Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ViRus (17.05.2013 22:27): Ale moc bych to nehrotil - nic skvělého tě po "dohrání" nečeká, jenom levely zase od začátku.
Jo tak teď koukám na Video Game Atlas a v původní verzi (liší se ve vesmíru tím, že tam není kosmonaut, ale naopak nápis "This screen is under development") jsou jenom 3 levely, ve verzi 2.0 je levelů víc (5).
EDIT: Hmm, tu 2.0 jsem asi nehrál, ty poslední levely si nepamatuju, asi si ji budu muset někdy dát. :-)
EDIT 2: No, nakonec jsem možná tu 2.0 dohrál, ach, ta paměť...
@ViRus (17.05.2013 21:16): Nejlíp to asi zjistíš sám hraním, tuším, že jsem to celkem nedávno "dohrál" (tzn. levely se začaly opakovat, což mě mimochodem trochu naštvalo) docela rychle. Ale tipl bych, že ten vesmír je buď poslední nebo (to spíš) předposlední.
Kdy se začnou opakovat kola, udělal jsem 3 hrad, 3 oceán a zatím 2 vesmír...., abych věděl jak daleko ještě.
No spíš jde o to, že hra běžela jinak na 286, 386, 486 atd. Ne? Její rychlost byla přímo úměrná rychlosti procesoru. Některé jednodušší DOS-ácké hry tak fungovaly. Ale stačilo máčknout tlačítko TURBO :)
Někté hry (třeba unreal 1 engine) se zrychlují kvůli taktování CPU. Dejme tomu že bez záteže běží CPU na 900MHz a při spuštění hry se taktne na 1,8GHz. Hra jako taková potom běží 2x rychleji, než by měla :-). Ale že by hra běhala různě rychle i na CPU, které jede stále na stejné frekvenci... to je doména spíš emulátorů (MGS1 z PSX je v ePSXe při 200fps 4x rychlejší).
na rychlejsim procesoru to bylo celkem zajimave, protoze hra se zrychlila take :)