Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Agawa Agawa Agawa Agawa Agawa
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Založeno 1996
Založeno 1995, zrušeno 1999
Založeno 1995, zrušeno 1999
Založeno 1995, zrušeno 1999
Založeno 1995, zrušeno 1999
Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.

Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.

Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.

Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.

Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.

Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.

Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Oficiální stránky vývojáře (http://)