Ten coop je fakt selhání... Nefailne 1 summon z 10ti (a to su eště optimista). Když už sa to povede je to opravdu zábava. Ví nekdo co to failování způsobuje?
Diskuze
Equip s ktorým som sundal Artoriasa
+ kúzla Great Magic Weapon a Iron Flesh
+ kúzla Great Magic Weapon a Iron Flesh
Aj ja mám originál, ale nechcem GFWL, už som si to nejak ponastavoval.
Ten Atorias mi dáva, už som celú postavu a zbrane vyvážil, že vydržím boj čo najdlhšie, už som ho dal aj za polku, ale nestíham piť lahvičky. :D
Ten Atorias mi dáva, už som celú postavu a zbrane vyvážil, že vydržím boj čo najdlhšie, už som ho dal aj za polku, ale nestíham piť lahvičky. :D
@sxg (08.01.2013 17:08): Da, prihlas se v gfwl do online rezimu, nech hru aktualizovat na posledni verzi 1.07 (automaticky) a pak ten unlock funguje. Zkratka neni kompatibilni se starsima verzema hry. Resil jsem ted to stejny. Mam ale original, tak to nebyl problem.
Nahodil som DSfix201 + dsmfix09, funguje to oki /hrám Artorias Of The Abyss som pri Artoriasovi/, ale ak tam prepíšem unlockFPS 1 tak sa mi hra nespustí, dá sa to nejak poriešiť?
Na Xzone je krabicovka jen za 4 kilča ... hodně dobrý dýl.
Hmm naprosto suprově odladěná hra, všecky mechaniky skvěle fungujů. Konečně jsem si po dlůhej době zahrál... Smough a ornstein naprosto super. Díky tomu, že tu chybí ne enom friendly fire, ale aj jakékoliv kolize mezi protivníkama, tak přede mňů stójí tlustoprd za ním ten ivan s kopím a je vhodná chvíle pro útok takže zaútočím, ale co sa nestane. Tlustoprdovi z břucha vyletí kopí a je po mně.
Tak to jebat, dík za info.
@RedDwarf_Cz (22.12.2012 11:01): ne. aspon nevim ze by to slo. Da se domluvit ze jeden polozi na konkretni zmisto summon znacku a druhej ho tam vyvola driv nez nekdo jinej. Ale tam teda porad platej nejaky omezeni, kterejma si nejsem jistej.... myslim ze ten co vyvolava musi bejt zivej a vyvolavany zombik. A jde to je v lokacich kde jeste neni zabity boss a nejde to opustit a je to jen do zabiti bosse. To je snad vsecko.
No vlastne vedle pomocnych znacek se da nekde dal ve hry mylsim opatrich jeste jakasi challenge znacka, kdy se vyvola do hry manik s tim, ze ma zabit toho kdo ho vyvola... coz pochopitelne nemusi.. to by snad mohlo jit kdekoliv. Ale porad plati ze ten co vyvolava musi byt zivy. Pak jsou jeste ruzny systemu vyvolavani/invadovani v ramci covenantu, ale to ma vselijaky pravidla...
No vlastne vedle pomocnych znacek se da nekde dal ve hry mylsim opatrich jeste jakasi challenge znacka, kdy se vyvola do hry manik s tim, ze ma zabit toho kdo ho vyvola... coz pochopitelne nemusi.. to by snad mohlo jit kdekoliv. Ale porad plati ze ten co vyvolava musi byt zivy. Pak jsou jeste ruzny systemu vyvolavani/invadovani v ramci covenantu, ale to ma vselijaky pravidla...
@pipboy (22.12.2012 10:35): Rozumím tomu správně, že jako nemůžeš kámošoví hodit invite a rubete spolu jako např. v Diablu?
@SilentWolf (22.12.2012 08:55): Tam jde o to, že všechny dračí zbraně mají fixní DMG, který nemůžeš nijak ovlivnit, což neplatí u Black Knight Greatswordu, který má B/E scaling v STR/DEX.
@RedDwarf_Cz (22.12.2012 10:16): e.. jo, ale ne furt nemuzes si vybrat s kym.
Jde to hrát cooperativně?
Já to nejdřív (edit: vlastně ne - stále!) nepochopil.. leveluju sílu abych mohl mít ten meč z ocasu draka v ash lake. Nakonec zjistím že dává míň DMG než black knight greatsword.. s kterým hraju půlku hry.. asi bych si mohl přečíst příručku :D
@sxg (21.12.2012 15:06): Oba meče jsou úplně na hovno, protože mají scaling ve 4 statech a šílené požadavky na používání. Takže abys je využil naplno, musíš dostat STR/DEX/INT/FAITH na 40 ... GOOD LUCK :D
Greatsword of Artorias (cursed) alebo Greatsword of Artorias, čítal som plusy aj mínusy, ale niekto povie, že cursed verzia je lepšia na väčšinu príšer + duchovia, ale normal verzia ma tabuľkovo vyšší dmg, avšak v reále majú nepriatelia na magické zbrane odolnosť.
Babo raď ...
Babo raď ...
Ufff,, dohráno. Teda ve 2 jsem nejvíc zvědavý na bosse, nepřátele a prostředí.. Poslední lokace mi zas otevřela hubu dokořán :D .. jediný boss který zůstal nezabitý byl drak z DLC,, myslel jsem že se na konci půjde vrátit a NG+ bude jen volba v menu.. smůla no..
Nemám možnost si to zahrát.. :D tak to budu sledovat jako seriál :D
Sem tam se mrknu, kdyz je to zabavne komentovane, je to dobre. Ale urcite teda ne 10 hodin, nejdyl tak mozna 3h. Ale u Demons bych se zrovna klidne mrknul, tim spis kdyz to znam.
Jdu se dívat na komentovaný walkthrough k Demon's Souls.. dělává to ještě někdo nebo jsem jediný takový mentál ? :D když mě to láká.. ale sledovat 10+ hodin video z hry... :D prosím napište že to někdo děláváte.. :D
Sanctuary Guardian môj prvý pokus:
Kdyby vás náhodou zajímal ten meč, Greatsword of Artorias, tak ho můžete vyrobit z Straight Sword Hilt, nebo Broken Straight Sword +10 (když ho uděláte z čehokoliv jiného výsledný meč bude jiný, slabší) a duší bosse Great Grey Wolf Sif.
Kdyby vás náhodou zajímal ten meč, Greatsword of Artorias, tak ho můžete vyrobit z Straight Sword Hilt, nebo Broken Straight Sword +10 (když ho uděláte z čehokoliv jiného výsledný meč bude jiný, slabší) a duší bosse Great Grey Wolf Sif.
hodinový speedrun
10:00 první zvon
14:45 druhý zvon
Zajímalo by mňa co je potřeba na to aby mohl rozhodit queelag a jakto že padla tak rychlo
Dál jsem sa nedíval abych něměl spoilery... Ale lesti fakt neudělá během tej hodiny jedinů chybu a dohraje to celé tak by měl dostat medajlu.
10:00 první zvon
14:45 druhý zvon
Zajímalo by mňa co je potřeba na to aby mohl rozhodit queelag a jakto že padla tak rychlo
Dál jsem sa nedíval abych něměl spoilery... Ale lesti fakt neudělá během tej hodiny jedinů chybu a dohraje to celé tak by měl dostat medajlu.
Zaraka: teď mě napadlo, kupuj bomby! .. ty mi pomohly docela dost zezačátku a jsou levné..
Všichni fanoušci si povinně přečtěte tohle: http://gamingeverything.com/35586/first-dark-souls-ii-details-from-edge/ !
@Zaraka (15.12.2012 15:58): tak poď do diskusie naň ja mám W7 x64 a ešte viem ako na to + tam mám patch 1.1 a CZ.
PS: A z tohto problému vidno, že Zaraka je ešte neskúsený PC hráč, preto toľko problémov s Dark Souls. :P
PS: A z tohto problému vidno, že Zaraka je ešte neskúsený PC hráč, preto toľko problémov s Dark Souls. :P
@Zaraka (15.12.2012 13:38): Kop slůží hlavně k odkrytí protivníka pokud sa kryje štítem. Samozdřejmě nesmí byt moc silný.
Na ty minibosse kašli.. až později, až se trochu otrkáš ;) naučíš se správně blokovat a všechno.. a hlavně víc HP a síly na zbraně.. ta hra je o tom vybrat si z 5 cest.. v každé z nich chcípnout a pak si vybrat která z těch cest stojí za to zkoušet to dokola :D
@sxg (15.12.2012 15:21): Jak to chceš rozjet? já na W8 s x64 jsem se nedostala ani ke spuštění
Nahodil som starý save, peklo vypustené, warp ešte funkčný a pustil som sa do DLC, Mno LOL, Sanctuary Guardian si ma dáva, ešte som ho nedostal, ale už bol z 2/3, poskúšam ešte nejaké magické ochrany, dokonca som zistil, že tam mám ešte nepoužité boss soul na zbrane. Táto zima bude ešte príjemná a ja že dorazím VTM: Redemtion
@Zaraka (15.12.2012 13:38): můžeš zkopávat nepřátele do hlubin. ale vzhledem k riskantnosti celé té složité operace kopu se to většinou nevyplácí :-)
@Garret (15.12.2012 13:37): Jo! na kop už jsem taky přišla a vůbec nechápu k čemu je. Jakožto, vždycky ho udělám místo seknutí a výsledek je, že postava i nepřítel jsou od sebe "odhozeni" a oboum trvá než se zvednou, takže to nemá žádný účinek na nic.... (Než se k nepříteli zpět dostanu už po mně znovu seká nebo blockuje)
@Zaraka (15.12.2012 10:22): kop uděláš tak, když zmáčkneš klávesu dopředu + jednoduchý útok dohromady. ale podaří se ti to tak jedním z pěti pokusů.
A ještě... podařilo se někomu zabít ty "minibosse" nebo co to má být? Myslím tím ty 2,5m vysoké zlaté plechovky s mečem širším než hlava mé postavy.
@SilentWolf (15.12.2012 10:27): fix mám, všechno nastavené na nejvyšší framerate, občas to jede fajn, pak najednou fps klesne na 10 to už se nedá nic dělat.
Dneska jsem tomu věnovala hodinku a půl a ty salta dělá jen se scimitarem?? Jako prostě normálně dá ránu nebo tak, ale někdy při splnění nějakých naprosto neznámých podmínek vezme a hodí salto dozadu, asi to má být nějaký mechanismus na vyhýbání... jenomže já se nechci vyhnout, ale zautočit, protože ten scimitar je nejrychlejší a vždycky bodnu rychleji... Když zase mám longsword, tak vůbec žádné salta nedělá, obecně je to lepší, až na ty Hollow zombie s kopí, pokud je vyblockuju s longswordem tak nestihnu zautočit, protože mají rychlejší regeneration s tím spearem, to zase musím použít scimitar. A tak mi padla do ruky ta spearka, říkám si joo, nepřátele v tom jsou nebezpeční, zkusím to použít... a hovno, útočí se jenom bodáním z toho většina zásahů se netrefí jenom protože postava je o něco víc natočená nabok :/. Tím spearka padá pro minimální použití. Ale nejhůř dopadl fakt ten štít, pokud už ho teda použiju tak nemůžu chodit dozadu ani do strany a přitom mít štít furt otočený k nepříteli. Možná to pak jde pomocí locku? Jenže lock nemůžu použít, jelikož většinou to potřebuji v situaci, kdy na mě jsou dva-tři a ti se vždycky rozejdou ke mně v úhlu 45°.
Dneska jsem tomu věnovala hodinku a půl a ty salta dělá jen se scimitarem?? Jako prostě normálně dá ránu nebo tak, ale někdy při splnění nějakých naprosto neznámých podmínek vezme a hodí salto dozadu, asi to má být nějaký mechanismus na vyhýbání... jenomže já se nechci vyhnout, ale zautočit, protože ten scimitar je nejrychlejší a vždycky bodnu rychleji... Když zase mám longsword, tak vůbec žádné salta nedělá, obecně je to lepší, až na ty Hollow zombie s kopí, pokud je vyblockuju s longswordem tak nestihnu zautočit, protože mají rychlejší regeneration s tím spearem, to zase musím použít scimitar. A tak mi padla do ruky ta spearka, říkám si joo, nepřátele v tom jsou nebezpeční, zkusím to použít... a hovno, útočí se jenom bodáním z toho většina zásahů se netrefí jenom protože postava je o něco víc natočená nabok :/. Tím spearka padá pro minimální použití. Ale nejhůř dopadl fakt ten štít, pokud už ho teda použiju tak nemůžu chodit dozadu ani do strany a přitom mít štít furt otočený k nepříteli. Možná to pak jde pomocí locku? Jenže lock nemůžu použít, jelikož většinou to potřebuji v situaci, kdy na mě jsou dva-tři a ti se vždycky rozejdou ke mně v úhlu 45°.
Jel jsem to na 250GT a framerate dropy jsem zaznamenal akorat v Blighttownu. Teda jsel jsme to v 720p.
Jo, Sifa jsem vylozene zbil tim, ze jsem se mu plet pod nohy a tam na me skoro nemoh. Jinak ale mi ani nepirjde ze bych je nejak bugoval, spis ze byli proste jednoduchy.
Jo, Sifa jsem vylozene zbil tim, ze jsem se mu plet pod nohy a tam na me skoro nemoh. Jinak ale mi ani nepirjde ze bych je nejak bugoval, spis ze byli proste jednoduchy.
Mě šve jen jedna věc.. hodně bossů jsem zabil podvodem.. to nejsou ani taktiky, rozhodně to nebylo na férovku.. Ale je pravda že v gothicu jsem to taky dělal :D
Jinak v začátku jsem strávil hodně dlouho.. a když se mi povedlo z toho hradu utéct do těch lesů radši jsem se tam znovu vrátil.. :D Dokážu si představit že podobně se bude vztekat u Havla, a radši najde milion chyb než aby mu utekla a zkusila ho později.. taky jsem nervil, hodně :D ale v nějakém bodu se to zlomilo a mě to začalo jít.. jasně ať je člověk sebezkušenější tak občas chcípne naprosto blbou smrtí..Ale já jsem si fakt ten pocit sevřeného žaludku užíval.. :D
Zaraka: a máš tam ten fix ? Zlepšuje grafiku i framerate, prakticky všechno..
Jinak ohledně toho opožděného skoku.. nechci kecat ale je to možná tím jak ti dojde stamina a ty chceš něco udělat, postava to neudělá a udělá to se spožděním..
Jinak v začátku jsem strávil hodně dlouho.. a když se mi povedlo z toho hradu utéct do těch lesů radši jsem se tam znovu vrátil.. :D Dokážu si představit že podobně se bude vztekat u Havla, a radši najde milion chyb než aby mu utekla a zkusila ho později.. taky jsem nervil, hodně :D ale v nějakém bodu se to zlomilo a mě to začalo jít.. jasně ať je člověk sebezkušenější tak občas chcípne naprosto blbou smrtí..Ale já jsem si fakt ten pocit sevřeného žaludku užíval.. :D
Zaraka: a máš tam ten fix ? Zlepšuje grafiku i framerate, prakticky všechno..
Jinak ohledně toho opožděného skoku.. nechci kecat ale je to možná tím jak ti dojde stamina a ty chceš něco udělat, postava to neudělá a udělá to se spožděním..
Obecně ten soubojový system je opravdu zvláštní, proč se snaží používat tolik kláves najednou. Všechny Jedi Knighty si vystačily s myší, crouchem a skokem a bylo v tom skrytých tolik komb a boje mnohem intuitivnější
@pipboy (15.12.2012 02:56): Já ani nevím, že tam nějaký kopanec je, Parry se mi nedaří použít k něčemu užitečnému a jestli nemáš žádný framerate problem s bojem, pak musíš opravdu vlastnit mašinu od NASA. Na co jsem narážela byla když postava při provedení jednoduchého útoku se rozhodla provést dva salta dozadu...
Jo, bylo by fajn, kdyby se jim podarilo naprogramovat AI dost dobrou na to, aby slo vyuzivat nepratele proti sobe a pritom to nesnizovalo obtiznost. Nicmene vypnuta ff je obzvlast u melee her docela bezna vec a dokud vseobecne nebude AI na dostatecne urovni, tezko v takove pripomince muzu videt vic, jak snahu najit si nejakou blbost, kterou muze Zaraka zkritizovat. Zpozdeni v bloku jsem nezaznamenal a skakani z lavky je vlastni neschopnost.
Pokud uz chces na ovladani neco kritizovat, tak zkus treba kopanec, bez kterho nastesti nebyl problem zit, ale na provedeni byl narocny dost. A jeste jedna nejaka akce (parry?) mela podobne spusteni, ktere vyzadovalo plynule spolecne stisknuti tlacitka a packy a ktere jinak vyustilo v jinou akci, takze jsem ani jedno vubec nepouzival. Komplikovanost provedeni neceho tak primitivniho, jako kopanec, je fakticka chyba v gamedesignu. Tvoje pripominky jsou jen blby whining.
Pokud uz chces na ovladani neco kritizovat, tak zkus treba kopanec, bez kterho nastesti nebyl problem zit, ale na provedeni byl narocny dost. A jeste jedna nejaka akce (parry?) mela podobne spusteni, ktere vyzadovalo plynule spolecne stisknuti tlacitka a packy a ktere jinak vyustilo v jinou akci, takze jsem ani jedno vubec nepouzival. Komplikovanost provedeni neceho tak primitivniho, jako kopanec, je fakticka chyba v gamedesignu. Tvoje pripominky jsou jen blby whining.
ale ako vás to teší, keď si tak vykračujete k posledným dvom ušetreným Titanite Demons čo sú v bahne pod mostom a viete, že dáte oboch.
@Zaraka (14.12.2012 22:16): Skákání z lávky je tvoja chyba, ale s tím friendly fire máš pravdu, alespoň v SP by ho nepřátelé měli mět zapnutý.
@SilentWolf (14.12.2012 22:23): "...ale zrovna pro me to urcite je, akorat je to proste blbost" :D
Jo.. postava se rozhodne..Ne opravdu, bude hůř.. lávky budou ještě menší, a frustrace z např 110 000 ztracených duší je opravdu velká.. :D To prostě nehrej.. v každé recenzi je zmíněno že to není pro každého..
@pipboy (14.12.2012 22:05): Ne, v celé hře je spoustu místa na manévrování, třeba když se postava rozhodne udělat úhybný manévr místo útoku a vyskočí tak z lávky, nebo když nepřátelé v realistic melee souboji máchají kolem sebe meči a neseknou nikoho z jiných nepřátel, nebo jak block reaguje při souboji reaguje o sekundu později. Špatné herní mechanismy jsou špatné herní mechanismy. Zlatý Age of Chivalry
Já jsem se od základky nikdy netěšil na to až přijdu domů a zahraju si něco. Až zas s příchodem dark souls.. :D mě se do noty trefili hodně ale chuť rozmlátit to jsem měl neskutečnou.. podívej se na různé kompilace blbých úmrtí a reakce hráčů .. :D
edit: áá, o vánocích to musím dorazit, chybí mi Boss z údolí obrů- nemám pochodeň, boss z té krystalové jeskyně - nebaví mě furt padat :D drak z DLC, finální boss DLC a finální boss hry.. stačí vidět na videu Sifa, snad nejlepší boss fight co jsem kdy zažil.. mám před sebou ještě kus cesty.. :D
edit: áá, o vánocích to musím dorazit, chybí mi Boss z údolí obrů- nemám pochodeň, boss z té krystalové jeskyně - nebaví mě furt padat :D drak z DLC, finální boss DLC a finální boss hry.. stačí vidět na videu Sifa, snad nejlepší boss fight co jsem kdy zažil.. mám před sebou ještě kus cesty.. :D
Ty dnesni deti... jestli mas pocit, ze je tam malo mista k manevrovani, zkus se podivat za sebe nahoru.
@SilentWolf (14.12.2012 22:01): v tom případě to zkusím ještě par hodin a pak sepíšu dlouhý komentář o tom, že frustrující hra != alternativní a originální. Sakra je mi jedno, že mě zombie zabije na dva-tři údery, ale připadá mi, že některé kousky level designu či herních mechanismů museli vymýšlet opravdu idioti
Jo ty myslíš tohohle.. no tak pokud chceš tip vylez po žebříku na tu věž a na bosse skoč (nevím jestli se musí v letu něco zmáčknout, kdyžtak klikni levým), ubere mu to hodně životů- pokud proběhneš na druhou stranu a on se k tobě přiblíží a ty zase proběhneš zpátky k žebříku jde ot opakovat ale věř mi že bude hůř.. :D Člověk se sice začne učit ale opravdu.. bude hůř..
Tohle je ještě více dementnější než zabít Duriela jako melee class v solu na 8 hráčů