Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Laurona (05.07.2017 07:55): Yop, absence dabingu by mi taky vůbec nevadila a říkal jsem si, že na téhle položce klidně mohli něco ušetřit, záleží však, jestli jako my smýšlejí i jiní a jestli by pro ně nedabovaná adventura (on full dabing je dneska už standard) byla tak atraktivní.

" Nezbývá než doufat, že se časem najdou jiní nadšenci "
Doufejme, tak ještě tu máme vývojáře Mage's Initiation, kteří stojí i za skvělými remaky prvních třech King's Questů a Quest for Glory 2, čili se jedná o podobnou bandu nadšenců, jako tihle. Jen doufejme, že se udrží, vývoj Mage's Initiation se jim vcelku hodně protáhl (to bylo oznámeno snad ve stejnou dobu jako Quest for Infamy a ten už je venku 3 roky)... tak nevím, jestli se jim náklady vůbec vrátí, očividně Quest for Glory/King's Quest like hry už nejsou ve světě tak populární, ale třebas budou mít štěstí, kdo ví.
@Laurona (04.07.2017 21:49): Jakkoliv to je/není nákladné na softwarové/hardwarové vybavení (jakože spíše není, anžto AGS je zdarma), pořád je potřeba někdo, kdo ty detailní backgroundy ručně nakreslí (a jakože pixel-art, pokud má vypadat k světu, není vůbec tak jednoduchá záležitost, jak by se možná mohlo na první pohled zdát), umělce je samozřejmě třeba pak zaplatit (z něčeho žít musejí:)), je třeba zaplatit dabéry (to bývá v produkci obzvlášť nákladná položka, pokud se nejedná vyloženě o amatérský dabing "nadšenců"), zvukaře, programátory etc. (Infamous Quests je tuším sedmičlenný tým). Quest for Infamy je hodně rozsáhlá hra (oproti Order of the Throne) a naopak mě překvapilo, jak malý obnos na Kickstarteru požadovali. Nehledě pak na marketing, bonusy pro KS přispěvatele a 30% poplatky z prodeje Steamu/GoGu :). Těch 10 € co pak za to chtějí není zase tolik.

Na Quest for Glory 4 byl třebas ve svých dobách rozpočet skoro milion dolarů, těch 60 tisíc co vybrali na QFI je dnes už vážně jen zlomek z toho, vzhledem k tomu, že se jedná možná o jednou tak rozsáhlou hru:).
@Isair (04.07.2017 20:09): Docela mě překvapuje že jsou tyto hry takto nákladné. Člověk (laik) by řekl, že když to vypadá jako hra dvacet let stará, tak v dnešní době už musí být hračka něco takového vytvořit :)

Quest for Infamy vlastním ale ještě jsem se k tomu nedostala.Je to v pořadí. Co se týká ostatních, tak mě napadá, že už se k podobným hrám třeba nechtějí vracet a tebou jmenované hry mají rádi jen z nostalgie..
@Laurona (04.07.2017 18:37): To ano, holt asi už o podobné pohádkové adventury není takový zájem. U Order of the Thorne (jakkoliv dobrá hra to je), by mě případný nižší zájem ještě tolik nepřekvapil, anžto tu máme vcelku dost alternativ- máme tu všemožné Kyrandie, rozsáhlou sérii King's Questů či pohádkovou tvorbu Daedalicu atd.

U toho Quest for Infamy mě to překvapilo více (co jsem četl, tak do toho nakonec investovali mnohem více, než vybrali na Kickstarteru a výdělek se jim moc nevrátil).

Ještě více mě však překvapilo, že třebas i zde na DH je plno fandů Quest for Glory série, kteří celí natěšení očekávali tuhle velkou trojku QFG like her (QFI, Heroine's Quest či ještě nevydaný Mage's Initiation) o Hero-U předpokládám zájem opadl, anžto tam to vypadá s vývojem prapodivně, přesto tu má QFI i 3 roky po vydání stále velmi žalostných 6 hodnocení...
odkaz- škoda, jak se zdá, prodeje byly opravdu velmi slabé, přičemž se jedná o poměrně solidní, třebaže vcelku minimalistický King's Quest like kousek (šmrncnutý trochu Loomem:)). A podle toho co autoří píší zde (dole), to po vydání druhého dílu Order of the Thorne a Roehm to Ruin balí. Škoda, bylo to vcelku nadějné studio a obzvláště Quest for Infamy byl super kousek, u nějž bych rád viděl pokračování... ale bohužel.