Digital Café byla založena na počátku roku 1991 Deanem Hyersem a Mikem Koenigsem ve městě St. Paul v Minnesotě. Koncentrovala se zejména na multimediální formy reklamy (internetové stránky a prezentace, CD-ROM, propagační hry). V roce 1999 bylo Digital Café pohlceno reklamní firmou Zentropy Partners. Roku 2008 původní zakladatel, Mike Koenigs, odkoupil práva na značku a pokračuje jako digitální reklamní studio v San Diegu a zaměřuje se na tvorbu online videoreklam.
Herní divize vyprodukovala jako součást úspěšné kampaně cereálií značky Chex firmy Ralston Foods propagační hru Chex Quest, přikládanou na CD-ROM zdarma do krabic výrobků Chex. Šlo o stand alone konverzi pro hru Doom zaměřenou na dětské publikum. Druhý díl série - Chex Quest 2 - byl k dispozici ke stažení na internetových stránkách chexquest.com. Třetí díl série Chex Quest 3 byl díky ukončení kampaně zrušen a vytvořil jej až bývalý zaměstnanec studia Charles Jacobi o řadu let později.
Z dalších multimediálních prací firmy stojí za zmínku edukační hra XAN and the Cosmic Callbox distribuovaná ve školách, Godzilla Web Presskit, Strange Days Movie Presskit (první CD distribuované v časopisu Rolling Stone), interaktivní CD-ROM Virtual Cop I a II, edukační hra Minnesota Zoo Game nebo kampaně pro BMW, Energizer či Minnesota Zoo.
Herní divize vyprodukovala jako součást úspěšné kampaně cereálií značky Chex firmy Ralston Foods propagační hru Chex Quest, přikládanou na CD-ROM zdarma do krabic výrobků Chex. Šlo o stand alone konverzi pro hru Doom zaměřenou na dětské publikum. Druhý díl série - Chex Quest 2 - byl k dispozici ke stažení na internetových stránkách chexquest.com. Třetí díl série Chex Quest 3 byl díky ukončení kampaně zrušen a vytvořil jej až bývalý zaměstnanec studia Charles Jacobi o řadu let později.
Z dalších multimediálních prací firmy stojí za zmínku edukační hra XAN and the Cosmic Callbox distribuovaná ve školách, Godzilla Web Presskit, Strange Days Movie Presskit (první CD distribuované v časopisu Rolling Stone), interaktivní CD-ROM Virtual Cop I a II, edukační hra Minnesota Zoo Game nebo kampaně pro BMW, Energizer či Minnesota Zoo.
Digital Café byla založena na počátku roku 1991 Deanem Hyersem a Mikem Koenigsem ve městě St. Paul v Minnesotě. Koncentrovala se zejména na multimediální formy reklamy (internetové stránky a prezentace, CD-ROM, propagační hry). V roce 1999 bylo Digital Café pohlceno reklamní firmou Zentropy Partners. Roku 2008 původní zakladatel, Mike Koenigs, odkoupil práva na značku a pokračuje jako digitální reklamní studio v San Diegu a zaměřuje se na tvorbu online videoreklam.
Herní divize vyprodukovala jako součást úspěšné kampaně cereálií značky Chex firmy Ralston Foods propagační hru Chex Quest, přikládanou na CD-ROM zdarma do krabic výrobků Chex. Šlo o stand alone konverzi pro hru Doom zaměřenou na dětské publikum. Druhý díl série - Chex Quest 2 - byl k dispozici ke stažení na internetových stránkách chexquest.com. Třetí díl série Chex Quest 3 byl díky ukončení kampaně zrušen a vytvořil jej až bývalý zaměstnanec studia Charles Jacobi o řadu let později.
Z dalších multimediálních prací firmy stojí za zmínku edukační hra XAN and the Cosmic Callbox distribuovaná ve školách, Godzilla Web Presskit, Strange Days Movie Presskit (první CD distribuované v časopisu Rolling Stone), interaktivní CD-ROM Virtual Cop I a II, edukační hra Minnesota Zoo Game nebo kampaně pro BMW, Energizer či Minnesota Zoo.
Herní divize vyprodukovala jako součást úspěšné kampaně cereálií značky Chex firmy Ralston Foods propagační hru Chex Quest, přikládanou na CD-ROM zdarma do krabic výrobků Chex. Šlo o stand alone konverzi pro hru Doom zaměřenou na dětské publikum. Druhý díl série - Chex Quest 2 - byl k dispozici ke stažení na internetových stránkách chexquest.com. Třetí díl série Chex Quest 3 byl díky ukončení kampaně zrušen a vytvořil jej až bývalý zaměstnanec studia Charles Jacobi o řadu let později.
Z dalších multimediálních prací firmy stojí za zmínku edukační hra XAN and the Cosmic Callbox distribuovaná ve školách, Godzilla Web Presskit, Strange Days Movie Presskit (první CD distribuované v časopisu Rolling Stone), interaktivní CD-ROM Virtual Cop I a II, edukační hra Minnesota Zoo Game nebo kampaně pro BMW, Energizer či Minnesota Zoo.