Rozporuplný klon civilizace 2. Na jednu stranu přinesl několik věcí, ze kterých by si následující civilizace mohli vzít příklad, omezení počtu jednotek na poli, možnost vytvářet armády, lepší boje, slušný micromanagement nahrazujcí settlery/workery, nové nezvyklé jednotky (kněží, otrokáři, právníci) to vše okořeněné více scifi settingem (vodní města, mechové, atp.).
Na druhou stranu CtP2 trpí problémy s AI, nemá zrovna nejpřátelštější interface a celkově tak poskytuje vcelku malou výzvu.
Proč tedy hodnotím tak vysoko? Protože krok vývojářů vypustit source code se ukázal jako více než moudrý a vznikl vynikající mod, který napravil všechny nedostatky a obzvláště co se AI týče - provedl práci vskutku hodnou uznání. A s tímto modem trumfne nejen CIV3, ale nejspíše i CIV 4 (ač jsem ještě nehrál).
Na druhou stranu CtP2 trpí problémy s AI, nemá zrovna nejpřátelštější interface a celkově tak poskytuje vcelku malou výzvu.
Proč tedy hodnotím tak vysoko? Protože krok vývojářů vypustit source code se ukázal jako více než moudrý a vznikl vynikající mod, který napravil všechny nedostatky a obzvláště co se AI týče - provedl práci vskutku hodnou uznání. A s tímto modem trumfne nejen CIV3, ale nejspíše i CIV 4 (ač jsem ještě nehrál).
Pro: Apolyton Community Source project, nové jednotky, hra více do budoucnosti, armáda a boje
Proti: bez modu je to bída, slabá AI, roztříštěný interface...