Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Snažím se znova nainstalovat WoT, ale updatuje to kevsky pomalu a navíc to zpomaluje net jak sviň...:(
@AlieN (07.10.2012 00:47): Pořád je na tom líp, jak GWTiger ;) Ale zjišťuju díky Sixth Sense, že taková SU-100 má ty bonusy (cammo net + 100% posádka cammo) fakt mastné. Jak mám před sebou křák, tak ani během střelby mě nikdo nespotne na dobrých 60m.
Je to nesmysl, všechno to přidává procenta ke camo tanku. Blbe je ze u stodol typu object212 je toto tak špatné, ze se kamufláž moc nevyplatí.
Je to nesmysl, všechno to přidává procenta ke camo tanku. Blbe je ze u stodol typu object212 je toto tak špatné, ze se kamufláž moc nevyplatí.
@Say (05.10.2012 19:01): Chm, hele jako nastopro o tom přesvědčený nejsem, ale přijde mi, že být to tak, tak jde o mnohem profláklejší informaci. WoT hráči se dokážou vytočit i kvůli mnohem menším věcem (někdy dokonce i kvůli opravě bugu).
@Say (05.10.2012 14:24): Proč myslíš že by to tak být nemělo? Pokud vím, tak i ovlivňují různé hodnoty. (skill zvyšuje camo tanku, camo net natvrdo sníží výslednou vzdálenost dohledovosti)
Mohl by mi někdo potvrdit, že cammo net funguje i když má posádka 100% camouflage skill?
Takže tenhle měsíc bude jen pět dní bez aspoň jednoho aktivního speciálu?

No dobře, no...
definitivně přestávám sledovat diskusi, chlapci, chtěl bych mít tolik času na pí*oviny jako vy..
@Say (28.09.2012 14:31): Druhou variantou by měli, aby kvůli těmhle problémům patch odložili a dostali zas kapky za to. To si moc vybírat nemůžou.

A alibismus v tom nevidím, pro mě je to výběr mezi pyskováním a neignorováním reality. Vem si třeba to, jak jsem zmínil, že takový úspěch nečekali. Je to fail?

Protože sám si určitě pamatuješ, jak to vypadalo, když po releasu začli hru propagovat a dostavil se ohromný příliv nových hráčů. Hra začla hrozně lagovat a leckdy byl ve špičce skoro problém se připojit. WG tedy přelil prostředky do technické stránky, protože moc nezáleží na contentu, pokud neutáhneš hráčstvo. Lidi (celkem oprávněně) pyskovali na lagy, ale jakmile to bylo vyřešeno, tak se najednou všichni rozhořčeně podivovali, jaktože ještě není ve hře tohle a vono. Jako to byl pro mě tehdy fakt facepalm. Přitom na optimalizaci správy dat a hráčů jsme od té doby měli pokud se nepletu už dva velké patche (na každém se dělalo několik měsíců) aby hra ty rostoucí mraky hráčů ustála, ale každého stejně žere, že ještě nemůže jezdit v britských tancích, protože WG kdysi ve svém naivně informativním období hráčstvo ujistil, že je mají eventuelně v plánu přidat.
@Hamster (28.09.2012 14:22): Mě přijde jako holý alibismus obhajovat jejich faily, ale to už neřešme. Názor nezměním, vy taky a stejně je to všem u p*dele.

Jinak netvrdím, že "některé" problémy popírají, ale zase si tím jen protiví další skupinu hráčů... Beztak je dohled na úkor těch realtime stínů.
@Say (28.09.2012 14:14): Smysl má ukázat projekty, které máš v plánu. Pochybuji že někdy slíbili něco, co už v té chvíli měli v záměru nedodržet.

Že byli dříve lamy a nedokázali efektivně plánovat je už pak věc druhá a imo i vcelku předpokládatelná (podle mě ani zdaleka neočekávali úspěch, který hra má). To už je pak ale o toleranci, která je podmínkou pro větší vhled do situace. Rozbrečet se, protože mamka koupila dárek, ale narozky jsou až za dva týdny, je tolerovatelné maximálně tak do devíti let.
Mimochodem snížený LOD distance a lagování ve sniper módu (to ale prý opraví v dalším patchi) není jen můj subjektivní pocit očividně.
@Say (28.09.2012 13:38): Já s ní v tomhle souhlasím. V tomhle máš v zásadě dva možné přístupy. Buď budou vývojáři otevření a budou hráčům říkat všechny své plány s tím, že budou spoléhat na to, že když nějakou záhadnou okolností (občas se jí říká realita) plány nevyjdou, nebo se musí změnit, tak se hráči nebou chovat jako nárokující frackové. Takhle to WG dělal dřív. Druhá varianta je, že se na hráče vybodneš, pojedeš si to bez rizika pěkně ofiko a informace vypustíš na poslední chvíli, když už to máš všechno pěkně posichrované. To dělají teď.

Osobně preferuji tu první variantu, jenže komunita je očividně banda rozmazlených zmetků, kteří ani nebyli schopní tehdy brát ohled na to, že WG zkušenosti s obdobným projektem teprve sbíral (všichni pyskovali už za bezplatné bety) a nedivím se vývojářům, že nemají motivaci si pálit prsty vypouštěním nadbytku informací ani teď, když už mají ty otěže v rukou o dost pevněji.
@Say (28.09.2012 00:12): Ty seš přesně ten typ hráče, který neustále nadává na WG protože něco "slíbili a pak nedodrželi", kvůli kterým WG přestali dávat informace, jak říká Hamster. Kdykoliv představí nějaké video, hned předpokládáš, že to bude v další verzi a pak nadáváš když to tam není. To s tím nočním Himmelsdorfem je další krásnej příklad.
@Akhera (27.09.2012 23:26): A ty teď děláš Wg nějakého mluvčího, nebo tak něco? Byl to dlouhý rozhovor cca 24. otázek na nějakého vývojáře, tři-čtvrtě roku zpět plus mínus. Dokonce se chlubili i videem, kde na Lakveillu ukazovali model fyziky jak na hrubých modelech (dokonce přímo T34 zahučela do toho jezera a ještě tam skákal Leopard).

Ale to neřeš, ty budeš fanboi, který to ví určitě líp ;)

@Hamster (27.09.2012 23:47): Ano, přesně po tomhle fiasku se začali lepšit.

No ale když sme u toho, není to tak dávno, co se chlubili s nočním Himmelsdorfem a proměným počasím, ehm...
@Akhera (27.09.2012 23:26): Já si taky nevybavuji že by na webu někdy slíbili fyziku v konkrétní verzi (před 8.0) a to čtu tenhle typ článků vcelku pozorně už od bety. Naopak se po pár dětinských riotech po několika nesplněných termínech krátce po releasu poučili a začli si na sliby dávat sakra pozor (bohužel, jelikož to znamená méně informací o vývoji pro nás...)
@Hamster (27.09.2012 22:25): Jo takové akce ale moc často nejsou. Každopádně pokud vyhraje WoT Golden Joyistick, tak dostanem 3 premia + lepší výdělky a 3x XP za první bitvu a eště cosi úplně zdarma.
@Say (27.09.2012 21:33): Zlata mám v současnosti podobně, ale měsíc premia se tedy nikdy kupovat nehodlám. Já vždy když se mi to hodí beru akorát takové ty tři dny za cenu jednoho a jsem spokojený.
Já mám na účtu už tři čtvrtě roku goldy na 2 měsíce premia, ale tak nějak pořád není čas ani nálada se do toho pouštět. Totiž když si na ten měsíc to premium pořídíš, tak hrát "musíš" a začne to být solidní nuda. Doubly to občas jistí (už mám takto vyjetou T-43 téměř a francouzské i americké TD do 5. tieru).
@Redfield (27.09.2012 20:12): Teď jsem spotoval na Cliffu celý tým od majáku nahoře, s E-50 se mi podařilo detrackovat IS-7 v bažinách a utopit mu tak celou posádku... Je to občas zábavné=D

Ale jinak to docela solidně filtruje nooby (furt někdo padá z útesů) a musíš si s lightkem dávat pozor, jak rychle jedeš a co máš před sebou. Jen mě nasrali s tím, že nerfli T-50-2=/
Stručně k 8.0:
+ luxusní zvuky (fakt je to konečně dynamičtější)
+ podrobný výpis statistik bitvy (všech hráčů dokonce)
+ když se umaže bloom, tak je tak grafika vlice slušná

- nepřehledný vývojový strom
Heh, asi bych ten svůj mail měl kontrolovat častěji. Teď koukám, že jsem byl do té bety WoWP přijatý už nějaké dva týdny zpátky. I bez UK Gameru. :)
Vyzkoušel bych, ale vzhledem k tomu že teď bude za chvíli update...
Kdyby byl někdo té dobroty a lupnul by mi sem plusko, budu rád. Díky=)

Golde Joystick Award signature contest.
Někteří si určitě vozí APCR do randomů. Zrovna včera jsem koukala, že mi někdo mou T29 prostřelil zepředu do věže, přestože nejvyšší tier bitvy byl 7, kde nikdo takovou průraznost nemá