Studio z Utahu založené za účelem vydáním jedné hry a to Half-life modifikace jménem Gunman Chronicles. Studio založil Herbert Flower, spolu se skupinou dalších modderů, práce na hře trvala 4 roky. Vývoj podporovalo přímo Valve a na rozdíl od většiny ostatních Half-life modifikací byl Gunman Chronicles komerčním projekt a vyšel i v krabicové podobě.
Po dokončení hry se Rewolf pár měsíců po jejím vydání na začátku roku 2001 rozpadl. Zakladatel Herbert Flower spolu s Paulem Wittem stanuli u zrodu Mythin Interactive a zbytek teamu sestávající ze Stefana Baiera, Reniera Banningy a Adriana Banningy odešel do Nizozemí, kde spolu založili Streamline Studios.
Ani jednomu z nástupnických studií se nevedlo ve výsledku příliš dobře. Zatímco Mythyn Interactive na papíře stále existuje, přestože jejich izometrické MMO podobné Ultima Online zůstalo nedokončeno, společnost Streamline vyhlásila v roce 2009 bankrot a požádala o ochranu před věřiteli.