Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Arc

Arc

Martin Okáník • 32 let • Technical Support @ New World Interactive • Ratíškovice (ČR - kraj Jihomoravský)

Komentář

Přejít na komentáře

Crysis 2

  • PC 55
Hmmm. Hry od Cryteku mě nikdy nebavily, protože scénáristu vyhrabali někde v kanále. Nápad hry je nulový. Všechny přednosti (tj. Grafický Engine), které měly předchozí hry, jsou tu utopené v betonovém městě, kde toho moc k vidění není. Když se k tomu přidá debilní ohraný klišovitý naskriptovaný scénář a ještě debilní vydavatel, který zapříčinil že hra vyšla DX9 ONLY (DX11 Patch vyšel jen proto, že ho financovala Nvidia :), dostaneme typickou konzolovku dnešní doby. Bohužel nejsem fanda ani jiných konzoloidních titulů. Za mě 55%

EDIT: Po koupi nového HW (dnešní mainstream) tuhle hru musím shodit ještě víc. Hru rozjedu na MAX (DX11, Hi Res textury, bez velkého AA) na 50FPS, což je ubohost a z oblíbeného benchmarku se stává tuctovka. DX11 je přidáno patchem a je to opravdu znát na nedoladěnosti/nevyváženosti efektů (pro pochopení: někdy je věc tessellovaná až příliš a někdy málo, bugy po aplikaci tessellace a displacement mappingu, kdy grafity na zdi byly stále na původní hloubce, tam kde jsou nyní spáry, takže nejdou vidět. Dále jde vidět typický artefakt pro Parallax Occlusion Mapping v jedné misi, což je divné, když je POM použito jen na půdu/zem, atd.). I přes to kontruji tím, že aplikací DX11 patche se hra dostává graficky na špici současných titulů a tudíž vás vizuální zážitek chytne natolik, že všechny herní nedostatky hodíte za hlavu a užíváte si vizuální zážitek (o audio zážitku osobně nemůžu mluvit, větší zážitek mi přináší BF3 : )
-6 +13 −19