Mindware Studio je v Praze sídlící české videoherní studio založené roku 2002 současným CEO Karlem Papíkem (dříve např. šéfredaktor herního časopisu Gamestar). První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem dodnes nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. V současnosti (léto 2011) studio shání schopné programátory a grafiky pro svůj zatím veřejně neoznámený projekt.
Mindware Studio bylo v Praze sídlící české videoherní studio, založené roku 2002 Karlem Papíkem (dříve např. šéfredaktor herního časopisu Gamestar) Mezi další významné členy se počítal i Jindřich Rohlík, který Papíka ke konci vystřídal na pozici CEO.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
Mindware Studio bylo v Praze sídlící české videoherní studio, založené roku 2002 Karlem Papíkem (dříve např. šéfredaktor herního časopisu Gamestar) Mezi další významné členy se počítal i Jindřich Rohlík, který Papíka ke konci vystřídal na pozici CEO.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
Mindware Studio bylo v Praze sídlící české videoherní studio, založené roku 2002 Karlem Papíkem (dříve např. šéfredaktor herního časopisu Gamestar) Mezi další významné členy se počítal i Jindřich Rohlík, který Papíka ke konci vystřídal na pozici CEO.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
Mindware Studio bylo v Praze sídlící české videoherní studio, založené roku 2002 Karlem Papíkem (dříve např. šéfredaktor herního časopisu Gamestar) Mezi další významné členy se počítal i Jindřich Rohlík, který Papíka ke konci vystřídal na pozici CEO.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.
První hra studia, za železnou oponou se odehrávající stealth akce Cold War, vyšla po tříletém vývoji v roce 2005. Vývojáři si pro tuto hru dokonce vyvinuli vlastní engine Meng. Další herní produkce studia se točí okolo hry Painkiller. Nejdříve v roce 2005 vyšel standalone datadisk Painkiller: Overdose a opět o dva roky později Painkillerem mohutně inspirovaný Dreamkiller. Zvláště pak druhá jmenovaná hra u kritiky i hráčů naprosto propadla. Mindware vytvořili i několik herních prototypů (např. slibné a zrušené Voodoo Nights), které si ovšem nenašly vydavatele, který by jejich vývoj zainvestoval. Přestože ještě do léta 2011 studio shánělo programátory a grafiky pro svůj veřejně neoznámený projekt, Mindware Studios bylo zrušeno k říjnu téhož roku.