Ian Campbell je třicetiletý indie vývojář z Toronta v Ontariu. Ian má rád rychlé akční hry, které i vytváří. Mezi jeho oblíbené hry patří Deus Ex, Ikagura, Bayonetta, Viewfull Joe, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty a Mega Man.
Vždy chtěl vytvářet hry. Když se dozvěděl o XNA v roce 2008, což dovolovalo náhodným lidem tvořit hry pro XBOX 360, koupil si konzoli a už se neohlížel. Od té doby se naučil kódovat, kreslit a komponovat, a vydal kolem 25 malých indie her sám, nebo ve spolupráci s někým dalším. Nejvíce si však cení her, které vytvořil sám.
Jeho nejúspěšnější hrou je hra Bleed. Nyní pracuje na jejím pokračování.
Vždy chtěl vytvářet hry. Když se dozvěděl o XNA v roce 2008, což dovolovalo náhodným lidem tvořit hry pro XBOX 360, koupil si konzoli a už se neohlížel. Od té doby se naučil kódovat, kreslit a komponovat, a vydal kolem 25 malých indie her sám, nebo ve spolupráci s někým dalším. Nejvíce si však cení her, které vytvořil sám.
Jeho nejúspěšnější hrou je hra Bleed. Nyní pracuje na jejím pokračování.
Ian Campbell je třicetiletý indie vývojář z Toronta v Ontariu. Ian má rád rychlé akční hry, které i vytváří. Mezi jeho oblíbené hry patří Deus Ex, Ikagura, Bayonetta, Viewfull Joe, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty a Mega Man.
Vždy chtěl vytvářet hry. Když se dozvěděl o XNA v roce 2008, což dovolovalo náhodným lidem tvořit hry pro XBOX 360, koupil si konzoli a už se neohlížel. Od té doby se naučil kódovat, kreslit a komponovat, a vydal kolem 25 malých indie her sám, nebo ve spolupráci s někým dalším. Nejvíce si však cení her, které vytvořil sám.
Jeho nejúspěšnější hrou je hra Bleed. Nyní pracuje na jejím pokračování.
Vždy chtěl vytvářet hry. Když se dozvěděl o XNA v roce 2008, což dovolovalo náhodným lidem tvořit hry pro XBOX 360, koupil si konzoli a už se neohlížel. Od té doby se naučil kódovat, kreslit a komponovat, a vydal kolem 25 malých indie her sám, nebo ve spolupráci s někým dalším. Nejvíce si však cení her, které vytvořil sám.
Jeho nejúspěšnější hrou je hra Bleed. Nyní pracuje na jejím pokračování.