Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Team Meat Team Meat Team Meat
USA
USA
Založeno 0000
Založeno 2008
Založeno 2008
Team Meat je dvoučlenný tým vývojářů Edmunda McMillena a Tommyho Refenese, který vznikl v roce 2008 za účelem vývoje hry Super Meat Boy. Edmund McMillen vytvořil před tím několik úspěšných her ve Flashi a v roce 2008 dostal nabídku nejprve od Nintenda a později i od Microsoftu, aby vytvořil nějakou hru pro jejich konzole. V té době již Edmund spolupracoval s Tommym Refenesem na další flashové hře.

Společně se tedy pustili do předělávky úspěšné McMillenovy flashové hry Meat Boy. Do týmu ještě přibrali skladatele Dannyho Baranovskyho a zvukaře Jordan Fehra. McMillen měl na starosti level design a artworky, zatímco Tommy Refenes se staral o programátorskou stránku. Hra vyšla po dvou letech vývoje v říjnu 2010 na platformu X360 a o měsíc později i pro PC. WiiWare verze byla nakonec zrušena, protože se vývojářům nepodařilo splnit požadavek na maximální velikost hry.

V roce 2011 Edmund McMillen vydal hru The Binding of Isaac, kterou vytvořil společně s Florianem Himslem. V roce 2013 se vrátil ke spolupráci s Tommym Refenesem a začali vyvíjet hru s názvem Mew-Genics. Vývoj byl ovšem v roce 2014 pozastaven. Naopak bylo oznámeno zahájení prací na hře Super Meat Boy Forever, která by měla být uzpůsobena hlavně pro dotykové ovládání.
Team Meat je dvoučlenný tým vývojářů Edmunda McMillena a Tommyho Refenese, který vznikl v roce 2008 za účelem vývoje hry Super Meat Boy. Edmund McMillen vytvořil před tím několik úspěšných her ve Flashi a v roce 2008 dostal nabídku nejprve od Nintenda a později i od Microsoftu, aby vytvořil nějakou hru pro jejich konzole. V té době již Edmund spolupracoval s Tommym Refenesem na další flashové hře.

Společně se tedy pustili do předělávky úspěšné McMillenovy flashové hry Meat Boy. Do týmu ještě přibrali skladatele Dannyho Baranovskyho a zvukaře Jordan Fehra. McMillen měl na starosti level design a artworky, zatímco Tommy Refenes se staral o programátorskou stránku. Hra vyšla po dvou letech vývoje v říjnu 2010 na platformu X360 a o měsíc později i pro PC. WiiWare verze byla nakonec zrušena, protože se vývojářům nepodařilo splnit požadavek na maximální velikost hry.

V roce 2011 Edmund McMillen vydal hru The Binding of Isaac, kterou vytvořil společně s Florianem Himslem. V roce 2013 se vrátil ke spolupráci s Tommym Refenesem a začali vyvíjet hru s názvem Mew-Genics. Vývoj byl ovšem v roce 2014 pozastaven. Naopak bylo oznámeno zahájení prací na hře Super Meat Boy Forever, která by měla být uzpůsobena hlavně pro dotykové ovládání.
Oficiální stránky vývojáře (http://supermeatboy.com/about/)