Diskuze
Páni :D nevím, co říci... Defiance mě chytla. A intro bylo hodně pěkné tady ?
Zatím jsem v misích tutorialu.. A rikam si jestli je to fakt mozny, ze to hraju.. Jestli nejsem na tripu, nebo tak.
Zatím jsem v misích tutorialu.. A rikam si jestli je to fakt mozny, ze to hraju.. Jestli nejsem na tripu, nebo tak.
wow, konečně jsem našel nudnější MMOčko než Defiance ... tohle je opravdu bída.
To je výzva!
Tak tohle je mocné, Launch Day: Bez patche co by opravoval katasrofální stav z EA a ještě k tomu jim nestáhá server starající se o UI prvky (inventář, garáž atd.). No fakt paráda, opět a zase zbytečně uspěchaný launch přesně jak to bylo u Open Beta...
Zkráceně v tomhle ta hra totálně propadá:
https://www.youtube.com/watch?v=jVL4st0blGU
Je to dáno neplánovaným vývojem, vývojáři mají plný kýbl nápadů a neví, který si vybrat, nakonec je z toho celkem nudný paskvil systémů které jsou komplikované (a nebo zbytečně zjednodušené: Težba například) a nepřidávají hře žádnou hodnotu, akorát otravují.
Ze systému expení a level capu nejsu chytrý doteď, ze hry kde nebyly levely monster (hřáčů jo, kvůli gearu a tak podobně) a obtížnost se odvíjela od obtížnosti dané mise se stalo normální levelovací MMO s level cappem pro postavu (mám lvl 40, ale v základní lokaci mi to klesne na lvl 24, atd.).
Jediné co měli udělat je přizpůsobit obtížnost monster i taky podle level gearu (1-4, fakt těžké a komplikované, že ?) a hotovo, dokonalý systém by byl na světě. Bohužel je to tak se vším, něco udělali, neosvědčilo se a místo pokusu o nápravu (obvykle banální oprava jako ta obtížnost) se radši rozhodli zahodit plně funkční systém a udělat nový.
https://www.youtube.com/watch?v=jVL4st0blGU
Je to dáno neplánovaným vývojem, vývojáři mají plný kýbl nápadů a neví, který si vybrat, nakonec je z toho celkem nudný paskvil systémů které jsou komplikované (a nebo zbytečně zjednodušené: Težba například) a nepřidávají hře žádnou hodnotu, akorát otravují.
Ze systému expení a level capu nejsu chytrý doteď, ze hry kde nebyly levely monster (hřáčů jo, kvůli gearu a tak podobně) a obtížnost se odvíjela od obtížnosti dané mise se stalo normální levelovací MMO s level cappem pro postavu (mám lvl 40, ale v základní lokaci mi to klesne na lvl 24, atd.).
Jediné co měli udělat je přizpůsobit obtížnost monster i taky podle level gearu (1-4, fakt těžké a komplikované, že ?) a hotovo, dokonalý systém by byl na světě. Bohužel je to tak se vším, něco udělali, neosvědčilo se a místo pokusu o nápravu (obvykle banální oprava jako ta obtížnost) se radši rozhodli zahodit plně funkční systém a udělat nový.
@Arc (23.07.2014 18:40): Arc shrnul vše :D Možná nového hráče, který to ještě nehrál, to zabaví. Pro mě a Arca, co jsme to hráli docela dost v betě je to teď úplně jiný, na jednu stranu hrozně zjednodušený (klasický levelování jako v každé jiné MMORPG, dříve to bylo takové unikátní), na druhou stranu jsou některé mechanismy až zbytečně složité.
@PRIVATE MARTIN (23.07.2014 18:26): teď už ne :D vývojáři posrali co mohli a z toho co to mohlo byt je jen průměrná MMO fps/tps se zajímavým settingem
@themacs (22.07.2014 13:44): Oplatí sa s tým strácať čas?
@Arc (22.07.2014 10:23): jááááááá :D
Toš, pochlubte sa kdo z vás to hrál v beta verzi ?:)