Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ugraugra (20.01.2017 14:42): "Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že jo :D" - Jo, přesně to jsem si taky taky říkal, když jsem si uvědomil, že se to dalo vyřešit za 5 vteřin a já se v tom kódu babral aspoň 10 minut :D

Jinak podle HLTB se dohraje za 4½ hodiny.
@Drekt (20.01.2017 14:15): "ale to jsem nějak přehlídl"
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že jo :D

Hele já si HnS zahraju a pak můžeme diskutovat dál. Máš nějaký odhad jak dlouho to trvá dohrát?
@ugraugra (20.01.2017 14:00): No třeba poprvé, když sem měl otevřít nějaké dveře, stačilo změnit locked= z true na false, ale to jsem nějak přehlídl, a místo toho se zanořoval hlouběji do kódu, a nakonec změnil tu funkci, která ověřuje zamknutí dveří tak, aby byli otevřeny i pokud je zamčení nastaveno na true :D A vlastně to byla i globální změna, protože sem tím nezměnil jen jedny dveře, ale i všechny další věci, které tuto metodu volali..

Tady to totiž není tak že bys byl v realném světě a měnil jen vlastnosti předmětů okolo, ale měníš i skutečný kód na kterém hra běží, takže změna jedné metody se pak projeví všude.
@Drekt (20.01.2017 13:47): To asi nedává smysl ty metody upravovat, proč bys to dělal? Můžeš si naprogramovat metodu vlastní, zkompilovat ji na nějaké mašině ve hře a pak se k téhle mašině vzdáleně připojit z nějaké jiné, která je třeba na druhé straně města a tuhle metodu použít.

A když tady něco poděláš v kódu, tak třeba dveřma neprojdeš nikam a z počítačů se začne kouřit :D

Měnění globálního kodu (myslíš třeba zrychlování času?) by tu nedávalo smysl, protože jseš jakoby v reálném (i když fiktivním) světě a prostě jen měníš vlastnosti předmětů okolo.

Ale asi to nerozsekneme dokud si oba nezahrajeme "tu druhou" hru ;)

/edit Moment, ted si vzpomínám, že v jedné chvíli sis tam mohl vzít nějaké drogy, které ten čas opravdu zrychlovaly, takže tam nějaká metoda na to je ! :D
@ugraugra (20.01.2017 13:26): To asi ne, ale na druhou stranu, jestli si tu omezen těmi metody, můžeš upravovat i je? Protože v HnS jo. Ani nejsi omezen jen na to měnění jednotlivých objektů ve hře, ale měníš i globální kód hry. A klidně ji můžeš rozbít tak že celá spadne (samozřejmě ohlídané, takže v takovém případě nespadne hra celá, ale resetuje se na předchozí "build").

Můžeš to stejné udělat i v Else Heart?

Každopádně taky rád zkusím sám, ať můžu skutečně posoudit, která z nich dává více volnosti :D
@Drekt (20.01.2017 13:04): No na stejno to nevyjde. V Else Heart můžeš třeba najít arcade mašiny, které mají přístupnou většinu metod a můžeš si tam naprogramovat třeba vlastní minihru. Lze tam najít i vzorový (předpřipravený) kód, kdy za pomocí obyčejných čar vytvořili animaci chodícího panáčka.

Můžeš to stejné udělat i v HnS?

Každopádně HnS dohraju, jsem zvědavý jak to funguje tam. Snad to nebude moc dlouhé.
/edit im lucky, zrovna je to na humblestore za €1.29
@ugraugra (20.01.2017 12:28): No to soudíš jen z trailerů, zkus někdy celé, ze začátku totiž měníš jen atributy, takže je celkem jednoduché, ale postupně se odemykají nové možnosti a můžeš pak měnit kód celé hry.. Už si teda nepamatuji jestli přímo psát na klávesnici (ono to výjde stejně na stejno, jestli jsi omezen počtem metod, které můžeš napsat, nebo vybrat bez psaní), ale dostaneš se opravdu hluboko do kódu a změnit jde téměř vše..
@Drekt (20.01.2017 12:13): Nemyslím si, že je to to stejné. V HnS akorát přehazuješ hodnoty atributů, takže třeba změníš nepřítelovi faction z "bad" na "good", aby na tebe neútočil. Dá se to ovládat třeba i na gamepadu, protože tam máš prostě přednastavené hodnoty a vývojáři tak nějak počítali s tím, co uděláš.

Tady musíš opravdu vše napsat jako kdyby si reálně programoval.
Doufám, že to motivuje pár lidí k vyzkoušení, ta hra si zaslouží větší pozornost. Neexistují na to moc ucelené návody (nebo teda aspon jsem žádný nenašel), takže kdyby něco, tak pište a poradím. Třeba i s jednotlivými kusy kódu ;)
Uf, nakonec se mi to podařilo dohrát, i když jsem měl fakt blízko k tomu, abych to vzdal. Geniální hra, později asi napíšu komentář.