Bohužel jsem SC1 hrál až po SC2000, takže jsem mohl vidět jak vypadá základní, hrubý nárys konceptu. Ten pak byl revolučně zpracován ve dvojce (revoluce, protože ten skok je obrovský) a pak upravován ve trojce a čtyřce. Ale možnostmi, graficky i zvukově, jednička velice zaostává. Grafika sice už má dostatek (na DOS hru) barev, ale bylo to to blbé období, kdy sice vývojáři měli barvy, ale nevěděli co s nimi. A nebo nebyly prostředky.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2003 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 2
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ NE
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
KDY (poprvé/naposledy) -------- 2003 (N/A)
KOLIK (hodin circa) ----------- 2
DOJEM (ano/hmm/ne) ------------ NE
OBTÍŽNOST (pokud je/pamatuji) - N/A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pro: Koncept hry
Proti: Grafika, málo možností