Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Dan9K

Dan9K

Daniel Patras • Praha (ČR - kraj Praha)

Komentář

Přejít na komentáře

Chris Sawyer's Locomotion

  • PC 15
Jedna z největších drzostí v historii počítačových her. Deset let po geniálním Transportu vypustil Chris Sawyer do světa něco, co jednak vypadá o něco hůře než původní hra, hůře se to ovládá, má to často vykradenou hudbu od Scotta Joplina (z originálních songů jsou boží tři, hlavně úžasné Theme Johna Broomhala, autora hudby do Transport Tycoon (Deluxe)), nepřidal žádnou podstatnou věc navíc a nic nevylepšil. Proč Sawyer do Locomotion nezakomponoval aspoň systém více zastávek za sebou? Takhle opět, stejně jako v Transportu, nastoupí všichni cestující do vlaku z velkého města A a všichni vystoupí v prťavém městě B, cesta pak pokračuje do největšího města C, ale to jsou už ve vlaku jen tři cestující z prťavého města B. Přitom taková blbost a jak by byla důležitá pro hratelnost. Nejpodstatnější rozdíl mezi Locomotion a Transport Tycoon Deluxe tkví ale v tom, že se Locomotion nedá vůbec hrát. A to hlavně kvůli absurdně rychlému rozvoji měst a ještě hlavněji kvůli nejhorší AI počítače, co jsem snad kdy ve hře viděl. Stavby soupeře jsou tak megalomanské, že po pár letech nevíte, kam stavět ty vaše. Neustále staví 20 metrů vysoké mosty na místech, kde to není třeba a to téměř po celé délce tratě, kterou navíc nesmyslně klikatí. Chris Sawyer's Locomotion jsem se snažil hrát asi 4 krát, ale nikdy jsem nevydržel déle jak 20 herních let. Nešlo to.

Pro: Locomotion Theme, které je mojí nejčastěji poslouchanou skladbou/písní vůbec od roku 2009 dle last.fm :-)

Proti: AI počítače (!!!), hratelnost, grafika, ovládání, inovace

+16 +17 −1