@Ross (08.06.2025 10:15): Přiznávám se, že ani pořádně nevím. Asi to byla nějaká tutorialová mise. Rozjel jsem ji nadvakrát (napoprvé jsem nepochopil systém ovládání a místo sbírání jsem si nechal odstranit kameny, což byla konečná, protože bez nich jsem se nemohl nijak posunout dál). Ale přišlo mi to celé kostrbaté a nebavil jsem se u toho. Tak jsem to zase zahodil...
Diskuze
@Pluto (28.05.2025 22:29): jaký hraješ režim v kampani? Volná hra nebo něco s cílem?
Já momentálně hraju volnou hru a zatím mě to baví. Pořád je co dělat, co odemykat. Od EA je hra mnohem dále než byla, to můžu posoudit už teď.
Já momentálně hraju volnou hru a zatím mě to baví. Pořád je co dělat, co odemykat. Od EA je hra mnohem dále než byla, to můžu posoudit už teď.
Tak nevím. Tahle hra by mi měla sedět, připomíná mi mé oblíbené Settlery či jiné obdobné budovatelské strategie. Ale zkusil jsem tomu dát tři noci, ale nějak mě to vůbec nechytlo. Nedokážu říct proc přesně, ale možná to bude tou překomplikovaností všeho možného. Je možné stavět spoustu budov, některé z nich i různě rozestavené. Je potřeba označovat plochy, kde se bude kácet či naopak stavět bydlení. To se děje samovolně podle toho, co postavičky chtějí. Vypadá to, že kamení i bobulí k jídlu je neomezeně, pokud si jejich zdroj nechtěně nezničíte. Mrzí mě to, ale nebavil jsem se u toho a víc už tomu asi obětovat nehodlám...
Samozřejmě nedokážu porovnat, jak moc se hra liší od early accessu, který je tu předtím diskutován.
Samozřejmě nedokážu porovnat, jak moc se hra liší od early accessu, který je tu předtím diskutován.
@sxg (07.08.2019 00:52): Tak to uz jsi mel udelat pred x lety :)
Skúste to a podporte menšie štúdia. Hru som nedohral, možnosti pribúdajú.
Je to dobrá oddechovka, ale irituje mně v ní, že se nedá vypnout ten příchozí proud lidí - přece když tam není prvek ohrožení, tak ho tam dodají aspoň tímhle. Přitom by stačilo dát hráči komtrolu nad tím, kdy chce ladit ekonomiku bez dalších příchozích a odkdy chce město rozrůstat.
edit - je to tam, dá se to vypnout tam kde se mění jméno vesnice - vypnutí příchozích. Super. Ale bylo by fajn, kdyby se dalo zapnout nějaké další ohrožení. Psali o wildlife - že by mohlo něco hrozit ze strany zvířat, pak je tam ta pevnost a podíl na tažení, ale nevím co to bude umět v plné hře, zatím to podle mne nedělá nic, nebo ještě nejsem dost daleko.
edit - je to tam, dá se to vypnout tam kde se mění jméno vesnice - vypnutí příchozích. Super. Ale bylo by fajn, kdyby se dalo zapnout nějaké další ohrožení. Psali o wildlife - že by mohlo něco hrozit ze strany zvířat, pak je tam ta pevnost a podíl na tažení, ale nevím co to bude umět v plné hře, zatím to podle mne nedělá nic, nebo ještě nejsem dost daleko.
Teď jsem na ní narazil v rámci videa na YT MOST ANTICIPATED NEW CITY BUILDING GAMES 2019 .. tento rok bude suprový :)
Jednak výtečné Anno 1800 , toto taky nevypadá zle ! Hodně mě to láká, pokud hru budeš mít, tak napiš dojmy :)
Jednak výtečné Anno 1800 , toto taky nevypadá zle ! Hodně mě to láká, pokud hru budeš mít, tak napiš dojmy :)
Hra vyšla již na Steamu a je stále v předběžném přístupu. Bylo opraveno mnoho chyba celá hra vypadá jinak a mnohem lépe.
Tahle hra mi hodně připomíná Knights and Merchants: The Shattered Kingdom. Hodně se mi líbí a uvažuju o nákupu. Hráli jste to někdo?