Původní Dawn of War 2 mě příliš neoslovil, zpočátku skvělá dynamická akce se zabředla do stereotypu a nakonec prohrála na mnoha frontách. A ač toho Chaos Rising příliš nemění, tohle je úplně jiná hra.
Systém boje zůstal stejný jako v původní hře. Klade opět důraz na ovládání hrdinů a využívání jejich předností a schopností, díky o trochu vyšší obtížnosti tentokrát opravdu do poslední kapky. Jsem opravdu rád, že tenhle systém přetrval, nesnaží se konkurovat jiný strategiím, a tak si ve svém žánr zachovává určitou exkluzivitu. Oprvdu potěšen jsem ale byl z náplní misí, především těch několika málo vedlejších, které se odprostili od stereotypu a nabízí opět dynamickou zábavu. Vyzdvihnout musím i design lokací, především Judgement of Carrion.
Mimo mise opět zůstaly RPG prvky a u inventáře svých hrdinů jsem teď strávil snad i víc času. Rozhodně taky potěšil nový hrdina.
Příběh je poměrně slušný, i když jeho vyprávění sice třeba za Starcraftem o něco pokulhává. Pěknou novinkou jsou i komentáře a rozhovory nejen členů posádky. Co se týče nové frakce, Chaos Space Marines, tak ti se mi zamlouvali podstatně více než Tyranidi a zpestřili hru.
Celkově však tento upgrade nabízí docela krátkou herní dobu, asi kolem 7 hodin, což bylo pro mě zklámání, vzhledem k délce původní kampaně. Také bych uvítal kampaň za Chaos, ale uvidíme, jak si s tím poradí Retribution.
Systém boje zůstal stejný jako v původní hře. Klade opět důraz na ovládání hrdinů a využívání jejich předností a schopností, díky o trochu vyšší obtížnosti tentokrát opravdu do poslední kapky. Jsem opravdu rád, že tenhle systém přetrval, nesnaží se konkurovat jiný strategiím, a tak si ve svém žánr zachovává určitou exkluzivitu. Oprvdu potěšen jsem ale byl z náplní misí, především těch několika málo vedlejších, které se odprostili od stereotypu a nabízí opět dynamickou zábavu. Vyzdvihnout musím i design lokací, především Judgement of Carrion.
Mimo mise opět zůstaly RPG prvky a u inventáře svých hrdinů jsem teď strávil snad i víc času. Rozhodně taky potěšil nový hrdina.
Příběh je poměrně slušný, i když jeho vyprávění sice třeba za Starcraftem o něco pokulhává. Pěknou novinkou jsou i komentáře a rozhovory nejen členů posádky. Co se týče nové frakce, Chaos Space Marines, tak ti se mi zamlouvali podstatně více než Tyranidi a zpestřili hru.
Celkově však tento upgrade nabízí docela krátkou herní dobu, asi kolem 7 hodin, což bylo pro mě zklámání, vzhledem k délce původní kampaně. Také bych uvítal kampaň za Chaos, ale uvidíme, jak si s tím poradí Retribution.
Pro: náplň misí, Chaos, design lokací, přípěh
Proti: absence kampaně za Chaos, krátká herní doba, hudba, dabing některých postav