Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
34 let • studen • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentáře

Need for Speed: Shift

  • PC 85
Naprosto jedinečný pocit z jízdy, a to i na X360 controlleru. Vůbec to není hra, která by vás chytla na první zahrání, je třeba dlouho se rýpat v nastavení, aby jste našli styl řízení, který vám vyhovuje. Já ji odsoudil po pár zahráních, ale potom mi to nedalo a zahrál jsem si demo, ve kterém bylo řízení nastaveno naprosto perfektně a závodění mě začalo bavit víc, než GRID, který jsem do té doby považoval za nepřekonaný. Nevýhoda hry je v tom, že je na ní moc vidět, jak se autoři soustředili na autentické pocity pilota při jízdě a zanedbali ostatní aspekty hry. Ať už to je prakticky nepoužitelná kamera zpoza automobilu, krkolomné umístění vinylů na automobil (nelze umisťovat zrcadlově na obě strany), nemožnost prohlédnout si vlastní auto někde v garáži pod libovolnými kamerovými úhly, jak tomu bylo v dílech předchozích...atp. Graficky je hra na výši; je to prakticky nejhezčí závodění na PC a k fotorealismu nemá daleko.

Pro: Naprosto autentické pocity z jízdy, Bugatti Veyron v 300 km/h už je vcelku nápor na reflexy:) Dokonalá grafická prezentace. Množství světových okruhů a automobilů. Příjemná kampaň s motivujícím systémem Tierů a hodnocení. Naplňující pocit z vítězství.

Proti: Nedodělky v podobě maličkostí, jedno velké mínus má hra u mně osobně, a tím je absence automobilu Toyota Supra.

+20 +21 −1

Red Faction: Guerrilla

  • PC 75
Pro mě, jakožto nováčka v sérii Red Faction, byla tato hra velmi příjemným překvapením. Teprve druhá sandbox hra, která mne i přes své pustší prostředí upoutala dostatečně na to, abych ji dohrál. Destrukce budov je jednoduše jeden z nejzábavnějších gameplay prvků, na které lze dnes narazit. Je velká škoda, že se nedostaneme do více zastavěných oblastí, jelikož v městské zástavbě by destrukce opravdu vynikla. Tou nejzastavěnější je bohužel vcelku pusté Oasis. Také mne mrzí, že příběh i přes svou prvotní zajímavou filmovost nešel hlouběji směrem tajuplných technologií nalezených/vyrobených Maraudery, jak naznačila mise v opuštěném komplexu s tajemným hlasem, alebyl nakonec docela prostý a skončil dřív, než stihl pořádně začít.

Pro: Všepřitomná uvěřitelná destrukce, nápaditost zbraní, jež chytře využívají zničitelnost prostředí (nano-puška, vypařující nosníky budov; singularity bomb, vytvářející malou černou díru a následný výbuch).

Proti: Nepříliš variabilní a pusté prostředí Marsu, jednoduchý příběh, slabší design dopravních prostředků.

+9

Resident Evil 5

  • PC 95
Úžasný filmový zážitek plný emocí, který je napjatý, zajímavý a drží vás od začátku do konce. Na to, že jsem ze série hrál pouze třetí díl na PSX před nějakými devíti lety, mi ovládání ani inventář špatný či zastaralý nepřišel. Herní principy jsou na tomto stylu zkrátka založeny a vše skvěle funguje. Ohledně inventáře - když si zvyknete, že equip je první, use druhé a exchange čtvrté tak už tyto akce provádíte bezmyšlenkovitě. A 9 slotů - kolik si myslíte, že toho takový průměrný člověk unese? Pistole, brokovnice, puška a raketomet, k tomu čtyři bedny nábojů a neprůstřelná vesta jsou už i tak docela přeháňka. Svým zpracováním se nebojím označit za titul roku.

Pro: Bezchybné filmové cut-scény, které jsou navíc interaktivně proloženy mačkacími minihrami, příběh, hratelnost, chemie mezi hlavními protagonisty, herní doba, sbíraní bonusů=znovuhratelnost; knihovna, ve které se dozvíte propracované pozadí přiběhu.

Proti: Pro některé možná inventář, krkolomnost některých soubojů.

+1 +5 −4