@
Ronik (20.08.2018 20:37): Dobře, zrovna špatný příklad, jsou jiné. Každopádně v našem regionu CSHRtR digitálně zakoupit nelze, takže je nám to na dvě věci.
Já bych tohle řešil přídatným štítkem "kompatibilita" přímo v kartě hry a stejně tak bych to udělal u Kinect/Move a PSVR titulů, tedy ano, jde to spustit na téhle platformě ale je to "jen" kompatibilita (tedy nepočítej víc než s SD rozlišením například), ano, tohle je hra na PS4, ale potřebuješ k tomu VR headset, který stojí jak čtvrtka-půlka samotné konzole.
U některých her bych uváděl klidně launch konzole - pokud šly spustit day one, u jiných datum převedení, pokud jde dohledat, případně nic (což by bylo za předpokladu existence štítku "kompatibilita" snadno pochopitelné). Kompatibilní platformy přímo ve výpisu na kartě mi připadnou informativnějí a méně chaotické, než se s tím postaru vypisovat přímo do popisku, jako když bylo na DH jen PC a chtěli jste napsat, že ta hra vyšla i na SNES a Amigu.
Nepopírám, že je to makačka (co to prostě nechat, ať si to každý doplní dle chuti nebo to nechá být), zásluhy obětavých na zásadní aktualizaci katalogu DH to nesnižuje. Nicméně takto profily o možnosti hrát to či ono na jiné, než "nativní" konzoli prostě neinformuje, popisky každý nečte a zdaleka v každém ta informace obsažena není, zároveň to není vzhledem ke své masovosti takovou kuriozitou, aby to mohlo spadat třeba pod zajímavosti. Možná je to trošku zavádějící, ale domnívám se, že daleko méně než nynější stav, hlavní nedostatek mnou navrhovaného je v tom, že neinformuje kterak si tu kompatibilní hru opatřit, ale to už si zájemce dozjistí sám, musí se o takové možnosti ovšem dozvědět, což by mělo jít už byť jen z letmého pohledu na přehled základních informací v DH profilu příslušné hry.