Shining Rock Software není typickým herním studiem, má totiž jen jednoho zaměstnance a to Luka Hodorowicze, který studio též sám založil. Hodorowicz je bývalý profesionální vývojář konzolových her s více jak desetiletou praxí v oboru a při vývoji svých her se stará kompletně o vše od programování až po hudbu.
Osamostatnit se založením vlastního studia se rozhodl proto aby mohl vytvářet indie hry v duchu devadesátých let, tedy jednoduché a zábavné, což jsou aspekty které se u některých dnešních her často vytrácejí. Prozatím největším projektem studia je středověká strategie Banished vydaná v roce 2014.
Osamostatnit se založením vlastního studia se rozhodl proto aby mohl vytvářet indie hry v duchu devadesátých let, tedy jednoduché a zábavné, což jsou aspekty které se u některých dnešních her často vytrácejí. Prozatím největším projektem studia je středověká strategie Banished vydaná v roce 2014.
Shining Rock Software není typickým herním studiem, má totiž jen jednoho zaměstnance a to Luka Hodorowicze, který studio též sám založil. Hodorowicz je bývalý profesionální vývojář konzolových her s více jak desetiletou praxí v oboru a při vývoji svých her se stará kompletně o vše od programování až po hudbu.
Osamostatnit se založením vlastního studia se rozhodl proto aby mohl vytvářet indie hry v duchu devadesátých let, tedy jednoduché a zábavné, což jsou aspekty které se u některých dnešních her často vytrácejí. Prozatím největším projektem studia je středověká strategie Banished vydaná v roce 2014.
Osamostatnit se založením vlastního studia se rozhodl proto aby mohl vytvářet indie hry v duchu devadesátých let, tedy jednoduché a zábavné, což jsou aspekty které se u některých dnešních her často vytrácejí. Prozatím největším projektem studia je středověká strategie Banished vydaná v roce 2014.