Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Tomáš Sedlák • 37 let • analytik, ux • Mladá Boleslav (ČR - kraj Středočeský)

Komentář

Přejít na komentáře

Pathologic

  • PC 55
na tuhle hru jsem se pul roku tesil az tu vyjde v cestine, nakonec se ukazalo ze rozhovory s nahodne oslovenymi kolemjdoucimi jsou casto tak psychedelicke, ze nema smysl v tom hledat nejake hlubsi jsoucno a hrani jsem zas zabalil. Takze zatim nehodnotim, je to zajimave, ale taky az moc divne.
-------------------
Tak jo, pokusil jsem se tomu venovat nejakou tu hodinu. Tahle hra se hrani jednoduse urputne brani a ja se s ni nehodlam dal prat. Zpusob jakym vsichni mluvi by se dal prekousnout. I to, ze po me hra chce at vecne litam z jednoho konce mesta na druhy. I to, ze mi cestu nejmin petkrat prekazi genialne umisteny plot. I to, ze rychlost chuze je skoro tak udesna jako v Morrowindu a beh tu neexistuje. I otresny interface prekousnu. I prekousnu podivnou logiku usporadani veci a omezenost jednani. I tu hudbu, z ktery me uz boli hlava bych prekousnul. Ale neprekousnu, ze me s prvni pulnoci hra bez vysvetleni vykopne do menu, ani ze me nedoakze nasmerovat a rozhodne to neprekousnu v kombinaci se vsema tema ostatnima vecma. Je mi jedno, jak zajimavy je pribeh a do jakych rozmeru se rozprostira, kdyz ostatni navrhnul nejaky idiot. Jedine co stoji za zminku je mesto a grafika, ktere maji svoje kouzlo, kdyz pominu detialy na urovni Thief 2 a copy/paste architekturu mesta.

Pro: atmosfera, pry ze pribeh

Proti: vsechno ostatni

+4 +11 −7