Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Hired Gun Hired Gun
USA
USA
Založeno 2006, zrušeno 2007
Založeno 2006, zrušeno 2007
Hired Gun byl i na poměry videoherního průmyslu krátce existujícím týmem, který byl zformován uvnitř Microsoft Game Studios, aby portoval Halo 2 z roku 2004 na PC a případně následující tituly z této série a podpořil tak start operačního systému Windows Vista a služby Games for Windows Live.

Vývoj portu xboxové hry Halo 2 od studia Bungie, které bylo v té době příliš zaneprázdněno prací na Halo 3, trval týmu o počtu přibližně padesáti lidí od února 2006 do dubna 2007. Tým byl veden bývalou zaměstnankyní Bungie, Jo Clowes, která začínala s vývojem her už na svůj Commodore 64 v 80. letech.

Jak se zpětně ukázalo, Bungie a Microsoft v roce 2007 zamýšleli PC port hry Halo 3. Vlivem špatných počátečních výsledků GfWL a prodejů her s touto službou svázaných, se MS rozhodl v tom nepokračovat a studio Hired Gun bylo rozpuštěno. Nebylo jediné, podobný osud potkal vedle Hired Gun například Ensemble Studios, či FASA Interactive. Po rozpuštění byla většina lidí z Hired nasazena na jiné projekty, vznikající pod křídly Microsoft Game Studios.
Hired Gun byl i na poměry videoherního průmyslu krátce existujícím týmem, který se zformoval uvnitř Microsoft Game Studios, aby portoval Halo 2 (2004) z původního Xboxu, případně i následující tituly Halo série z Xboxu 360 na PC. Dít se tak mělo z důvodu podpory startu operačního systému Windows Vista a služby Games for Windows Live.

Vývoj počítačového portu Halo 2 od studia Bungie, které bylo v té době až příliš zaneprázdněno prací na Halo 3 (2007), trval týmu o počtu přibližně padesáti lidí od února 2006 do dubna 2007. Tým vedla bývalá zaměstnankyně Bungie, Jo Clowes, která začínala s vývojem her už na svůj Commodore 64 v 80. letech minulého století.

Jak se zpětně ukázalo, Bungie a Microsoft v roce 2007 zamýšleli PC port hry Halo 3. Vlivem špatných počátečních výsledků GfWL a prodejů her s touto službou svázaných se MS rozhodl v tom nepokračovat a studio Hired Gun bylo rozpuštěno. Nebylo jediné, podobný osud potkal vedle Hired Gun například Ensemble Studios či FASA Interactive. Po rozpuštění byla většina lidí z Hired nasazena na jiné projekty vznikající v rodině studií Microsoftu.
Oficiální stránky vývojáře (http://)