Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Team Meat

USA
Založeno 2008
Team Meat je dvoučlenný tým vývojářů Edmunda McMillena a Tommyho Refenese, který vznikl v roce 2008 za účelem vývoje hry Super Meat Boy. Edmund McMillen vytvořil před tím několik úspěšných her ve Flashi a v roce 2008 dostal nabídku nejprve od Nintenda a později i od Microsoftu, aby vytvořil nějakou hru pro jejich konzole. V té době již Edmund spolupracoval s Tommym Refenesem na další flashové hře.

Společně se tedy pustili do předělávky úspěšné McMillenovy flashové hry Meat Boy. Do týmu ještě přibrali skladatele Dannyho Baranovskyho a zvukaře Jordan Fehra. McMillen měl na starosti level design a artworky, zatímco Tommy Refenes se staral o programátorskou stránku. Hra vyšla po dvou letech vývoje v říjnu 2010 na platformu X360 a o měsíc později i pro PC. WiiWare verze byla nakonec zrušena, protože se vývojářům nepodařilo splnit požadavek na maximální velikost hry.

V roce 2011 Edmund McMillen vydal hru The Binding of Isaac, kterou vytvořil společně s Florianem Himslem. V roce 2013 se vrátil ke spolupráci s Tommym Refenesem a začali vyvíjet hru s názvem Mew-Genics. Vývoj byl ovšem v roce 2014 pozastaven. Naopak bylo oznámeno zahájení prací na hře Super Meat Boy Forever, která by měla být uzpůsobena hlavně pro dotykové ovládání.

Nejlépe hodnocené hry