Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Chronic Logic

USA
Založeno 2001
Chronic Logic je nezávislý vývojářský tým sídlící ve městě Santa Cruz v Kalifornii, USA. Historie studia se začala psát koncem roku 2000, když Alex Austin naprogramoval pro pár blízkých přátel logický simulátor Bridge Builder. Díky velkému zájmu kamarádů se rozhodl vydat oficiální freewarovou verzi s patnácti úrovněmi. Hra se rychle rozšířila a ukázal se tak potenciál tohoto projektu. Austin začal za podpory velké komunity hráčů pracovat na lepší verzi. Objevil se však problém v podobě ochranné známky Bridge Builder, té se dobrovolně vzdal.

V létě roku 2001 Alex Austin společně se svým kamarádem Benem Nicolsem zakládají Chronic Logic, aby vydali novou verzi hry pod jménem Pontifex. V únoru dalšího roku se k týmu připojuje jejich další kamarád Josiah Pisciotta. Ještě před vydáním druhého dílu Pontifexu v září 2002, studio vytvořilo logickou hříčku podobnou tetrisu Triptych. Začátkem roku 2003 opouští tým Ben Nichol. Kromě dalších několika her na téma stavění mostu, má Chronic Logic na svědomí i logickou plošinovku Gish (2004) a taktické strategie Kingdom Elemental Tactics (2006) a Zatikon (2008). V roce 2006 opouští tým Alex Austin a Edmund Charles McMillen (spolutvůrce Gish), aby založili nové studio Cryptic Sea.

Nejlépe hodnocené hry