Ratchet & Clank: Rift Apart je akčná hra z pohľadu tretej osoby, obsahujúca niekoľko prvkov žánru plošinoviek. Ide o šestnásty diel série Ratchet & Clank, odohrávajúci sa bezprostredne po udalostiach z hry Ratchet & Clank: Into the Nexus. Titul zachováva prvky predchádzajúcich hier, ako sú prestrelky, zbieranie skrutiek, automatické i manuálne vylepšovanie zbraní a zdravia, a mnohé iné zložky. Hlavnou postavou je už tradične Ratchet, ktorého sprevádza jeho robotický priateľ Clank.
V Ratchet & Clank: Rift Apart budú obaja protagonisti prechádzať rozličnými paralelnými svetmi a alternatívnymi realitami, aby zabránili ich úhlavnému nepriateľovi, doktorovi Nefariusovi, využiť náhly katastrofický kolaps dimenzií a konečne dosiahnuť sen o konečnom vyhladení všetkého života vo vesmíre. Príčinou tohto kolapsu má byť nefunkčný Dimensionátor, mocný artefakt vytvorený rasou Lombaxov, schopný vytvárať trhliny do iných svetov. V procese ničenia Dimensionátora sa Ratchet oddelí od Clanka po tom, čo sa dostane do alternatívnej reality, v ktorej vládne Nefariova mocnejšia verzia, cisár Nefarious. Ratchet a Clank sa tam spoja s postavou z rasy Lombaxov menom Rivet, ktorá vedie odboj proti cisárovi Nefariovi, aby tak spoločne prekazili plány ich spoločných nepriateľov.
Mé dojmy.
12 hodinovka kterou jsem hrál měsíc, protože mě vždy spolehlivě do 30 minut přestala bavit a měl jsem nutkání dělat něco jinýho, např. čumět do zdi. Infantilní marvelizovanej scénář, takřka bez funkčního humoru, jediný závan (byť taky klišé) emocí byl vztah Rivet/Kit. Gameplay víceméně tupá střílečka. Ale zároveň nechci jít s hodnocením pod průměr, protože technicky a řemeslně je to špičkový a částečně jde o minutí cílovky.
12 hodinovka kterou jsem hrál měsíc, protože mě vždy spolehlivě do 30 minut přestala bavit a měl jsem nutkání dělat něco jinýho, např. čumět do zdi. Infantilní marvelizovanej scénář, takřka bez funkčního humoru, jediný závan (byť taky klišé) emocí byl vztah Rivet/Kit. Gameplay víceméně tupá střílečka. Ale zároveň nechci jít s hodnocením pod průměr, protože technicky a řemeslně je to špičkový a částečně jde o minutí cílovky.
LukLomCZ
montana
MortZ
Niktorius
OndrejVasicek.cz
Pro: Zábava, zbraně, humor, movement, grafika, insta-loadidingy, využití Dualsense, zvuk(ach o tom jsem se zapomněl zmínit, 3D ozvučení je i se špunty za stovku z Tesca luxusní), relativně vyvážená obtížnost
Proti: Kromě toho co jsem zmínil? Asi jen nevýrazná hudba a vědomí že stačilo málo a měli jsme tu perfektní plošinovkovou střílečku.