reoladem nevyřadí z oblasti zájmu případných kupujících v budoucích letech. Takhle ta portable verze bude pořad zajímavá :)
@Charllize (14.06.2023 16:39): Takže zapomeň na pozůstatky SMT či tak :D Hezky to naleštit a všechny pozůstatky série ze které to vychází smazat :D
@jones1240 (14.06.2023 10:13): Jo, to je dobře. To by si pomohli s xboxem only.
GP je rozjetá velká věc a bůhví jaký mají dohody a kolik jim MS nacpal peněz atd. Už jen to ze by Atlus dával své nové hry vzasade zadarmo zní bizarně až hrůza :)
@Lolkovec (14.06.2023 15:56): No co by, udělají z toho Personu 5, vždyť to vidíš i z toho krátkého traileru. Si rikají, tvl to bylo tak blbě když to bylo ještě SMT, honem předělat :D
GP je rozjetá velká věc a bůhví jaký mají dohody a kolik jim MS nacpal peněz atd. Už jen to ze by Atlus dával své nové hry vzasade zadarmo zní bizarně až hrůza :)
@Lolkovec (14.06.2023 15:56): No co by, udělají z toho Personu 5, vždyť to vidíš i z toho krátkého traileru. Si rikají, tvl to bylo tak blbě když to bylo ještě SMT, honem předělat :D
No jsem zvedávej co udělají s mým nejoblíbenějším dílem.
Tak to padlo a remake vyjde i na PS4 a PS5, zatím ale o té druhé hře nic v tomto smyslu nepadlo. Docela mě ale teď udivuje že tolik her jde na game pass, přitom jsem četl nedávno článek kde se k němu většina vývojářů co v něm byla, vyjadřuje negativně :D
@Charllize (12.06.2023 17:14): Pořád máme málo informací, takže spíš vyčkávám, jak se bude hrát :)
@Solidor (12.06.2023 17:11): Jo to by odpovídalo. A co říkáš na tu novou hru od nich, pořad v tom vidím Personu ale nepůsobí to zle :)
@Charllize (12.06.2023 17:02): Oba tušíme, že ten obsah bude až v rozšířené edici dva roky po vydání: Persona 3 Reloaded Again :)
@Solidor (12.06.2023 16:22): Aha, Ja myslel ze tam FES obsah bude když hned na začátku ukázali Aigis, jestli to teda byla ona :)
@SilentWolf (12.06.2023 16:36): Protože tu hru dělá Atlus. A ten si nikdy nenechá ujít příležitost si za něco nechat zaplatit.
@Solidor (12.06.2023 16:22): proč se toho děsíš? To se někdy stalo? Že by hra byla osekaná jen proto, že je v gamepassu?
Takže remake bez Portable obsahu (očekávaně) a Answer z FES taky nebude. Navíc bude kompletně přeobsazený eng cast. Fanoušci zuří :)
Osobně mě nejvíc ale děsí ten day one Game Pass. To skoro očekávám, že třetina obsahu bude skryta za placená DLC.
Osobně mě nejvíc ale děsí ten day one Game Pass. To skoro očekávám, že třetina obsahu bude skryta za placená DLC.
@Charllize (09.06.2023 08:44): Asi jo, kvůli game passu. Snad to vyjde ke konci roku abych stihl dojet tu trojku. Zatím jsem jí rozehrál třikrát a vždy nedal, ale bavila mě.
@jones1240 (09.06.2023 06:24): Těžko říct, třeba to je trailer pro tu nedělní xbox parádu a vyjde to všude.
@Charllize (09.06.2023 01:08): To mi zbývalo aby Atlus začal tvořit jen pro Xbox a PC! Jinak trailer vypada fajn, tesim se!
Remake/reload nebo co. Vypada to ze xbox a pc only. SMT v názvu už si odpustili, bravo :)
https://m.youtube.com/watch?v=yVtpsOHGF7 ... YSAzIHJlbWFrZQ%3D%3D
https://m.youtube.com/watch?v=yVtpsOHGF7 ... YSAzIHJlbWFrZQ%3D%3D
@SilentWolf (01.08.2022 11:01): Za mě určitě, hlavně tedy druhý díl s Hitlerem :)). Ale uznávám, že v PSX verzi už je to trochu repetivní (což vynahrazuje atmosféra a celkové kvalita hry).
@Solidor (01.08.2022 12:56): S tím určitě souhlasím, to vytažení anime tropů se zdařilo a série následně oslovila i nehráče. Při vzpomínce na hudbu z P4 mi bohužel naskakují ty nejhorší asociace :)). Ale je mi jasné, že jsem v drtivé menšině!
@Charllize (01.08.2022 10:18): To je mi jasné, ale už jsem bohužel zpohodlněl a dám přednost PS, před hraním v emu na PC (jakkoliv jsem to měl v oblibě a kus Kuzonohy jsem odehrál. V předplatném bych si to ale nechal líbit.
@Solidor (01.08.2022 12:56): S tím určitě souhlasím, to vytažení anime tropů se zdařilo a série následně oslovila i nehráče. Při vzpomínce na hudbu z P4 mi bohužel naskakují ty nejhorší asociace :)). Ale je mi jasné, že jsem v drtivé menšině!
@Charllize (01.08.2022 10:18): To je mi jasné, ale už jsem bohužel zpohodlněl a dám přednost PS, před hraním v emu na PC (jakkoliv jsem to měl v oblibě a kus Kuzonohy jsem odehrál. V předplatném bych si to ale nechal líbit.
@Solidor (01.08.2022 12:56): To si taky říkám, ale na druhou stranu když muže gog slavit úspěchy prodejem starých her proč by to neslo u starých Person. Ale myslím ze by se to spis chytlo na tom pc než na konzolich tam tyhle starý vykopávky moc hráče nezajímají, chtějí nový GoW a Forzu :)
By mě zajímalo, jestli ti, co chtějí remake P1 a 2 ty původní hry někdy hráli.
Spíš chtějí remaky jedničky a dvojky po vzoru pětky. tedy se social links atd.
Zrovna jednička by byla bez úplného překopání skoro všeho dneska nehratelná (nebo přesněji neprodejná).
Uvítal bych ale remaster Devil Survivora, to jo :)
@Drolin (01.08.2022 09:24): Právě proto, že se série takhle přeorientovala tu dneska ještě vůbec je.
A urážet hudbu Persony je na kriminál :)
Spíš chtějí remaky jedničky a dvojky po vzoru pětky. tedy se social links atd.
Zrovna jednička by byla bez úplného překopání skoro všeho dneska nehratelná (nebo přesněji neprodejná).
Uvítal bych ale remaster Devil Survivora, to jo :)
@Drolin (01.08.2022 09:24): Právě proto, že se série takhle přeorientovala tu dneska ještě vůbec je.
A urážet hudbu Persony je na kriminál :)
@Drolin (01.08.2022 09:24): takže trochu vážnější story jo? Kdyby se to dalo hrát, asi bych do toho šel. Už kdysi mě Jones přesvědčil na 4 a uznal jsem, že to má co nabídnout i po 5 dílu, je třeba jít hlouběji!! :D
Ale spíš se budu těšit na 6. :D
Ale spíš se budu těšit na 6. :D
@Drolin (01.08.2022 09:24): Mne se hudba u posledních Person líbí, a trojka už náběh na tu pozdější filozofii serie měla. Ale i tak mi sedla víc než třeba pětka. Nevím, Person bylo dost, v tom seznamu jsou zajímavější věci.
Zahrát si Kuzonohu zas takový problém není, zvládl to i Jones. Mas tři možnosti, ps2,3 a emu. Ale je fakt ze s tím novým PS+ je šance ze se to na tu PS5 dostane, jestli to začnou brát vážně, což zatím nedělají.
@SilentWolf (01.08.2022 09:13): Přece tím ze se Persona vyvolává strelenim do hlavy :)
Zahrát si Kuzonohu zas takový problém není, zvládl to i Jones. Mas tři možnosti, ps2,3 a emu. Ale je fakt ze s tím novým PS+ je šance ze se to na tu PS5 dostane, jestli to začnou brát vážně, což zatím nedělají.
@SilentWolf (01.08.2022 09:13): Přece tím ze se Persona vyvolává strelenim do hlavy :)
@SilentWolf (01.08.2022 09:13): Tím, že to není Muzikál ze střední s odpornou j-pop hudbou!
Dvojka by si opravdu zasloužila, k hráči trochu vlídnější, remake.
Dvojka by si opravdu zasloužila, k hráči trochu vlídnější, remake.
@Drolin (01.08.2022 08:50): čím jsou zajímavější první tři persony vůči zbytku?
@Charllize (31.07.2022 19:19): Pěkné.
Stačilo by, kdyby Devil Summoner: Raidou Kuzunoha dali na PS5 tak jak je :)).
A určitě i první tři Persony (klidně v PSP verzi jak je), které jsou prostě zajímavější jak 4. a 5. díl.
Stačilo by, kdyby Devil Summoner: Raidou Kuzunoha dali na PS5 tak jak je :)).
A určitě i první tři Persony (klidně v PSP verzi jak je), které jsou prostě zajímavější jak 4. a 5. díl.
V Atlusu proběhla anketa co by lidi chtěli znovuvydat/ramakovat/remasterovat. Vše co bych chtěl je až v druhé půlce. Překvapivě Raidou Kuzonoha je v první petce. Takže DDS nebude nejspíš a Etrian Odyssey až poslední, meh. :)
https://www.gematsu.com/2022/07/persona- ... -2022-survey-results
https://www.gematsu.com/2022/07/persona- ... -2022-survey-results
@Charllize (09.05.2020 13:53): Jako mě to upřímně nevadí, ale chápu tě. Chceš od toho více to aby se s tebou ta hra nemazlila. Trojka tohle dělala parádně, dohodneš si schůzku s nějakou postavu a pak jí odmítneš, tak druhý den zjistíš že se s tebou už nechce bavit a musíš žehlit. Nemluvě o tom že i ženské charaktery žárlí a nesmíš se na ně vykašlat, což je příjemně osvěžující, ale i frustrující mechanismus.
Jo mě v Personě sere že se ta romantická linka či co spolu zažijete neprokresluje do hlavního příběhu, že stejně ve výsledku se všichni chovají jako kdyby k ničemu nikdy v životě nedošlo :D
Jo mě v Personě sere že se ta romantická linka či co spolu zažijete neprokresluje do hlavního příběhu, že stejně ve výsledku se všichni chovají jako kdyby k ničemu nikdy v životě nedošlo :D
@Solidor (09.05.2020 14:22): Ano, me to taky zaclo vyhovovat, a to me desi :)
@Charllize (09.05.2020 13:53): Zrovna ukecávání démonů už začíná být v SMT značně otravné. Každému musíš vysolit půlku HP a hromadu itemů a peněz, aby se k tobě možná přidal. Jeden z důvodů. proč jsem nedohrál Strange Journey. P5 nabídla zajímavou zjednodušenou alternativu.
Jen bych jeste rad uvedl do zapisu ze proti Morgane nic nemam, mam ji rad. Jinak by letela z okna..hehe..stray cat :)
@jones1240 (09.05.2020 13:50): Persona me osobne moc nesedi, sere me na ni plno veci a cele to socializovani mi v urcitych aspektech nedava moc smysl. A taky mi vadi to ze hra to dela trosku hloupe a nepruhledne. Treba v petce kocka napovida co bych jako mel udelat, ale je skoro jiste ze je lepsi udelat uplne neco jineho o cem clovek nema tuseni ze to vubec udelat muze. A je to tim ze hra hrace drzi na strasne kratkem voditku, mozna by ho stacilo jen lehce povolit a byl bych spokojenejsi. jenze to by pak hrozilo ze se jim to socializovani cele zhrouti.
Persony a souboje mi prijdou jako zjednoduseny derivat SMT a obvzlast v petce jeste dost casualni i na obtiznost hard. Treba smrtici skilly a utoky zanechaji postavu s jednim HP, hromadne utoky party a pokecy jsou casto trivialne snadne udelat. Slabiny nepratel se nabizeji hraci na stribrnem (ne na zlatem) podnose a podobne.
V telefonu mi tri lidi pisou ze by se sesli, cas mam jen na jednoho tak se na ty dva vyseru. Opakovane nekolikrat po sobe. pak se s tim co jsem ho 3x odmitnul tak ze jsem na nej nereagoval sejdu a je to paradni schuzka jako kdybych nebyl blbecek co na nej 14 dnu nereaguje :) A to se nezminuju ze ho mam v parte a v prubehu tech 14ti dnu jsme spolu na pokraji zivota a smrti vycistily palac a oba se tvarily ze mi nikdy nic nepsal:)
Ok, trosku to prehanim, ale ne zas tak moc.
@jones1240 (09.05.2020 13:50): Persona me osobne moc nesedi, sere me na ni plno veci a cele to socializovani mi v urcitych aspektech nedava moc smysl. A taky mi vadi to ze hra to dela trosku hloupe a nepruhledne. Treba v petce kocka napovida co bych jako mel udelat, ale je skoro jiste ze je lepsi udelat uplne neco jineho o cem clovek nema tuseni ze to vubec udelat muze. A je to tim ze hra hrace drzi na strasne kratkem voditku, mozna by ho stacilo jen lehce povolit a byl bych spokojenejsi. jenze to by pak hrozilo ze se jim to socializovani cele zhrouti.
Persony a souboje mi prijdou jako zjednoduseny derivat SMT a obvzlast v petce jeste dost casualni i na obtiznost hard. Treba smrtici skilly a utoky zanechaji postavu s jednim HP, hromadne utoky party a pokecy jsou casto trivialne snadne udelat. Slabiny nepratel se nabizeji hraci na stribrnem (ne na zlatem) podnose a podobne.
V telefonu mi tri lidi pisou ze by se sesli, cas mam jen na jednoho tak se na ty dva vyseru. Opakovane nekolikrat po sobe. pak se s tim co jsem ho 3x odmitnul tak ze jsem na nej nereagoval sejdu a je to paradni schuzka jako kdybych nebyl blbecek co na nej 14 dnu nereaguje :) A to se nezminuju ze ho mam v parte a v prubehu tech 14ti dnu jsme spolu na pokraji zivota a smrti vycistily palac a oba se tvarily ze mi nikdy nic nepsal:)
Ok, trosku to prehanim, ale ne zas tak moc.
@Charllize (09.05.2020 13:45): Jde to z toho cítit no, mě se to upřímně líbí, přeci jen ta hororovější linka tomu prospívá. I tak je dobře že se od toho odtrhli, jelikož mi přijde že kdyby pořád sázeli na SMT a nevydali se jinou více casual cestou tak nejenže by to tolik úspěšné nebylo, ale navíc si myslím že by to bylo nevyladěné jako právě trojka.
Takže je super že to rozdělili, přeci jen hardcore RPG fans nemají potřebu si kompenzovat školní léta a zase ti co neholdují tuhým RPG nemají potřebu hrát SMT. Takže je všechno v pořádku :D (Já mám rád oboje, ale od školního dating simulátoru, nechci Nocturne či Devil Summonera :D)
Takže je super že to rozdělili, přeci jen hardcore RPG fans nemají potřebu si kompenzovat školní léta a zase ti co neholdují tuhým RPG nemají potřebu hrát SMT. Takže je všechno v pořádku :D (Já mám rád oboje, ale od školního dating simulátoru, nechci Nocturne či Devil Summonera :D)
@jones1240 (09.05.2020 13:35): U trojky to je tim ze porad meli tendence cerpat z toho SMT. Jeste v te dobe nevedeli jestli by Persona obstala samostatne, takze se drzeli na uzde a davali porad vyniknout v te dobe slavnejsimu otci. Po trojce, kdyz to melo mega uspech uz se utrhli z retezu a na SMT hodily bobek a Persona si tak nejak zacla zit svym zivotem, jedine co jakz takz zustalo jsou demoni/prisery. V zasade to je asi dobre, preci jen je lepsi mit dve dobre jrpg serie nez jednu.
@Charllize (09.05.2020 13:28): Ano, v pětce to je částečně taky. V tomhle je možná největší síla čtyřky.
Joker, Narukami i FEMC mají emoce, i když to jsou silent protagonisté. Každý z nich je jiný.
Joker, Narukami i FEMC mají emoce, i když to jsou silent protagonisté. Každý z nich je jiný.
@Charllize (09.05.2020 13:28): Teď mi to došlo, zda to Solidor nemyslel ve stylu že se více projevují skrze side kicky (Teddy či kočka) :D Tím pádem ho pak chápu :D
@Solidor (09.05.2020 13:09): Achjo :D My dva se asi co se týče Persony nikdy neshodneme :) Mě osobně přijde že z toho nedělají velké drama, prostě každý má tragický osud a vypadá to že je to váže k sobě, ale nikdo ohledně toho nedělá velké scény a vše se logicky vyřeší.
Na rozdíl od mé "milované P5" (po trojce jí plánuji dát druhou šanci) kde je většina charakterů sulky a brečí kvůli každé prkotině :D Tím, ale neříkám že jsou horší, spíš mi přijde, že postavy ve trojce ani nedostali tolik prostoru aby vůbec stihli být depresivní. To je ten problém, ono tu totiž vše působí moc na rychlo a nehotově.
Jo a hlavní hrdina má na výběr většinou strašně depresivní odpovědi a souhlasím že čtyřka i pětka jsou lepší. Myslel jsem to spíš tak, že kdyby to dostalo teď větší péči a předělali možnostmi do stylu čtyřka či pětky, tak by to s tím hororovějším příběhem mohla být paráda.
Čtyřka je každopádně pořád srdcovka, ale tak nějak si myslím že při opětovném zahrání jí pětka přemůže a pak si tu vyžeru za ten svůj hejt posměch, až tomu nadělím 100% :D
Na rozdíl od mé "milované P5" (po trojce jí plánuji dát druhou šanci) kde je většina charakterů sulky a brečí kvůli každé prkotině :D Tím, ale neříkám že jsou horší, spíš mi přijde, že postavy ve trojce ani nedostali tolik prostoru aby vůbec stihli být depresivní. To je ten problém, ono tu totiž vše působí moc na rychlo a nehotově.
Jo a hlavní hrdina má na výběr většinou strašně depresivní odpovědi a souhlasím že čtyřka i pětka jsou lepší. Myslel jsem to spíš tak, že kdyby to dostalo teď větší péči a předělali možnostmi do stylu čtyřka či pětky, tak by to s tím hororovějším příběhem mohla být paráda.
Čtyřka je každopádně pořád srdcovka, ale tak nějak si myslím že při opětovném zahrání jí pětka přemůže a pak si tu vyžeru za ten svůj hejt posměch, až tomu nadělím 100% :D
@Solidor (09.05.2020 13:09): jak to myslis ze nikdo neni normalni a taha z minulosti. To je v petce prece taky? I kdyz ta problemova minulost postav tam neni tak davna. I kdyz treba Futaba... A emoce Jokera, hmm, ty za nej dela kocka :)
Jediny kdo byva emotivni jsem ja, kdyz me kocka nechce pustit ani z pokoje dolu do hospody !
Jediny kdo byva emotivni jsem ja, kdyz me kocka nechce pustit ani z pokoje dolu do hospody !
@jones1240 (09.05.2020 12:14): Z hlediska postav mi ve trojce vadilo dost věcí. Nikdo není "normální", každý si s sebou tahá něco z minulosti a působí to na mě hodně uměle. A hl. postava je suchar bez emocí. Čtyřka (a pětka) jsou na tom, v tomhle směru, lépe.
Nejlepší verze trojky je, za mě, portable za female MC.
Nejlepší verze trojky je, za mě, portable za female MC.
Tak zatím je to docela pohoda, pamatuji si to těžší, ale tenhle díl by si zasloužil remake například do grafiky P5 :D Pribeh i postavy super, jen se v tom ještě tvůrci hledají a hodně věcí není uděláno moc šťastně :D Kdyby toho obsahu bylo o něco více a příběh s hlavními charaktery by dostal více prostoru,
tak to hodí do kapsy i čtvrtý díl :D
Plusem ale je že to má větší SMT atmosféru a ty dungeony jsou otravné jako v každém díle :D
tak to hodí do kapsy i čtvrtý díl :D
Plusem ale je že to má větší SMT atmosféru a ty dungeony jsou otravné jako v každém díle :D
Me to je teda trosku jedno, uprimne. Ale umim si predstavit ze nekdo koho to zaujme a vubec nema poneti ze nejake dve verze jsou, pujde a koupi si Personu 5/4/3 a pak se bude divit proc tam nema to o cem tu nekdo pise.
Persona 5 Royal by se hodil samostatný profil. Na druhou stranu to roztříští ještě víc ty tři lidi, kteří to tu hráli a případně se o tom kdy budou ještě bavit. :D :D
Ale určitě je to podle mě víc validní, než třeba Enhanced edice Baldursů. Ale je to prostě sporná problematika.
Ale určitě je to podle mě víc validní, než třeba Enhanced edice Baldursů. Ale je to prostě sporná problematika.
@jones1240 (06.05.2020 13:35): Soubojak funguje trochu jinak, vsechny dungeony jsou pozmenene a maji nove moznosti. V adventurni casti je uplne nova velka lokace. Pribehove hra obsahuje nove casti. Je toho hodne u te Royal. FES tech zmen tolik nema, ale i tak je jich dost, obvzlast kdyz tam je uplne nova dejova linka ktera tusim navazuje na konec puvodni verze.
kdyz tu muze mit separatni profil Enhanced verze BG a Tormentu..
kdyz tu muze mit separatni profil Enhanced verze BG a Tormentu..
Hlavně třeba Roayal verze u P5 přidává úplně novou lokaci, nové rande i příběhové části, to už je podle mě dost novinek.
@Fritol (06.05.2020 13:20): nedavno jsem to resil se Solidorem u P5 Royal. On si treba mysli ze to je takhle ok. Ale proste uz jen to ze FES i Royal nabizeji zhruba 20 hodin uplne noveho obsahu navic z toho dela , dle meho, jasne zalezitost na separatni profil. A ne neni to edice s DLC nebo tak neco, vzasade jde o komplet prepracovanou hru a tech zmen tam je asi milion od zacatku do konce:)
@jones1240 (06.05.2020 12:28): @Charllize (06.05.2020 12:19): Jestli si myslíte, že je to na rozdělení, tak klidně vypište změny a posoudíme to. Imo tady jde spíš o neznalost než že bychom byli zásadně proti. Persona 4 na Vitu také potřebuje vlastní profil a dodnes ho tu nemáme.
Mně se to totiž z toho jednoduchého posledního odstavce také zdá na vlastní profil už. Co na to @Ronik ?
Mně se to totiž z toho jednoduchého posledního odstavce také zdá na vlastní profil už. Co na to @Ronik ?
@Charllize (06.05.2020 12:19): Mě to sloučení taky přijde dementní, ale co už :D
@jones1240 (06.05.2020 12:01): No a ted to pusobi ze budes hrat Personu 3 v zakladu a ne FES verzi. To slouceni profilu je tak super :(
Tak je čas se vrátit k mému největšímu restu, hlavně když jsem P3 před pěti lety odložil a už se k ní nevrátil :D Tak snad jí letos pokořím :D
@Lolkovec (19.10.2018 16:59): Tak a nyní druhý díl :).
Mnohem lepší než 5 díl, a ten konec je EPIC.
@Charllize (11.04.2018 10:05): Taky další díly už nemají v názvu SMT :)
@jones1240 (11.04.2018 09:26): trenovat musis. Zabijet ty shadowy furt dokola :))
Jinak P3 je fajn, ma totiz jeste dusi SMT. Coz uz dalsi dily nemaji..
A mas FES verzi? Asi mas kdyz na ps 3.
Si pamatuju kdyz vysla na ps2. Kamarad mi rikal. Ty hrajes ty japonsky hry. Ted je nejaka kde se deti strilej do hlavy a lezou z nich nejaky prisery. Heh. To bylo poprve co jsem slysel o persone. I kdyz SMT jsem uz znal.
PS: posledni dobou mam trochu cukani vzit na milost p5 a dohrat ji. Legracni je ze casto od nekoho slycham ze skoncil po pyramide , zajimavy :)
Jinak P3 je fajn, ma totiz jeste dusi SMT. Coz uz dalsi dily nemaji..
A mas FES verzi? Asi mas kdyz na ps 3.
Si pamatuju kdyz vysla na ps2. Kamarad mi rikal. Ty hrajes ty japonsky hry. Ted je nejaka kde se deti strilej do hlavy a lezou z nich nejaky prisery. Heh. To bylo poprve co jsem slysel o persone. I kdyz SMT jsem uz znal.
PS: posledni dobou mam trochu cukani vzit na milost p5 a dohrat ji. Legracni je ze casto od nekoho slycham ze skoncil po pyramide , zajimavy :)
Zrovna v tomhle díle se mi vymstilo moje vyhýbání se soubojům v dungeonu a já navždy skončil u souboje se sleeping tablem :D Až dohraji hry co mám v plánu tak se ke hře vrátím, protože jinak za to docela stojí.