Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Charlie's Games

Spojené království
Založeno 2006
Charlie Knight je britský nezávislý herní vývojář, který v roce 2006 opustil své předchozí zaměstnání zahradníka a vydal se plně na vývojářskou dráhu. Jeho specializací jsou arkádové střílečky tzv. "Shoot 'Em Up", což je žánr, který má Charlie sám v oblibě jako hráč.

Jeho vývojářská dráha začala jako koníček. Charlie si koupil počítač a mimo jiné se pokusil splnit si svůj dětský sen a vytvořit nějaké hry. Impulsem pro vytvoření jeho první hry Bullet Candy, byla soutěž na internetu o vytvoření nejlepšího klonu hry Llamatron od Jeffa Mintera, kterou Charlie hrál na svém Atari ST. Přijetí hry bylo velmi pozitivní a hra nakonec byla vydána komerčně a vyšla i na Steamu. Z komerčního hlediska se zatím jedná o Charlieho nejúspěšnější projekt.

Plodným Charlieho obdobím byl rok 2009 ve kterém vyšla druhá Charlieho hra Irukandji, střílečka stylizovaná do podmořského prostředí. Zároveň vydává vylepšenou verzi své první hry, pod názvem Bullet Candy Perfect. A ve stejném roce vychází i freewarová hříčka Space Phalus, která původně vznikla jen jako vtípek na odreagování, a Charlie původně neměl ambice hru veřejně vydat.

Následně se Charlie pustil do mnohem většího projektu. Oproti předchozím hrám, jejichž vývoj zabral většinou jen pár týdnů, trvala příprava hry Scoregasm celé dva roky. Vývoj byl i tak dlouhý, protože původně hra vznikla jen jako pokračování Bullet Candy, což nakonec Charlie přehodnotil a rozhodl se v průběhu vývoje k celkovému přepracování hry.

V současné době Charlie pracuje na vydání pokračování své poslední hry, s názvem Son of Scoregasm.