Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak tohle je mocné, Launch Day: Bez patche co by opravoval katasrofální stav z EA a ještě k tomu jim nestáhá server starající se o UI prvky (inventář, garáž atd.). No fakt paráda, opět a zase zbytečně uspěchaný launch přesně jak to bylo u Open Beta...
Zkráceně v tomhle ta hra totálně propadá:
https://www.youtube.com/watch?v=jVL4st0blGU

Je to dáno neplánovaným vývojem, vývojáři mají plný kýbl nápadů a neví, který si vybrat, nakonec je z toho celkem nudný paskvil systémů které jsou komplikované (a nebo zbytečně zjednodušené: Težba například) a nepřidávají hře žádnou hodnotu, akorát otravují.

Ze systému expení a level capu nejsu chytrý doteď, ze hry kde nebyly levely monster (hřáčů jo, kvůli gearu a tak podobně) a obtížnost se odvíjela od obtížnosti dané mise se stalo normální levelovací MMO s level cappem pro postavu (mám lvl 40, ale v základní lokaci mi to klesne na lvl 24, atd.).

Jediné co měli udělat je přizpůsobit obtížnost monster i taky podle level gearu (1-4, fakt těžké a komplikované, že ?) a hotovo, dokonalý systém by byl na světě. Bohužel je to tak se vším, něco udělali, neosvědčilo se a místo pokusu o nápravu (obvykle banální oprava jako ta obtížnost) se radši rozhodli zahodit plně funkční systém a udělat nový.
@Arc (23.07.2014 18:40): Arc shrnul vše :D Možná nového hráče, který to ještě nehrál, to zabaví. Pro mě a Arca, co jsme to hráli docela dost v betě je to teď úplně jiný, na jednu stranu hrozně zjednodušený (klasický levelování jako v každé jiné MMORPG, dříve to bylo takové unikátní), na druhou stranu jsou některé mechanismy až zbytečně složité.