Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Tým Agawa byl založen v polovině roku 1995 Petrem Mandíkem (autor počítačových příruček, jedné sci-fi knihy jménem Příště se zmrazit nenechám a v neposlední řadě i tvůrce několika her pro počítač Sinclair ZX Spectrum) a Petrem Bartáčkem. Mandík předtím pro společnost Mael Software Group napsal i první českou sci-fi adventuru, Mavlin: Vesmírný únik, z roku 1994.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.
Prvním počinem týmu byla negativně přijatá sci-fi adventura Mise Quadam. Druhým, jen o málo lepším a zároveň posledním dokončeným projektem byla pohádková adventura Swigridova kletba, vydaná v roce 1996. O distribuci obou titulů se postarala společnost JRC.
Následujícím projektem mělo být Orientální dobrodružství, ale po několikeré výměně scénáristů byly práce na další adventuře zastaveny a přednost dostaly další dva projekty, adventura pod kódovým označením MMA a taktická akce USX, s plánovaným datem uvedení koncem roku 1998. K tomu už nedošlo a Agawa oficiálně zaniká po čtyřech letech působení.